2 mln złotych z pieniędzy podatników na promocję internetu!

0
0
0
/

Siedmiotygodniowa akcja promocji internetu dokonana przez poprzednią ekipę rządzącą kosztowała podatników 2 mln złotych. Poseł Jerzy Polaczek domaga się odpowiedzi, na co rzeczywiście zostały wydane te pieniądze.

 

Na stronie Ministerstwa Cyfryzacji zamieszczono w ostatnim czasie wykaz umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi w latach 2011-2015. Wśród nich pod pozycją nr 132 znalazł się projekt pod nazwą: „Opracowanie strategii i koncepcji kampanii społecznej oraz produkcja i realizacja elementów kampanii społecznej mającej na celu propagowanie idei korzystania z Internetu w życiu codziennym”.

 

Zawarta umowa opiewa na kwotę 1 987 769,79 złotych, a była realizowana w okresie od 28 września 2015 r. do 15 listopada 2015 r. Tym samym objęła okres 7 tygodni. Średnio jeden tydzień realizacji projektu wyceniono więc na kwotę 283 967,11 złotych.

 

- Jestem bardzo ciekawy na co rząd PO wydał 2 miliony złotych na siedmiotygodniową akcję promocji internetu w 2015 r. - stwierdza Jerzy Polaczek. „W związku z tak krótkim, jak na kampanię społeczną czasem trwania realizacji projektu w stosunku do całości jego kosztów, proszę o informację ile osób było do niej zaangażowanych po stronie przyjmującego zlecenie?” pyta.

 

Poseł chciałby wiedzieć, do jakich podmiotów i z jakich powodów została ona skierowana oraz jakie elementy kampanii zostały „wyprodukowane i zrealizowane” w jej toku a także jak ministerstwo ocenia stopień efektywności kampanii w stosunku do jej kosztu?

 

JN

 

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Źródło: prawy.pl

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną