Z kraju

Francuski hipermarket promuje się gazetką z chłopcem z różowym wózkiem dla lalek

czy-chlopcom-wolno-sie-bawic-wozkami-dla-lalek-oc

facebook E.Leclerc

Francuska sieć sklepów E.Leclerc. promuje się gazetką w której realizuje europejską politykę genderową, czyli „neutralność” płciową, także, a może przede wszystkim pośród dzieci. Dlatego w gazetce mamy chłopca z wózkiem dla lalek.

Wspaniałą reklamę dostrzegła niezawodna „Gazeta Wyborcza” – Chłopiec bawiący się różowym wózkiem dla lalek? Czemu nie. W ten sposób do kupna zabawki namawia sieć sklepów E.Leclerc. Reklama zwraca na siebie uwagę, zbiera pochwały, ale też intryguje. Czy w XXI wieku dziecięca zabawa wciąż obarczona jest masą stereotypów? Również większość wpisów na stronie „GW” jest tak moderowanych, żeby potwierdzały opinię autorów tekstu, że jest to wspaniałe, nowoczesne i prawdziwy XXI wiek. Podczas, gdy przeciwstawne opinie to zwyczajny ciemnogród.

Komentarz Prawego -Można tylko zapytać dlaczego ten chlopczyk nie jest jeszcze w spódniczce, nie ma kokardek we wlosach i szminki na ustach? Wtedy walka ze stereotypami tożsamości płciowej byłaby o wiele głębsza. I jeszcze bardziej europejska.

 

Jeżeli podobają Ci się materiały publicystów portalu Prawy.pl wesprzyj budowę Europejskiego Centrum Pomocy Rodzinie im. św. Jana Pawła II poprzez dokonanie wpłaty na konto Fundacji SOS Obrony Poczętego Życia: 32 1140 1010 0000 4777 8600 1001. Pomóż leczyć ciężko chore dzieci.

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Kliknij, aby dodać komentarz

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najpopularniejsze

Góra