Francuski hipermarket promuje się gazetką z chłopcem z różowym wózkiem dla lalek

0
0
0
/

[caption id="attachment_41688" align="alignleft" width="265"]czy-chlopcom-wolno-sie-bawic-wozkami-dla-lalek-oc facebook E.Leclerc[/caption] Francuska sieć sklepów E.Leclerc. promuje się gazetką w której realizuje europejską politykę genderową, czyli "neutralność" płciową, także, a może przede wszystkim pośród dzieci. Dlatego w gazetce mamy chłopca z wózkiem dla lalek. Wspaniałą reklamę dostrzegła niezawodna "Gazeta Wyborcza" - Chłopiec bawiący się różowym wózkiem dla lalek? Czemu nie. W ten sposób do kupna zabawki namawia sieć sklepów E.Leclerc. Reklama zwraca na siebie uwagę, zbiera pochwały, ale też intryguje. Czy w XXI wieku dziecięca zabawa wciąż obarczona jest masą stereotypów? Również większość wpisów na stronie "GW" jest tak moderowanych, żeby potwierdzały opinię autorów tekstu, że jest to wspaniałe, nowoczesne i prawdziwy XXI wiek. Podczas, gdy przeciwstawne opinie to zwyczajny ciemnogród. Komentarz Prawego -Można tylko zapytać dlaczego ten chlopczyk nie jest jeszcze w spódniczce, nie ma kokardek we wlosach i szminki na ustach? Wtedy walka ze stereotypami tożsamości płciowej byłaby o wiele głębsza. I jeszcze bardziej europejska.  

Źródło: prawy.pl

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną