[caption id="attachment_41688" align="alignleft" width="265"]
facebook E.Leclerc[/caption]
Francuska sieć sklepów E.Leclerc. promuje się gazetką w której realizuje europejską politykę genderową, czyli "neutralność" płciową, także, a może przede wszystkim pośród dzieci. Dlatego w gazetce mamy chłopca z wózkiem dla lalek.
Wspaniałą reklamę dostrzegła niezawodna "Gazeta Wyborcza" - Chłopiec bawiący się różowym wózkiem dla lalek? Czemu nie. W ten sposób do kupna zabawki namawia sieć sklepów E.Leclerc. Reklama zwraca na siebie uwagę, zbiera pochwały, ale też intryguje. Czy w XXI wieku dziecięca zabawa wciąż obarczona jest masą stereotypów? Również większość wpisów na stronie "GW" jest tak moderowanych, żeby potwierdzały opinię autorów tekstu, że jest to wspaniałe, nowoczesne i prawdziwy XXI wiek. Podczas, gdy przeciwstawne opinie to zwyczajny ciemnogród.
Komentarz Prawego -Można tylko zapytać dlaczego ten chlopczyk nie jest jeszcze w spódniczce, nie ma kokardek we wlosach i szminki na ustach? Wtedy walka ze stereotypami tożsamości płciowej byłaby o wiele głębsza. I jeszcze bardziej europejska.