Felieton

Żydokomuna przejdzie na islam?

Wprawdzie rozmaici mądrale zaprzeczają istnieniu żydokomuny, uważając ją za fantasmagorię wylęgłą w głowach umysłowo chorych nienawistników, ale warto zwrócić uwagę, że liczba rzeczy, których oficjalnie „nie ma”, w związku z czym człowiekom przyzwoitym, co to rozpoznają się po charakterystycznym zapachu, nie wypada w nie wierzyć, jest całkiem spora. Na przykład – izraelska broń jądrowa.

Jest rozkaz, że Izrael żadnej broni jądrowej „nie ma” i żyją jeszcze ludzie pamiętający, jak to dziennikarka Helena Thomas podczas jednej z konferencji prasowych w Białym Domu zapytała prezydenta Obamę, czy wie, jakie państwo na Bliskim Wschodzie ma broń jądrową. Prezydent już chciał odpowiedzieć, ale ugryzł się w język i zaczął coś bełkotać, konferencję przerwano, a następnego dnia żydowskie media podniosły straszliwy klangor, oskarżając panią Thomas o „antysemityzm”, co doprowadziło do cofnięcia jej akredytacji przez Biały dom. Rzecz w tym, że w latach 70-tych uchwalona została ustawa zakazująca udzielania amerykańskiej pomocy krajom łamiącym zakaz rozprzestrzeniania broni jądrowej. Otóż gdyby prezydent Obama przyznał, że wie, iż broń jądrową ma Izrael, który mimo to korzysta z amerykańskiej pomocy, to mógłby zostać oskarżony o spisek przeciwko Stanom Zjednoczonym i pozbawiony urzędu. Nic zatem dziwnego, że się zacukał – no i że miłujący pokój Żydzi, rzucili się z wrzaskiem na panią Helenę Thomas, niczym na świętego Szczepana, bo któż by się nie zmartwił mogąc utracić amerykańskie alimenty? Toteż prezydent Obama wolał o niczym nie wiedzieć, podobnie jak sędziowie i prokuratorzy przesłuchiwani przez sejmową komisję badającą aferę Amber Gold.

 

Nawiasem mówiąc, ta komisja również sprawia wrażenie, jakby starannie unikała zauważenia słonia w menażerii i na liście świadków, jakich zamierza przesłuchać, przezornie nie umieściła ani jednego generała, ani nawet żadnego pułkownika. Najwyraźniej Wielce Czcigodni Posłowie skądś wiedzą, że nie wolno im przyjmować do wiadomości dalszego istnienia Wojskowych Służb Informacyjnych, których też oficjalnie „nie ma”, ale co z tego, że „nie ma”, kiedy pracowicie skompletowana już w „wolnej Polsce” agentura nie tylko jak najbardziej jest, ale w dodatku doskonale wie, komu zawdzięcza swoją pozycję społeczną i materialną i zrobi wszystko, by ochronić fundament, na którym ten dobrobyt i ta stabilność się opiera. Identycznie zachował się niezawisły sąd rozpatrujący sprawę spiskujących przeciwko III Rzeczypospolitej kelnerów. Jak pamiętamy, za głównego i najważniejszego organizatora tego spisku uznał on pana Marka Falentę, co wzbudza podejrzenia, że zauważenie kogoś jeszcze ważniejszego, niż pan Falenta, niezawisły sąd musiał mieć surowo zakazane i w rezultacie nieprędko, albo wcale nie nie dowiemy, jacy to pierwszorzędni fachowcy kelnerom pomagali i czego spodziewali się w zamian. Skoro tedy tylu rzeczy objawiających swoje istnienie poprzez rozmaite fakty konkludentne, oficjalnie „nie ma”, to dlaczegóż nie może do nich należeć również żydokomuna? Rosyjski minister spraw zagranicznych Aleksander książę Gorczakow mawiał, że nie wierzy z nie zdementowane informacje, toteż jest wysoce prawdopodobne, że wobec tylu energicznych zaprzeczeń istnieniu żydokomuny byłby przekonany o jej istnieniu. 

 

No dobrze – ale cóż to właściwie jest, ta cała żydokomuna? Jak sama nazwa wskazuje, są to Żydzi, ale nie wszyscy, tylko ci, którzy z takich czy innych względów angażują się w komunistyczną rewolucję. To nie muszą być rewolucjoniści zawodowi, chociaż są oczywiście i tacy, ale również osoby po dziurki w nosi tkwiące w systemie kapitalistycznym, a nawet uchodzący za jego najtwardsze jadro – jak na przykład słynny finansowy grandziarz Jerzy Soros. On też angażuje się w komunistyczną rewolucję, a w dodatku również ją finansuje. Nie sadzę, by robił to dlatego, że w skrytości ducha kocha komunizm, bo wydaje mi się, że na to jest zbyt inteligentny. Komunizm to może kochać ktoś taki, jak przyjaciel Adama Michnika, Daniel Cohn-Bendit, albo Sławomir Sierakowski – ale nie Jerzy Soros. A jednak Jerzy Soros finansuje komunistyczną rewolucję, więc warto by postawić pytanie, dlaczego właściwie to robi? Wydaje mi się, że zarówno on, podobnie jak wielu innych Żydów nie będących ideowymi komunistami, angażuje się w komunistyczną rewolucję pragnąc zniszczenia znienawidzonej cywilizacji łacińskiej.

 

Żydzi bowiem, chociaż na niej pasożytują, to łacińskiej cywilizacji nienawidzą. Nienawidzą bowiem jej filarów w postaci greckiego stosunku do prawdy, zasad rzymskiego prawa i etyki chrześcijańskiej, jako podstawy systemu prawnego. Grecki stosunek do prawdy w postaci przekonania, iż prawda istnieje obiektywnie, nie daje się pogodzić z żydowskim stosunkiem do prawdy, która jest wartościowa o tyle, o ile jest w danym momencie użyteczna. Zasady prawa rzymskiego są dla cywilizacji żydowskiej po prostu obce, a z kolei chrześcijaństwo, przez swój uniwersalizm nie tylko podważa, ale w pewnym sensie nawet ośmiesza żydowskie uroszczenia do wyjątkowości w Kosmosie. Ten konflikt interesów pojawił się już w starożytności, kiedy głoszącego chrześcijaństwo św. Pawła Żydzi oskarżyli, że działa „przeciwko narodowi”. Najwyraźniej szóstym zmysłem odgadli, że chrześcijański uniwersalizm godzi w rdzeń żydowskiej tożsamości.

 

Ale to nie wyczerpuje wszystkich przyczyn. Uważam, że kolejną, a nawet najważniejszą przyczyną jest uczucie zemsty za masakrę dokonaną na Żydach przez Niemców w czasie II wojny światowej. O mściwości żydowskiej możemy wiele się dowiedzieć nawet z Biblii, więc odstąpienie od zemsty na Europejczykach choćby za to, że to upokorzenie Żydów w i d z i e l i , trzeba by uznać za rzecz przeciwną naturze. Toteż nadreprezentacja Żydów w awangardzie komunistycznej rewolucji i to nawet takich, którzy do komunizmu najmniejszych skłonności nie mają, na tym tle staje się zrozumiała. Nie chodzi o to, by obłąkany świat się ziścił, tylko o to, by poddane komunistycznemu duraczeniu europejskie narody doprowadzić do stanu bezbronności, a następnie wydać je na pastwę wojowniczego islamu, do którego Żydzi również teraz, podobnie jak w przyszłości, bez trudu się akomodują. Jak dotąd, tylko węgierski premier Wiktor Orban odważył się powiedzieć o tym otwartym tekstem, podczas gdy inni Umiłowani Przywódcy nie tylko chowają głowy w piasek, ale w ten sposób – oczywiście „bez swojej wiedzy i zgody” – staremu grandziarzowi się nadstawiają.

Stanisław Michalkiewicz

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

114 komentarzy

114 Komentarzy

  1. Danka

    3 kwietnia 2017 at 13:47

    Nielegalna III RP? niewygodne.info.pl
    Pomimo niewystarczajacej frekwencji SN siegnal po popezednia ustawe z 92 r i uznal referendum konstytucyjne za wazne.Ustawa z 95 r stawia juz wymog ponad 50%. Kto dopasowal ustawe do …no wlasnie,do czego w rezultacie?
    Pierwszym Prezesem Sadu Najwyzszego byl wowczas Adam Strzembosz do 17 pazdz.1998 r.Odznacxony przez Komorowskiego Orderem Orla Bialego/foto na wikipedii/ Szukalam, kto byl szefem Trybunalu Konstytucyjnego i uznalcos takiego. Szok! Prezesem Trybunalu Konstytucyjnego byl w tym samym okresie tenze sam Adam Strzembosz.

  2. Danka

    3 kwietnia 2017 at 14:09

    Niewygodne.info.pl
    /…/
    „Frekwencja wyniosła 42,8%, TAK

    jaki %
    policzyć,

    Proszę

    46,55%.

    NIE

    a

    53,45%,

    głosowało

    uprawnionych ją przyjął?”.

    którzy zagłosowali za

    głosowania,

    do

    uprawnionych

    proc.

    przyjęciem uchwalonej przez Zgromadzenie Narodowe zdominowane przez postkomunistów z SLD i PSL konstytucji, nie jest

    nawet nie 1/4

    bowiem,

    społeczeństwa w bezpośrednim akcie głosowania, nie poparła tej ustawy zasadniczej.

    Co ciekawe – niska frekwencja (42,86 proc.) nie przeszkodziła Sądowi Najwyższemu uznać wyniku referendum za wiążącego. Co prawda

    przygotowania

    trybie

    o

    r.

    1992

    kwietnia

    23

    dnia

    z

    ustawa

    uchwalenia Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, stwierdzała jasno, że konstytucja zatwierdzona przez Zgromadzenie Narodowe miała

    frekwencji, niemniej

    od

    niezależnie

    referendum

    w

    przyjęta

    przyjęta trzy lata później Ustawa o referendum z 29 czerwca 1995 r.

    państwa jest

    dla

    istotnej

    sprawie

    w

    referendum

    stanowiła,

    wiążące, gdy bierze w nim udział więcej niż połowa uprawnionych do głosowania. Pomimo zapisu z ustawy o referendum z 1995 r. o warunku koniecznym do spełnienia przesłanki ważności referendum /ponad 50% frekwencja/…

    Sad
    Najwyższy uznał, że ważniejsza jest w tym przypadku ustawa z 1992 roku o trybie przygotowania i uchwalenia Konstytucji RP. Na tej podstawie stwierdził ważność referendum w/s przyjęcia konstytucji pomimo frekwencji niższej niż 50 proc.

  3. Robert B.

    3 kwietnia 2017 at 15:19

    „Uważam, że kolejną, a nawet najważniejszą przyczyną, jest uczucie zemsty za masakrę dokonaną na Żydach przez Niemców w czasie II wojny światowej.”

    Ta masakra jednak nie jest początkiem wszech rzeczy, jakąś religijną fantasmagorią, na poły realną na poły nierealną, jak usiłują to nam wmówić Żydzi w wiadomym celu, lecz wydarzeniem historycznym, które MIAŁO SWOJEJ PRZYCZYNY. Skoro takie same przyczyny wywołują takie same skutki, to ja nie wiem, NA CO ONI WŁAŚCIWIE LICZĄ. Załóżmy, że dokonają tej „zemsty za holokaust”, albo raczej będą próbowali jej dokonać. I co? Liczą, że nie nastąpi reakcja, tak jak nastąpiła reakcja na inne, ale analogiczne ich zabiegi przed II wojną światową, które skutkowały holokaustem? Otóż, mylą się i to grubo, na co wskazuje choćby przejęzyczenie Angeli Merkel w Bundestagu brzmiące „Antysemityzm jest naszym obywatelskim obowiązkiem”. Jeszcze jedną poszlaką wskazującą, że głupie goje wiedzą, CZYM jest żydostwo, jest niemalejący stopień antysemityzmu „nawet” po holokauście. „Nawet” wziąłem w nawias, bo ja nie uznaję holokaustu za jakąś najważniejszą cezurę w dziejach ludzkości. Gdyby słuchać ich propagandy, oglądać te ich niesłychanie wzruszające filmy o holokauście, można by dojść do wniosku, że goje powinny się ostatecznie już pokajać przed żydostwem, błagać o przebaczenie i ochoczo oddać się im w niewolę. To JEDNAK NIE NASTĘPUJE, co wskazuje – jak powiedziałem – niemalejący antysemityzm „nawet” po holokauście. Cykl historyczny, który teraz ma miejsce, też się kiedyś DOMKNIE. Ja w takich warunkach nie mam zamiaru iść w ślady tych durni Ulmów. I sądzę, że takich durniów TYM RAZEM będzie dużo mniej niż 70 lat temu…

  4. Robert B.

    3 kwietnia 2017 at 15:39

    W tym kontekście zwróciłbym jeszcze uwagę na ostatni program Pospieszalskiego, gdzie jakiś Żydek rozckliwiał się, jak to żydostwo w Polsce jest zagrożone przez islamistów, jak to oni się organizują, szkolą… i… No właśnie! Czy PAŃSTWO POLSKIE się temu przygląda? Państwo polskie zdaje sobie sprawę, że to OBCY ELEMENT i że takie „organizowanie się”, „szkolenie” musi mieć pod kontrolą? Państwo polskie pozwala na powstawanie obcej armii w swym łonie? Jakoś się klangor po tym programie w tej sprawie nie podniósł. Za to były same „och i achy”, jakie te Żydki są poszkodowane, że tych Żydków można tylko podziwiać za ich zaradność i przenikliwość, że my tyyyyyyleeeee mamy z nimi wspólnego, no i oczywiście miały miejsce tradycyjne hołdy pod szyldem „Oooniii tyyyleee przeeecieeerpieeeliii”…

    • Robert B.

      3 kwietnia 2017 at 15:44

      A red. Gadowski powiedział, że Żydzi są dozbrajani przez Izrael i że mają siatkę szpiegowską w tych środowiskach islamistycznych (to dopiero ciekawa sprawa). Co oni jeszcze w Polsce MAJĄ?

      • Danka

        3 kwietnia 2017 at 16:14

        Odp….sie od Rodziny Ulmow „i im podobnych”,Nie siej nienawisci.Pan red.Michalkiewicz lansowal malzonke Radk, Anne Applebaum, na jego miejsce jako Marszalka Sejmu.Dzialo sie to w Belchatowie, jest na you tube „zona sikorskiego jest madrzejsza….” Skrajna lewaczka, uczestniczka spotkan masonskiej Grupy Bilderber.Pan redaktor wiele czasu poswiecal roztrzasaniuu kazdego bzdurnego tekstu z GazWub, jak malo kto przyczyniaal sie do zainteresowania tym, co btam produkuja dla „naszego nieszcxesliwego kraju”.Ulubione okreslenie red.Michalkiewicza.Kraj nasz szczesliwy, godny, prawdziy”….. Nie potrzeba siac defetyzmu.

        • Robert B.

          3 kwietnia 2017 at 16:19

          Otóż nie! Nie „odpierdolę się” od Ulmów w takim sensie, że nikt mi nie wmówi, że największym heroizmem dla goja jest poświęcić się dla Żyda.

          Reszty niestety nie rozumiem. Wypowiedź jest bełkotliwa.

          • Danka

            3 kwietnia 2017 at 16:27

            Acha! Niczego nie rozumiesz, oprocz swojego belkotu z piekla rodem.

          • Robert B.

            3 kwietnia 2017 at 16:31

            Chyba jednak rozumiem… Wyznawczyni… jedynie słusznej obecnie linii… reprezentowanej przez tzw. media niepokorne… Z tego punktu widzenia – rozumiem…

        • Paweł

          3 kwietnia 2017 at 16:42

          @Danka

          Nienawiść sieją żydostwo, lewactwo i zakłamany rząd.

          • Danka

            3 kwietnia 2017 at 16:51

            Jezelu to Ty jestes tym Pawlem, ktory atakowal Prymasa Wyszynskiego w temacie z dzialu Wiara o Putinie, Fatimie….”, to uwazam Cie za dywersanta lewackiego, bo to sa poglady wlasnie Anne Applebaum.Tez uwazasz, ze powinna zostac Marszalkiem Sejmu polskiego?

          • Paweł

            4 kwietnia 2017 at 16:10

            @Danka

            Tak, to ja atakowałem tego podłego zdrajcę. Wyszyński był przecież lewakiem i komunistą więc kolejny nietrafiony zarzut z Twojej strony. Ps. Taka ciekawostka: Glemp dziwnie przypominał urbana. Uszy, głowa..

          • Danka

            4 kwietnia 2017 at 20:20

            „Tak, to ja atakowałem tego podłego zdrajcę. Wyszyński był przecież lewakiem i komunistą więc kolejny nietrafiony zarzut z Twojej strony.”

            Lecz sie, ja tu nie pomoge.

          • Paweł

            5 kwietnia 2017 at 16:48

            @Danka

            Takie dyskusje prowadź sobie z Soroką, bo on również jest na poziomie piaskownicy.

  5. Danka

    3 kwietnia 2017 at 16:21

    Poprawka:”/…/Grupy Bilderberg w Austrii, ostatnio wraz z malzonkiem.
    https://youtu.be/VlGIiVsoj1Y

  6. Danka

    3 kwietnia 2017 at 16:44

    Zdrajcow rodzimych, przekupnych dwulicowcow na pasku obcych u nas pod dostatkiem.Zeby to triumfowalo, wystarczy nic nie robic i szukac Zyda.A pchac sie tabunami w ich objecia, do studiow….Obluda.

    • Paweł

      4 kwietnia 2017 at 16:21

      @Danka

      Sprawdź sobie prawdziwe nazwiska „elity polskiej” a później zastanów się co napisałaś.

  7. Soroka

    3 kwietnia 2017 at 17:51

    Danusiu z tymi dwoma nie dyskutuj, bo oni tu walczą o ruskie interesy. Szkoda dla nich słów.

    • Robert B.

      3 kwietnia 2017 at 17:56

      A rozumiem! Ruskie interesy… Czyli jednak ruskie interesy „są”. A czy „są” żydowskie interesy? Czy Żydzi „są”?

      • Danka

        4 kwietnia 2017 at 02:32

        ;l;);) „Uderz w stol, a nozyce sie odezwa”/););)

        • Robert B.

          4 kwietnia 2017 at 10:02

          Boże, jakie to prościutkie, naiwniutkie, bezradne…

    • Paweł

      4 kwietnia 2017 at 16:11

      @Soroka

      Znów dziecinada w wykonaniu Soroki.

  8. Soroka

    3 kwietnia 2017 at 18:04

    Chciałem zwrócić uwagę na słowo „żydokomuna”. To słowo oznacza jedynie Żydów robiących geszefta z ruskimi. Ideologia komunistyczna, kapitalistyczna i wszelka inna, jest tylko opium dla ludu, aby go szlamować. Najlepiej to widać po tych wszystkich tzw. komuchach, gdzie oni mają wszystkie ideologie. To są po prostu materialiści, a ich celem życia jest używanie świata i każdy środek na drodze do tego celu dla nich jest dobry.
    Kto wierzy materialiście, nie ważne w jakim makijażu, ten naraża się na całkowite zrujnowanie pod każdym względem. Materializm jest religią diabła!
    Żydokomuna oczywiście jest w Polsce, a jej główne siedlisko jest wokół gazówy.
    @@ Robert i Paweł! Żydokomuna to wasi Żydzi! Oni w Polsce pracują dla ruskich.

    • Robert B.

      3 kwietnia 2017 at 18:28

      No tak… Rosjanie sami sobie zrobili w kraju krwawą rewolucję, lud pracujący miast i wsi się wziął i zorganizował na takim terytorium, żeby kraj zniszczyć, zapóźnić cywilizacyjnie, wymordować 60 milionów ludzi, a Żydki oczywiście nie mają z tym nic wspólnego. Żydki oprócz tego, że „tyyyleee przeeecieeerpiaaałyyy”, to widocznie „byyyłyyy leeepszeee od Rosjan” i władza, korzyści z tej krwawej łaźni wpadły im w łapska właśnie z tego powodu, więc nie można im NICZEGO zarzucać… To ciekawe, że już tyle było sygnałów, że goje tego nie kupują (jednym z takich sygnałów był słynny holokaust), a żydostwo ciągle swoje…

    • Danka

      3 kwietnia 2017 at 18:45

      Dzieki, Soroka, ja wiem.Robert B to chyba alter ego Glipcostamcostam.Uazam, ze trzeba reagowac i zamknac paszcze plujomiotowi na Swieta Rodzine i innych ratujacych zycie ludzkie. Bestie nie maja na to glowy, bestie maja lby jak hydra-do urwania.Im mniej, tym mniej odrosnie i bedzie pluc jadem.

      • Robert B.

        3 kwietnia 2017 at 19:01

        Buhaha! Święta rodzina. bo się dali zabić za Żydów. Weź się jeszcze nawróć na holokaustyzm… Takie jest twoje przeznaczenie…

      • Robert B.

        3 kwietnia 2017 at 19:03

        Chętnie się dowiem o ratowaniu „życia ludzkiego” w kierunku: Żyd ratuje – goj jest ratowany… Coś ci o takim fenomenie wiadomo? Czy to już sianie nienawiści? A może wprost – myślozbrodnia antysemityzmu?

        • Danka

          3 kwietnia 2017 at 19:18

          Wiadomo.Chrystus Zbawiciel byl Zydem i powiedxial nam, co mamy robic, kiedy ktos potrxebuje pomocy: „Bylem glodny…..”

          • Robert B.

            3 kwietnia 2017 at 19:21

            No i właśnie dlatego takich jak ty oni traktują jak nawóz historii. Na żaden inny tytuł ktoś tak pozbawiony instynktu samozachowawczego nie zasługuje…

          • Małgosia

            3 kwietnia 2017 at 22:54

            Danusiu, Chrystus nie był Żydem! Chrystus jest Bogiem, który zstąpił na ziemię wśród Żydów by dać szansę ludziom na zbawienie a Żydzi tą możliwość ODRZUCILI. W tej chwili większość z nich jest materialistami a to co pisze Soroka, że materializm jest religią diabła ma potwierdzenie w obecnej rzeczywistości. Danusiu, jeżeli chcesz pomóc żydom to módl się o ich nawrócenie, żeby naprawili swój błąd sprzed 2 tys. lat.

          • Soroka

            4 kwietnia 2017 at 10:22

            Małgosiu! Chrystus był Żydem, bo urodził się z Żydówki. Nie wszyscy Żydzi odrzucili Jezusa. Ci co poszli za Nim, stali się chrześcijanami i poszli pomiędzy inne narody i jako Żydzi przestali funkcjonować, bo chrześcijaństwie narodowość nie ma fundamentalnego znaczenia. Żydami pozostali ci, którzy w pretorium wołali „Ukrzyżuj Go”. Ci w rzeczywistości byli wyznawcami materializmu i tak pozostało do dzisiaj.
            Błędu sprzed 2 tys lat nie da się naprawić. To raczej nie jest błąd, ale owoc ataku diabła na wszystko co Boskie. Ten atak ciągle trwa. Dzisiaj także chrześcijanie są zabijani za bycie wiernymi Panu Bogu. Chrystus był tym pierwszym.

          • Paweł

            4 kwietnia 2017 at 16:13

            @Soroka

            Jakiś dowód, że Chrystus i Maryja byli żydami? Nie mam na myśli wyznania. W Biblii nie ma słowa o tym, że Maryja była z pochodzenia żydówką.

          • Soroka

            4 kwietnia 2017 at 18:04

            Ty na pewno jesteś przekonany, że była Rosjanką.

          • Paweł

            5 kwietnia 2017 at 16:50

            @Soroka

            Arianką. Pokaż mi mój komentarz sprzyjający sowieckiej Rosji, albo zamknij jadaczkę.

  9. Danka

    3 kwietnia 2017 at 18:48

    Poprawka: tym mniej bedzie pluc jadem.

  10. Danka

    3 kwietnia 2017 at 18:57

    Swieta Rodzina katolicka, zamordowana przez Niemcow za ukrywanie i pomoc sasiadom narodowosci zydowskiej, ktorych tez zastrzelili.
    Ciekawe zdjecia.
    http://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,1359730

    • Paweł

      4 kwietnia 2017 at 16:14

      @Danka

      Wspomnij jeszcze o świętym prymasie Wyszyńskim zdrajcy i komuniście.

      • Danka

        4 kwietnia 2017 at 20:24

        Koniec dyskusji-sa granice. Bredzisz po prostu, hydro czerwona.

        • Paweł

          6 kwietnia 2017 at 16:42

          @Danka

          Dyskusji nie było, bo nie masz argumentów. Przedstawiłem Ci fakty więc nie pisz, że bredzę.

          W celu zapewnienia Narodowi, Polsce Ludowej i jej obywatelom najlepszych warunków rozwoju oraz możności wszechstronnej i spokojnej pracy – Rząd Rzeczypospolitej, który stoi na stanowisku poszanowania wolności religijnej oraz Episkopat Polski, mający na względzie dobro Kościoła i współczesną polską rację stanu – regulują swe stosunki w sposób następujący:

          Wychodząc z założenia, że misja Kościoła może być realizowana w różnych ustrojach społeczno-gospodarczych, ustanowionych przez władzę świecką, Episkopat wyjaśni duchowieństwu, aby nie przeciwstawiało się rozbudowie spółdzielczości na wsi, ponieważ wszelka spółdzielczość w istocie swej jest oparta na etycznym założeniu natury ludzkiej, dążącej do dobrowolnej solidarności społecznej, mającej na celu dobro ogółu.

          Kościół – zgodnie ze swymi zasadami – potępiając wszelkie wystąpienia antypaństwowe będzie przeciwstawiał się zwłaszcza nadużywaniu uczuć religijnych w celach antypaństwowych.

          Kościół katolicki, potępiając zgodnie ze swymi założeniami każdą zbrodnię, zwalczać będzie również zbrodniczą działalność band podziemia (przeklęty KEP!!!) oraz będzie piętnował i karał konsekwencjami kanonicznymi duchownych, winnych udziału w jakiejkolwiek akcji podziemnej i antypaństwowej. – czyżby za tą działalność zapłacił życiem bł. ks. Jerzy Popiełuszko?

    • Robert B.

      3 kwietnia 2017 at 19:13

      A teraz coś o „The righteous among the Jews”… Masz na temat jakieś informacje, czy uważasz, że tylko my jesteśmy żydostwu coś winni, że naszą powinnością jest najpierw im służyć, a jak zajdzie taka potrzeba, to składać w ofierze nasze życie i życie naszych bliskich?

      • ricj

        27 kwietnia 2017 at 01:07

        Wg samych Żydów Jezus nie był Żydem. Żydem nie może być katolik, może być natomiast satanista, muzułmanin czy wierzący w węże.
        Nową definicje Żyda stworzono po tym bogobójstwie. Wg dzisiejszych kryteriów czystości religijnej Jezus nie jest Żydem,jest uznawany za największego wroga Żydów, „którzy za ojca mają diabła”.
        Narodem Wybranym od tej pory, prawdziwym Izraelem są katolicy.
        Jezus współcześnie nie otrzymałby obywatelstwa fałszywego Izraela.

  11. Danka

    3 kwietnia 2017 at 19:12

    W wersji filmowej -dokument Rodzina Ulmow
    https://youtu.be/MPk4qe7S-AE

  12. Robert_ksiazczyk

    3 kwietnia 2017 at 21:39

    oczywiscie panie profesorze, wymownym dowodem panskiej tezy jest , byl, ojciec sw. Jan Pawel II. Dopoki zyl, zydokomuna obawiala sie go z prostej przyczyny; albowiem Jan Pawel II byl na tyle odwazny i inteligentny by przedstawic naukowe dowody empiryczne i obronic je. Od kiedy umarl, mozemy zaobserwowac zdwojone ataki zydokomuny i ich klakierow drobniejszego plazu. Pozdrawiam serdecznie.

    • Danka

      3 kwietnia 2017 at 22:16

      Tak.Bardzo sie obawiali Jana Pawla II, ze Kwasniewscy przejazdzki sonie urzadzaliz Nim w papa mobile/ na zaproszenie ks.Dziwisza, ktory do dzis wxywa do wspolnoty z tymi aferalnymi sb.Tecxka „Alka” juz dostepna.Link dalam wyzej. Porownuje moje pierwsze tu linki do sorawy Konstytucji i referendum.Co za granda! Adam Strzembosz kontrolowal sam siebie jako szef SN i przew.TK! !! Gdzie sa takie „demokracje”?! Wczesniej byl to Jaruzelski, co trzymal wszystkie stolki w panstwie, ale to byl rezim junty wojskowej. Kwasniewski pdpisal Konkordat w lutym 1998, raczej zatwierdzil, a podpisala go ustepujaca Hanna Suchocka, bwalczyni spotkan Grupy Bilderberg masonskiej, a potem ponad 20 lat ambasador RP prxy Watykanie. A Narod pod butem uwlaszczajacych sie SBoli.Papiez jest nieomylny w sprawach wiary. A w politycznych, widac, ze nawet masoneria robila swoje deale, a agent Turowski zasiadal z Ojcem Sw do stolu.Trzeba przyznac, ze JP II go odeslal na zielona trawke, ale skad on tam sie wzial? O czym jeszcze nie wiemy?
      http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,6367211,Kto_kogo_zaprosil__Kwasniewski_o_przejazdzce_papamobile.html

      • Paweł

        4 kwietnia 2017 at 16:16

        @Danka

        Zastanawiające, że Wojtyłę rozgryzłaś a Wyszyńskiego nie.

        • Danka

          4 kwietnia 2017 at 20:30

          Nawet nie potrafisz wyciagac wnioskow? Nie Wojtyla, tylko Ojciec Swiety Jan Pawel II, I nie chodzi o Niego, ale o hierarchow typu ks. Dziwisz, ktory zaprosil aferala, bylego SB „ALKA” do papa-mobile, czym niemal go beatyfikowal w oczach jego kamratow typu Sobotka itp.A narod mial rozkladac „parasol ochronny” nad ich rzadami I cierpiec nedze I exodus z kraju, bo swietobliwy Kwas TW „Alek” jezdzi sobie w papa-mobile.To bylo chore.Ojciec |Sw go nie zaprosil, tylko sie zgodzil, bo przeciez nie mogl go wywalic w czasie jazzdy na trawe, skoro juz sie wpakowal z Jolka.

        • Paweł

          5 kwietnia 2017 at 16:53

          @Danka

          No tak, nie wypadało. Ciekawe kto kazał mu się spotykać z Bolkiem?

      • Robert_ksiazczyk

        5 kwietnia 2017 at 03:41

        ojciec sw. Jan P II mocno pietnowal marksizm kulturowy i niejednokrotnie jego publikacje spotykaly sie z ostra krytyka srodowisk nowej lewicy czy neoliberalow, nie tylko tych z Polski ale i na zachodzie. Wiec, mozemy powiedziec ze JP II mial ogromny wplyw na mlodych ludzi o czym marksisci doskonale wiedzieli i czego bardzo sie obawiali. Dlatego ze nauczanie K Wojtylly, merytorycznosc i doglebna analiza i synteza empiryczno- filozoficzna skutecznie wytracala argumenty z rak marksistowskich plomiennych szermierzy „demokracji”,JP II byl mocna zapora antyideologiczna. Natomiast,czy masoneria robila swoje deale? Zapewne tak, byl przeciez otoczony masonami na Watykanie i dopiero Benedykt xvi probowal zrobic z nimi porzadek. Niemniej jednak, obecnosc prominentnych polskich resortowych dzieci w otoczeniu JPII wynikala z checi wybudowania dobrego Image w oczach elektoratu.

  13. jaro7

    3 kwietnia 2017 at 22:32

    Działaniami George’a Sorosa zaniepokojeni są republikańscy senatorzy Mike Lee, Jim Inhofe, Thom Tillis, Ted Cruz, David Perdue i Bill Cassidy. Podejrzewają oni, że poprzez swoją Fundację na rzecz Społeczeństwa Otwartego Soros trasferował poważne środki do Macedonii by doprowadzić do odsunięcia od władzy prawicowej partii VMRO-DPMNE. To co szczególnie zaniepokoiło senatorów, to fakt, że Fundacja Sorosa zużywała na swoją kampanię politycznej dywersji nie tylko prywatne środki finansowe miliardera, ale też pieniądze amerykańskiego podatnika. Co najmniej 5 milionów dolarów jakie Soros wydał w Macedonii na wsparcie organizacji lewicowych i liberalnych pochodziło z amerykańskiego państwowego programu „pomocowego” USAID. W dodatku działania sponsorowanych przez Sorosa organizacji miał wspierać ambasador USA w Macedonii Jess Baily.
    MOŻE się mu dobiorą do 4 liter.

    • Danka

      3 kwietnia 2017 at 23:00

      A to grandziarz! Wszedzie wpycha sie, zeby zaszczepiac neokolonializm i neokomunizm.

  14. stan

    3 kwietnia 2017 at 22:36

    Komuna sowiecka została rozmontowana w sposób planowy przez swoich założycieli – międzynarodowe żydostwo. JPII ma się nijak do tej akcji. To taka histeria wytworzona przez dobrze poinformowanych, bajka, mitologia, iluzja sprawczej mocy JPII. Żydostwo uznaje JPII za swojego papieża, podobnie jak Polacy … niektórzy.

  15. ?

    3 kwietnia 2017 at 22:39

    …a ja chciałbym wiedzieć, jak p. Redaktor rozumie zdanie: „nie wierzyć w niezdementowane informacje”? Następują w nim po sobie trzy przeczenia, bo dementować oznacza także zaprzeczać (odwoływać). Jak zatem należy, zgodnie z logiką, to zdanie zrozumieć?

    • Danka

      4 kwietnia 2017 at 00:19

      TO TAKI slang z okopow, budowanie konstrukcji myslowych na podstawie wiary ufnej w zdementowane newsy.Ryzykowne bez szerszrj perspektywy …..Mozna zawsze zdac sie, jak tu, red.Michalkiewicz czyni namadrzejszych od wlasnych mezow.Danka 16:21
      link do filmu z wypowiedxia red.Michalkiewicza o zonie Radka Sikorskiego, ze widzi ja na fotelu marszalka Sejmu.

  16. Danka

    3 kwietnia 2017 at 22:54

    Danka 3 kwietnia 2017 at 22:38

    Your comment is awaiting moderation.

    https://kontrazlewej.blogspot.co.uk/2013/02/konkordat-dokument-hanby.html?m=1 To opinie lewakow, ale warto je poznac.Uwazam, ze konkordat nalezal sie instytucji Kosciola kat. W Polsce, bo komunisci okradli tego KK za Stalina, a wlasnosc bhla od wiekow KK.Zal, ze KK nie dokonal lustracji blisko 3 tysiecy agentow w sutannach, tylko zezwolil im nauczac o Bogu i szykanowal ksiezy bohaterow kapelanow Solidarnosci na zyczenie komunistow? Np.ks.Chojeckigo, organizatora glodowki w Krakowie Biezanowie w inyencji uwolnienia wiezniow politycznych z Anna Walentynowicz i

    ….cd

    • Danka

      4 kwietnia 2017 at 00:05

      Errata: ks.Chojnackiego proboszcza parafii W Krakowie-Biezanowie za udostepnienie salek katechetycxnych na wielomiesieczna rotacyjna glodowke ludzi Solidarnosci z calej Polski w 1985 r.

  17. best ad networks

    3 kwietnia 2017 at 23:27

    good guy

    • Danka

      4 kwietnia 2017 at 11:10

      Ks.Chojnacki was really good.You are right.

  18. Danka

    4 kwietnia 2017 at 01:54

    Teraz to dopiero siadziecie:
    https://youtu.be/t-NyIBR1Dlc
    Radek obstawia impre rzadu. swiatowego,top masonerii, tym razem w Dreznie, gdzie wpadla Anielcia z Manuelem Barosso.Pisza, ze oni reprezentowalli Polske.Czy PIS wystawil Sikorskiemu plenipotencje?

  19. Karol

    4 kwietnia 2017 at 03:08

    Żydzi współtworzyli komunę na długo przed II wojną światową. Mściwość za zbrodnie holocaustu nie może być więc głównym powodem ich miłości do tego systemu. Myślę, że komuna była dla nich środkiem do zdobycia władzy nad gojami. Jednym z kilku. Z komuną Żydzi przeliczyli. Nie okazała się ona zbytnio popularna wśród gojów. Dlatego wymyślili coś innego. Zamiast praw klasy robotniczej bronią teraz kobiety i gojów. Tradycyjnie dążą do skłócenia gojów i zniszczenia starego świata. Po to, aby łatwiej rządzić.

    • gieptil

      4 kwietnia 2017 at 08:03

      Nie warto sprowadzać wszystkiego do żydów. Oni po prostu w warunkach skrajnie liberalnej koncepcji państwa ( gdzie całe życie społeczne jest sprowadzone do rynkowych transakcji dla zysku, jak to lansują korwiniści ) okazują się lepsi od gojów. Są lepsi to wygrywają. A że łamią cały Dekalog? Korwiniści też łamią cały dekalog, tylko goje robią to mniej sprytnie.
      Problem jest gdzie indziej. Ewolucjonizm kontra kreacjonizm. Co z tego że na poparcie teorii ewolucji ubywa dowodów, gdy dowody na boskie stworzenie są coraz mocniejsze. Ewolucjonizm broni się wszelkimi sposobami, i nie tylko żydzi biorą w tym udział, żydzi to chyba jakiś mały procent. Akademie nauk na całym świecie biorą udział w ukrywaniu prawdy. Ewolucjonizm implikuje że słabszych należy zabijać i to jest dobre, każdy chyba to rozumie. Poniższy film pokazuje jak dowody na to że nie było żadnego wielkiego wybuchu na początku są ukrywane, a naukowcy którzy to zauważyli są tępieni i eliminowani z naukowej społeczności. Mimo że to są autentyczni naukowcy i oni mają solidne dowody. Czym bardziej solidne dowody, tym większa wściekłość i tym bardziej brutalna kontrakcja ewolucjonistów.

      https://www.youtube.com/watch?v=HcXebC7AD-A

      • gieptil

        4 kwietnia 2017 at 08:11

        Oczywiście to samo dotyczy dalszych faz ewolucji aż do powstania człowieka. Dziesiątki, setki, a może już tysiące solidnych naukowców dostrzegło, że teoria ewolucji nie tyle że ma jakieś tam luki, ona jest bzdurą, nonsensem całkowicie sprzecznym z naukowymi dowodami ( już wiadomo że tego nie mogło być ). I ci ludzie tworzą jakieś internetowe podziemie, bo oficjalna nauka ściga ich jak dzikie zwierzęta. Żadnej tam wolności badań, obecnie wolność badań naukowych i swoboda wyrażania opinii to tylko mit.

      • gieptil

        4 kwietnia 2017 at 08:20

        A mało kto wie że w Izraelu żydzi którzy chcą robić wykopaliska, aby udowodnić prawdziwość Starego Testamentu nie mają lekko. Lewicowo postępowe władze Izraela utrudniają im życie jak mogą. A to jakby jest ich święte pismo. Ci naukowcy muszą się uciekać do prywatnych badań i podstępów. Bo ich ministerstwo do spraw wykopalisk i starożytności, jak wyczuje że to chodzi o dowód na prawdziwość Starego Testamentu nie wydaje zgody na badania. A mają lepszy numer, jak jakieś badania były bez zgody tego ministerstwa, to tak jakby ich nie było, nieważne z mocy prawa.

        • Danka

          4 kwietnia 2017 at 11:21

          Jakich badan Ci nie uznali? Podkopywales sie?

      • Robert B.

        4 kwietnia 2017 at 10:05

        „Są lepsi, to wygrywają” – no i właśnie złych do szpiku kości nazistów to nie przekonało i zrobili im holokaust. Coś za dużo tych przypadków, tych krwawych łaźni, a potem… żydostwo wypływa i rządzi… I odnoszę wrażenie, że stosunek do żydostwa w obecnych czasach nie zmienił się ani troszeczkę… Tak że jak tylko nastąpią odpowiednie warunki, to powtóreczka gwarantowana…

      • Danka

        5 kwietnia 2017 at 22:21

        Jak to ubywa dowodow na darwinizm? Szczegolnie w polityce i w PE dowodow nie brakuje.

    • wiesscar

      4 kwietnia 2017 at 12:22

      Żydzi religijni czyli żydzi nie mogli być komunistami czyli materialistami.
      Zatem komunistami byli Żydzi ateiści bądź agnostycy. Michnik jest chyba ateista albo agnostykiem. Wspierał Żydowke Wolińska i pewnie innych Żydów którzy mordowali Polaków a byli komunistami.
      By ich nie osądzono za mordy komunistyczne i zbrodnie komunistyczne.
      Zatem ten naród Żydzi i żydzi wzajemnie się wspiera: czy mordują czy kradną to kłopot potem by złapać, osądzić.
      Mają prawników i sprzyjają swoim.
      Mają szabesgojow którzy robią co Żydzi im karzą. Taki rodzaj zamordyzmu.

      • wiesscar

        5 kwietnia 2017 at 16:06

        każą,

  20. gazeawrszawska.com

    4 kwietnia 2017 at 11:47

    żydowski terror wymirzony w gazetewarszawska.

  21. gazeawrszawska.com

    4 kwietnia 2017 at 11:48

    Nie tylko polskie chamy zapalaja hanukka.

  22. Danka

    4 kwietnia 2017 at 16:11

    Jak dlugo Admimistracja bedzie tolerowac te prymitywne prowokacje, skierowane przeciw patriotom, ktorzy tu pisz? Takie g…o wam odpowiada,ze nie reagujecie?

    • Robert B.

      4 kwietnia 2017 at 19:38

      I ty, naiwniaro ostatnia, jesteś niby tą „patriotką, która tu pisze”? Gratuluję dobrego samopoczucia…

  23. Danka

    5 kwietnia 2017 at 03:01

    Bierz kolejna kukle i ganiaj z nia po ulicach,ale skoncz te bluzgi pelne nienawisci, bo niedobrze mi. Potem kazdy kto na tym portalu ant-takim i anty-siakim pisal, bedzie mial przyczrepiona latke anty-takiej/takiego i anty-siakiego.Mocno sie starasz, ale wlasnie zobaczyles, ze karty zostaly przejrzane.Odpocznij.Jestem patriotka i troche mnie to kosztuje, wiec zjezdzaj.

    • Robert B.

      5 kwietnia 2017 at 09:21

      Jesteś prostaczką z prościutkim myśleniem. Takich jak ty można bardzo łatwo użyć do swoich celów. I jesteś do nich używana.

    • Robert B.

      5 kwietnia 2017 at 09:23

      Jeżeli ty truchlejesz na myśl, że ktoś ci przyklei łatkę, to jaką ty jesteś patriotką? Jesteś tchórzem. Pospolitym tchórzem. Niczym więcej. I prostaczką, co widać po sposobie pisania.

      • Danka

        5 kwietnia 2017 at 15:11

        Szkodliwe go….nazwac g….em, to nie prostactwo, to patriotyzm.

        • Robert B.

          5 kwietnia 2017 at 23:45

          Szkodliwi są właśnie tacy jak ty, czyli tacy, którzy uważają, że jak się mówi o żydostwie, to należy przybrać czołobitną pozę, marsową minę, rewerentny ton głosu i wydawać z siebie tylko peany na ich cześć. Szkodliwi są tacy, którzy uważają, że ich „nie ma”. Wyjątkowo szkodliwi i niebezpieczni, bo sprowadzają na nas katastrofę.

          A prostactwem można odznaczać się też osoba, która podziela mój punkt widzenia. To nie o to tutaj chodzi. Tu chodzi o twój sposób argumentowania i pisania. Jesteś po prostu jakąś prostą babą, której się Bóg wie co wydaje na temat swojej inteligencji i przenikliwości. IQ masz niskie, co widać, słychać i czuć, jak się czyta te twoje nędzne intelektualnie wypociny…

          • Danka

            6 kwietnia 2017 at 00:06

            Spod Twojego „piora” takie prostackie wyplwociny, to komplement i oklaski.Dla mnie.
            Prosciutki to Ty jestes jak drut.Co mi sie wydaje, to Twoja lepetyna nie jest w zasiegu.Uwazaj, bo Ci zylka peknie. Kompletnie nie roxumiesz, dlaczego tak reaguje na Twoje prowokacykne, chamskie, prymitywne bluzgo na Zydow. Jedtes zwyklym prowokatorem, ktorych pelno na portalach, a Merkelowa mp
            juz chce kasy od wlascicieli portali za tresci antyimigranckie.I nie o to chodzi, ze ona chce, tylko o to, kto najbardziej „drze jape”, zeby np.zaszkodzic jakiejs grupie np.patriotom.Pisac mozna o wszystkim i wyrazac swoje opinie.Tu jeszcze mozna.

          • Danka

            6 kwietnia 2017 at 00:11

            A wode po sobie juz spusciles?

          • Robert B.

            6 kwietnia 2017 at 10:33

            Do @Danka:

            Twoje umiejętności pisarskie w pełni… czyli prostactwo myśli i słowa…

            Ale ad rem: to, że TU uważasz, że o Żydach nie wolno mówić, bo nam coś przykleją, to jest TWOJA sprawa. Ja tak nie uważam. Wprost przeciwnie. Należy o nich mówić i to jak najwięcej, żeby analizować płynące z ich strony zagrożenie, a jest ono olbrzymie, bo żydostwo jest tradycyjnie obok Niemców największym wrogiem Polski.

          • Danka

            6 kwietnia 2017 at 14:31

            Wytrzyj te piane, bo zalewa Ci klawiature. Prowokator z Ciebie bardzo kiepski.Ja o stosunkach polsko-zydowskich napisalam kilka tekstow na moim blogu, w sprawie klamstw o Jedwabnem rowniez. Ty szczujesz nie na Zydow,ale na patriotow, wkrecajac sie w te spory.Potem bedzie larum,ze to anty……cos tam i my to tez. A paszol won do swoich! Z pewnym blogerem zrobilismy swoje jawne na blogach sledztwo, co to za typ bluzgal na Polske,ze go tak skrzywdzila. Odnalazl sie w Kanadzie na stronach gazwyb.,gdzie dalej ledwo piszac po polsku judzil na Polakow.Tak ze „zwyciestwa prowokacji” tu nie bedzie. Ulubiona powiesc pana redaktora Michalkiewicza/Jozefa Mackiewicza-skazanego na kare smierci przez AK za kolaboracje z okupantem i pisanie do niemieckich gadzinowek/, ktory to bardzo chce Applebaum widziec na fotelu Marszalka Sejmu. A to dopiero ciekawostka:)

          • Robert B.

            6 kwietnia 2017 at 16:47

            Powtarzam: jeżeli tych chcesz wrogów zwalczać udając, że ich nie ma, bojąc się ich nazwać, bo „przykleją ci łatkę”, to już w samych przedbiegach jesteś przegrana. I o to im właśnie chodzi. Zrobili z ciebie nawóz historii, którym dla nich jesteś. Udałaś im się, tresura przyniosła skutek…

            Bloga piszesz? Z takimi umiejętnościami retorycznymi? Z taką ortografią? Z taką interpunkcją? Boże, widzisz i nie grzmisz…

          • Paweł

            6 kwietnia 2017 at 16:48

            @Danka

            No proszę, podpierasz się Józefem Mackiewiczem, ale zdaje się, że „W cieniu krzyża” nie czytałaś? Chyba, że po prosu nie zrozumiałaś co tam jest napisane? A jest tam wiele o Twoim „bohaterze” Wyszyńskim.

            Ps. kto normalny przejmuje się oskarżeniem o antysemityzm? Jest to pojęcie faszystowskie i rasistowskie i należy doprowadzić do tego, żeby jego używanie było karane.

  24. Gregor S

    5 kwietnia 2017 at 13:50

    Myślę, że ostatnie działania światowego żydostwa w postaci sprowadzania islamistów do UE miały na celu skompromitowanie unii europejskiego i w konsekwencji jej rozpad. Rynek UE stał się bowiem zbyt konkurencyjny dla USA a euro zaczęło zagrażać dolarowi. Stąd też wszystkie działania począwszy od „imigrantów” po Brexit obliczone są na rozpad struktur UE (następna w kolejności jest moim zdaniem Francja) Co będzie potem trudno przewidzieć. W razie masowego odrodzenia się w Europie nacjonalizmów muzułmanie spełnią rolę bufora, takiego trochę kozła ofiarnego, na którym skupi się gniew ludu. Tym samym żydzi, mistrzowie generowania konfliktów i tzw. wojen zastępczych będą w ten sposób odwracać uwagę od prawdziwego źródła zła. Trzeba pamiętać, że tzw. islamscy terroryści szkolą się w ośrodkach tworzonych przez CIA i Mossad, a w szeregi ISIS wstępują najemnicy także z Europy, często nie mający nic wspólnego z islamem. Jest to po prostu gigantyczny obóz szkoleniowy, do którego trafiają wyrzutki, przestępcy, desperaci głównie dla pieniędzy i z braku perspektyw.
    Poza tym, kto wie, może żydoameryka znów liczy na jakiś większy konflikt w Europie do którego przystąpi w roli „rozjemcy”. A może spodziewa się, że niedługo rozpoczną się masowe zamieszki w Stanach (gdzie zubożenie i rozwarstwienie społeczeństwa postępuje znacznie szybciej niż w Europie) i chcą, żeby w tym czasie również Europa pogrążyła się w zamęcie.
    Przy okazji polecam posłuchać wykładów George’a Friedmana, jednego z architektów polityki globalizmu (mówi on wprost o imperializmie USA i korumpowaniu europejskich polityków jako sposobie uprawiania polityki amerykańskiej).

  25. Danka

    6 kwietnia 2017 at 00:15

    A skad masz yaka wiedze gdzie ich szkola? Wywalili cie z kursu?

  26. Danka

    6 kwietnia 2017 at 18:14

    Pawel 16:48
    Nie rozumiesz, co czytasz? Ja podaje Jozefa Mackiewicza jako przyklad negatywny,a nie „podpieram sie ” nim. Jezeli to on jest autorem „W cieniu krzyza”, to nic dziwnego,ze masz tak namieszane co do Prymasa Tysiaclecia w glowie. To wlasnie Mackiewicz byl zdrajca I kolaborantem niemieckim w czasie okupacji. Udzielal sie medialnie.Przed krotka kulka uratowal go kryminalista ,ale zdolny pisarz. Mackiewicz zwial na Zachod, a prawa do jego dziel ma krewna Michnika o nazwisku Szechter. I tyle w temacie.
    Wymiociny Gli-costam pod nickiem alter ego – RobertB zostawiam bez komentarza. Nie chce mi sie z takim prymitywem dyskutowac.Dno. I nie ma to nic wspolnego z anty-cos tam, bo to prymitywny prowokator,Gli-cos tam pisal sam,ze jest pol-Zydem. Pisze najczesciej via telefon I stad literowki I oszczednosc wysilku dla takiego adwersarza jak on.Co innego merytoryczna dyskusja o problemach, czy o historii,o wzajemnych relacjach, a co innego odnoszenie sie do jego bluzgow I rzeczywistej nienawisci wobec narodu zydowskiego, jaka tu prezentuje RobertB,czy Gli-costam….

    • Robert B.

      7 kwietnia 2017 at 00:15

      Rzeczywista nienawiść wobec narodu żydowskiego? A co powinienem reprezentować, żeby się uwiarygodnić w oczach takiego kogoś jak ty? Rzeczywistą miłość do narodu żydowskiego? Bo kto tak powiedział? Kto powiedział, że z żydostwem nie można nic innego robić jak ich bezwarunkowo uwielbiać?

      • Danka

        7 kwietnia 2017 at 13:53

        Nikt Ci nie kaze kochac tego, czy innego narodu. Narody masz szanowac i trzymac swoje bluzgi na uwiezi. Masz problem, wyraz go ,pytaj, szukaj, ale nie obrazaj narodu jako calosci. Tu -stop.

        • Paweł

          7 kwietnia 2017 at 16:59

          @Danka

          Nie ma to jak przytaczać cytaty żydowskiego pedofila:

          http://www.gazetawarszawska.com/judaizm-islam/1759-pedofil-korczak

          • Danka

            8 kwietnia 2017 at 17:39

            „Zydowskiego pedofila”. No prosze, juz etykietka gotowa. A dowody? Brednie kompletne,zadnych dowodow,tylko insynuacje obrzydliwe bezpodstawne.
            ” Wiem, że to się może wydać szokujące, ale na podstawie pozostawionych listów i prac stwierdzono, że pedofilne skłonności miał Janusz Korczak. Ale nigdy nie skrzywdził dziecka. Co więcej – oddał za dzieci życie.” „Pedofilne sklonnosci”,ale „nigdy nie skrzywdzil dziecka”.No, kretynstwo zupelne. Zajmowal sie dziecmi, dawal im poczucie bezpieczenstwa, poszedl z nimi na smierc, choc mogl sie uratowac, to …nic tylko „pedofil”. Gdzie jeszcze wsadzicie swoje brudne paluchy, w jakie sfery wielkiego oddania dla wyznawanych idealow, az po straszna smierc ,by nie zdradzic. Kierowala nim „ukryta pedofilia” powie jeden z drugim/…/Ciekawe, co kieruje mozgiem takich odkrywcow?
            Korczak jest pomijany, marginalizowany, nie z powodu urojonej przez I lewakow I antysemitow jego „ukrytej pedofilii2, bo opiekowal sie dziecmi I nawet bral je do lozka, kiedy przychodzily do niego obudzone przez strachy nocne I zaplakane….Korczak jest pomijany dlatego,ze jego Postac lamie stereotyp Zyda I lekarza. Byl polskim bohaterem wojny 20 r, sluzyl wiernie Polsce jako lekarz frontowy, nie dekowal sie jak niejeden Polak,czy tez Zyd, co to dziewczyny musialy ich z knajp wyciagac, by szli bronic Warszawy.
            Korczak jest Swietlana Postacia, lekarzem, ktory NIE OPUSCIL pacjentow, czyli dzieci z sierodcinca, ktory stworzyl. Do ostatniej chwili byl z nimi, przy nich. Jak porownac taka postawe, do tych BARBARZYNCOW w BIALYCH KITLACH z Porozumienia Zielonogorskiego I ich epigonow, ktorzy dla pieniedzy, /na chleb mieli,ale chcieli wiecej/ dla kasy odeszli od lozek pacjentow, zostawiajac ich I narazajac na smierc: ludzi po operacjach, pod kroplowkami, cierpiacych, krwawiacych…. ODESZLI dla pieniedzy, lamiac Przysiege Hipokratesa, ktora skladali, chyba tez dla kasy, handlarze ludzkimzyciem. Obrzydliwe to, co zrobiles, podle.
            Korczak nalezy do Panteonu Bohaterow I Switlenych Postaci Polski wszechczasow.A
            Male knury beda fikac I opluwac, bo tylko to umieja I nic wiecej.

      • Danka

        7 kwietnia 2017 at 14:24

        00:15 Robert B. Jest chyba roznica miedzy Morelem,Rozanskim z MBP i jego pobratymcami,mordujacymi Polakow-patriotow,a np. Januszem Korczakiem, ktory nie tylko zajmowal sie sierocincami i dziecmi,ale tez byl bohaterem walk o Polske z bolszewikami w 20 r, byl lekarzem na froncie.Prawda?
        Cytaty;
        “Nikomu nie życzę źle. Nie umiem. Nie wiem, jak to się robi.”

        “Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż. “

        “Trzeba błaznować, bo ludzie nie lubią ponurych twarzy “

        “Przyjemna jest szkoła, ale może ją obrzydzić nauczyciel głupiec czy brutal. – Nuda w takiej szkole, męka, rozleniwienie i ogłupienie tych nawet, którzy szkołę lubili/…/”

        “Wiara w pięść zabija szacunek dla intelektu, uczucia człowieka, oślepia i rozjątrza”

        “Więc na wszystko pozwalać? Przenigdy: z nudzącego się niewolnika zrobimy znudzonego tyrana”

        “Wesz nie człowiek: calej krwi nie wypije.”

        Janusz Korczak
        http://lubimyczytac.pl/cytaty/7000/autor/janusz-korczak/3

      • Danka

        7 kwietnia 2017 at 14:27

        Robert B. 00:15 wikipedia.pl
        Janusz Korczak, właściwie Henryk Goldszmit[a],
        ps. „Stary Doktor” lub „Pan Doktor”[b] (ur. 22 lipca 1878 lub 1879 w Warszawie, zm. w sierpniu 1942 w Treblince[4]) –
        polsko-żydowski lekarz, pedagog, pisarz, publicysta i działacz społeczny.
        Teoretyk i praktyk wychowania, twórca oryginalnego systemu pracy z dziećmi, opartego na partnerstwie, samorządnych procedurach i instytucjach oraz pobudzaniu samowychowania.
        Badacz świata dzieci. /…/
        . W 1926 zainicjował pierwsze pismo redagowane w większości przez dzieci – „Mały Przegląd”. Jako Żyd-Polak poczuwał się do podwójnej identyfikacji narodowej[5].
        Major rezerwy lekarz Wojska Polskiego II RP.

        W latach 1919–1920 w czasie wojny polsko-bolszewickiej pełnił służbę lekarza w Wojsku Polskim w zmilitaryzowanych szpitalach w Łodzi, Szpitalu Ujazdowskim i na Kamionku w Warszawie[21].

        Przyjaciele Korczaka byli gotowi umożliwić mu wyjście z getta i zorganizowanie kryjówki po „aryjskiej” stronie, jednak on sam nie był tym nigdy zainteresowany.
        /…/
        Tak zapamiętała marsz na Umschlagplatz Irena Sendlerowa:

        “ Był już wtedy bardzo chory, a mimo to szedł wyprostowany, z twarzą przypominającą maskę, pozornie opanowany: Szedł przodem tego tragicznego pochodu.
        Najmłodsze dziecko trzymał na ręku, a drugie maleństwo prowadził za rączkę. We wspomnieniach różnych osób jest tak, a w innych inaczej, co nie znaczy, że ktoś się myli.
        Trzeba tylko pamiętać, że droga z Domu Sierot na Umschlagplatz była długa. Trwała cztery godziny. /…/”

  27. Danka

    6 kwietnia 2017 at 18:48

    Pawel /O pisarzu Jozefie Mackiewiczu,o wyroku smierci od AK za jego kolaboracje z okupantem hitlerowskim, autorze „ZWYCIESTWA PROWOKACJI”, guru red. Michalkiewicza:

    Dziennikarz “Gonca Codziennego”,Czeslaw Ancerewicz, nie uniknal wyroku smierci, za kolaboracje z okupantem. /…/„Wilk” przekazał sprawę dalej Sądowi Specjalnemu, który wydał na obu dziennikarzy wyrok śmierci „za zdradę przez kolaborację z okupantem”. Wyrok następnie zatwierdzony został przez Komendanta Okręgu i skierowany do wykonania.
    Ancerewicza, jak wiemy, zastrzelono 16 marca 1943 roku. Wyrok na Mackiewicza został odwołany./…/. Nie wiadomo też, jaką rolę miał w całej sprawie pełnić artykuł „Trzech panów z Gońca”, który ukazał się w chwili, kiedy wyroki były już prawdopodobnie wydane. Może był ich uzasadnieniem, a może próbą wywarcia nacisku na Sąd Specjalny./../ Wykonania wyroku na Mackiewiczu odmówiła jednak komórka do zadań specjalnych wileńskiego Kedywu, członkiem której był Sergiusz Piasecki./pisarz I znajomy JM/
    /…/Jakie były jednak podstawy kwalifikacji tego wyroku? Być może sędziowie z roku 1942 oparli się tutaj na „Kodeksie Moralności Obywatelskiej” (z drugiej połowy 1941 r.), na podstawie którego
    „karze śmierci podlegała również osoba, która podejmowała działania w celu osłabienia ducha obronnego narodu”.
    Pod tę zasadę można by podciągnąć artykuł /Mackiewicza/ z „Gońca” / okupacyjnej gadzinowki/pt. „To dopiero byłaby klęska…”, ostro krytykujący układ angielsko-sowiecki i porozumienie Sikorski-Majski./…/ Nie wiadomo, kiedy sentencja wyroku na Mackiewicza trafiła do Warszawy i kto tak naprawdę ją aprobował. Być może ówczesny pełnomocnik Delegata Rządu Stefan Korboński. Zdaje się to potwierdzać relacja Stanisława Lorentza, który w roku 1989 napisał:
    „Wyrok wileńskiego AK na Józefa Mackiewicza omawiałem ze Stefanem Korbońskim, Kierownikiem Walki Cywilnej, z którym stale współpracowałem, oraz z Czesławem Wycechem, dyrektorem Departamentu Oświaty Delegatury Rządu, którego byłem zastępcą. Doszliśmy do wniosku, że materiały dowodowe uzasadniają w zupełności wyrok”. http://esensja.pl/ksiazka/publicystyka/tekst.html?id=2997&strona=6#strony

    • Paweł

      7 kwietnia 2017 at 17:06

      @Danka

      Był na nim niesłuszny wyrok, który później został wycofany. Układ Sikorski – Majski był niczym szczególnym (a nawet krzywdzącym) dla Państwa Polskiego. Z kolei układ angielsko-sowiecki był haniebną zdradą Polski więc zachowanie Mackiewicza uważam za jak najbardziej właściwe. Odnośnie ostatniego linku jest tam artykuł, który jak najbardziej broni Józefa Mackiewicza. Jesteś mistrzynią strzelania sobie w stopę.

  28. Danka

    6 kwietnia 2017 at 19:18

    Pawel,a tu znaczenie ukladu Sikorski-Majski / ktory w hitlerowskiej gadzinowce obsmiewal skazany potem na kare smierci Mackiewicz/przypadkowo teraz znalazlam u piszacego tez na prawy.pl dr P.Janowskiego, ktory pisze o sanitariuszce z oddzialu mjr Lupaszki Danucie Siedzikownie, „INCE”” 17-letniej dziewczynie zamordowanej przez UB w Gdansku w 46r.

    http://pawel.janowski.salon24.pl/759860,odwaga-piekna-inka
    Jej życie naznaczyli barbarzyńcy z narodowosocjalistycznych Niemiec i komunistycznej Bolszewii. 17 września 1939 r. do wsi weszli sowieci, a już 10 lutego 1940 r. aresztowali jej ojca Wacława. Został skazany na katorżniczą pracę w kopalni złota k. Nowosybirska.
    Więziony tam aż do czasu podpisania układu Sikorski-Majski 30 lipca 1941 r.
    Potem zdołał dotrzeć do punktu formowania jednostek polskich. Po kilku miesiącach opuścił Bolszewię i dotarł do Teheranu. Został komendantem obozu dla uchodźców z Syberii. Jednak skrajne wycieńczenie i choroby doprowadziły go do śmierci 6 czerwca 1943 r. (o jego losach rodzina dowiedziała się dopiero po wojnie). Inka miała 14 lat./…/”

    • Paweł

      7 kwietnia 2017 at 17:08

      @Danka

      Ten układ i ja obśmiewam i ze śmiechu boli mnie brzuch.

      Ps. litości! manicure i „wielu” innych to spamboty..

      • Danka

        9 kwietnia 2017 at 17:46

        Wyszynski, Korczak , uklad Sikorski-Majski-„obsmiewasz”, zachwyca Cie zdrajca, skazany na kare smierci przez polskie Podziemie-pisarz niemieckich, okupacyjnych gadzimowek,Jozef Maciewicz.Wiecej pytan?Cienko….

        • Danka

          9 kwietnia 2017 at 17:49

          Errata:Mackiewicz i niemieckie gadzinowki

      • Danka

        9 kwietnia 2017 at 17:52

        Lepiej gawedzic ze spambotami niz z ……..

  29. manicure

    7 kwietnia 2017 at 14:22

    Wow, marvelous weblog layout! How lengthy have
    you ever been running a blog for? you make blogging look easy.
    The total glance of your site is fantastic, let alone the content!

    • Danka

      7 kwietnia 2017 at 14:29

      Welcome, Dear friend!:) We are happy to see your comment:)All the best:)

  30. Polak

    9 kwietnia 2017 at 11:50

    Polecam zobaczyć, komu całuje ręce Franek https://youtu.be/MJ6yWU9LcGI

    • Danka

      9 kwietnia 2017 at 17:39

      To jakis fotomontaz, papieza twarxy nie widac.A caluje on niby dlon jakiejs kobiety.Tego papiez nie robi.To papieza caluja w pierscien lub w dlon.

  31. Pingback: xmt85c4wx5ctwxw3tcerthve56

  32. Pingback: http://falschgeldkaufen.blogspot.com/2017/01/wo-kann-ich-falschgeld-kaufen.html

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najpopularniejsze

Góra