Jak informuje strona internetowa „Tygodnika Solidarność" Tiger Energy Drink reklamował się na portalach społecznościowych hasłem "1 sierpnia Dzień Pamięci. Chrzanić to co było, ważne to co będzie" zilustrowanym zdjęciem ręki w charakterystycznym geście.
Haniebną reklamę zamieszczono 1 sierpnia, w 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Jak informuje Tygodnik Solidarność „marka jest własnością boksera Dariusza Michalczewskiego oraz jego fundacji "Równe Szanse". I chociaż w odpowiedzi na zmasowaną krytykę na Twitterze szybko usunięto grafikę z Instagrama, nie pomogło to "Tigerowi" uniknąć kompromitacji. Grafika na stronie internetowej firmy wciąż widnieje, Internauci zrobili screeny, a cała sprawa obiegła internet lotem błyskawicy".
Dariusz Michalczewski znany jest na niwie politycznej z sympatii dla Lecha Wałęsy, niechęci do PiS, sympatii dla politycznej aktywności gejów.
Jan Bodakowski