Z kraju

Andrzej Nowak – Donald Tusk to sługus Putina. Profesor przypomina jak lider PO służy Moskwie

Zbulwersowany tym, że „Donald Tusk śmie oskarżać polski rząd o sprzyjanie imperialnej ekspansji Putina”, w swoim najnowszym artykule „Zlecenie z Moskwy. Nie miał nigdy Putin bardziej skutecznego współpracownika swoich planów wobec Polski aniżeli Tusk”, opublikowanym na portalu „W Polityce”, profesor Andrzej Nowak przypomniał pro rosyjską działalność Donalda Tuska.

 

Zdaniem profesora Andrzeja Nowaka antypolska działalność Donalda Tuska w sprawie zamachu smoleńskiego „pokazało najdobitniej wszystkim zainteresowanym [w tym i Rosji]: z Polską pod takimi rządami [PO] można zrobić wszystko. Skoro z Polską, to z każdym innym, słabszym krajem w Europie Wschodniej i Środkowej”.

 

W swym artykule profesor Nowak przypomniał „towarzyski spacer [Tuska i Putina] na sopockim molo (…) Putin musiał się bardzo dobrze bawić, kiedy dwa tygodnie po tym spacerze mógł przyjąć raport o przeprowadzonych właśnie wielkich manewrach Sił Zbrojnych Federacji Rosyjskiej, na których ćwiczono operację z użyciem taktycznej broni nuklearnej przeciwko miastu … Warszawa. Polscy obserwatorzy byli, jak najbardziej, zaproszeni. Niech widzą, jakie są warunki zgody z Rosją”.

 

Jak przypomina profesor Andrzej Nowak, po zamachu smoleńskim Donald Tusk „zdecydował się oddać w tej sprawie postępowanie i wszystkie materialne dowody na wyłączność” Rosji oraz, że „z inicjatywy prezydenta Komorowskiego [kolegi partyjnego Donalda Tuska] zbudowaliśmy pomnik niedoszłym zdobywcom Warszawy z Armii Czerwonej z roku 1920″.

 

Profesor Andrzej Nowak przypomniał również, że „portal Gazieta.ru określił Donalda Tuska zaszczytnym mianem: „nasz człowiek w Warszawie”. (…) [rosyjski] Minister Ławrow łaskawie zgodził się przyjąć zaproszenie do udzielenia lekcji wszystkim polskim ambasadorom, zwołanym na ten bezprecedensowy pokaz służalstwa wobec Moskwy (nie było przecież wcześniej takiej lekcji ze strony Amerykanów, Niemców, ani nawet w czasach sowieckich nie zdecydowano się na tak otwarte demonstrowanie zależności…). Polsce udało się z kolei uzyskać funkcję skutecznego „adwokata” interesów Federacji Rosyjskiej wobec Unii Europejskiej w sprawie ruchu bezwizowego dla Obwodu Kaliningradzkiego. Przełamaliśmy w tej sprawie sprzeciw wielu państw członkowskich Unii, w tym w szczególności naszego małego sąsiada – Litwy. Nasz znakomity Państwowy Komitet Wyborczy zdobył za to możliwość odbycia szkolenia w Moskwie, wprost u przewodniczącego rosyjskiej Centralnej Komisji Wyborczej, Władymira Czurowa, nazywanego „czarodziejem Kremla”, świeżutko po całkiem otwartym sfałszowaniu przez niego, na oczach całego świata, wyborów parlamentarnych i prezydenckich w Rosji”.

 

Zdaniem profesora Andrzeja Nowaka przykładem bliskiej współpracy rządów PO z Moskwą było „porozumienie, jakie za zgodą rządu Donalda Tuska, Władymir Putin nakazał podpisać w maju 2013 roku między FSB, dumną następczynią KGB, i polską Służbą Kontrwywiadu Wojskowego. Kiedy w listopadzie 2013 roku po incydencie pod ambasadą rosyjską w Warszawie przepraszali polski prezydent i premier, a kiedy następnie polską ambasadę w Moskwie obrzucili racami rosyjscy bojówkarze, nikt żadnych przeprosin ze strony Moskwy się nawet nie domagał, wtedy pewien rosyjski politolog, Andriej Piontkowski, najcelniej chyba skwitował istotę tych: „Breżniew z większym szacunkiem rozmawiał z Gierkiem czy Jaruzelskim niż Putin z Tuskiem”.

 

Do antypolskich działań Donalda Tuska po zamachu smoleńskim, profesor Andrzej Nowak zaliczył: akceptacje kłamstw komisji Anodiny, oddanie dochodzenia Rosjanom, akceptacje bezczeszczenia zwłok polskich bohaterów, szarganie honoru ofiar katastrofy.

 

Zdaniem profesora Andrzeja Nowaka „dziś całkiem sporo agentów wpływu Kremla” wie „jak skorzystać z tej fali sowieckiego (…) kłamstwa o „60 tysiącach nazistów” maszerujących w Warszawie”.

 

Opracował Jan Bodakowski

Jeżeli podobają Ci się materiały publicystów portalu Prawy.pl wesprzyj budowę Europejskiego Centrum Pomocy Rodzinie im. św. Jana Pawła II poprzez dokonanie wpłaty na konto Fundacji SOS Obrony Poczętego Życia: 32 1140 1010 0000 4777 8600 1001. Pomóż leczyć ciężko chore dzieci.

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

15 komentarzy

15 Komentarzy

  1. Art

    23 listopada 2017 at 14:57

    Putina też.Dobry piesek dwóm panom służy,czyli taka qoorwa sprzedajna.Bo przecież nie zaprzeczymy,że Makreli też służy.Od Putina kupił gaz na 25 lat(miało być do 37 roku),a resztę Polski ofiarował szkopom.Stocznie,kopalnie i większość fabryk.Oraz ziemię.Thusk po Michniku i Urbanie wyrządził Polsce powojennej największe szkody.Acha,i taki drobiazg;wypędził poza granice Polski 2.5 mln młodych Polaków,po drodze rozbijając większość rodzin.W sumie chyba przebił tych dwóch pierwszych …..synów.

  2. rojo

    23 listopada 2017 at 15:10

    I to ma być profesor. wstyd.

  3. Soroka

    23 listopada 2017 at 17:18

    Dzięki Panie Profesorze za godną postawę naukowca, dla którego prawda jest najważniejsza!
    Wielkie dzięki Panie Profesorze.

  4. m

    23 listopada 2017 at 17:26

    Sługus Putina, popychło niemieckie (Brudziński), szmata (Saryusz-Wolski), zdrajca (Sokołowska), frustrat i śmierdzący leń (Czarnecki), wyjątkowo cyniczna kreatura pozbawiona jakichkolwiek zasad (Ziemkiewicz) …
    Zapomniałem o czymś?
    Ciekawe, co o nim myślą Merkel i Putin :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Hans

      24 listopada 2017 at 23:28

      wiedza dobrze ze to kawał zwyczajnego chuja ,i dlatego nim gardzą ,jest im potrzeby przy władzy a w innym przypadku możliwe ze popełni samobójstwo bo za dużo wie i widział a Ribbentrop-Molotow nie potrzebuje zdrajców i konfidentów ktorzy zdradzają swoje kraje jak te debile z totalnej opozycji latające na skargę na Polskę ,takie śmieci sa potrzebne do pewnych celów politycznych a później eksterminacja albo samobójstwo albo do wapna

  5. Hania

    23 listopada 2017 at 18:02

    Niby profesor, a gada, że aż wstyd 🙂
    Pytanie
    – komu służą takie mądrale?

    • Soroka

      23 listopada 2017 at 20:20

      A ja wiem komu ty służysz!

  6. Hania

    23 listopada 2017 at 20:30

    Z pana Soroki śmieje się już z połowa czytelników Prawego 🙂

  7. Hania

    23 listopada 2017 at 20:34

    ( pan Soroka nie czyta)

    Profesor napisał
    ” mógł przyjąć raport o przeprowadzonych właśnie wielkich manewrach Sił Zbrojnych Federacji Rosyjskiej, na których ćwiczono operację z użyciem taktycznej broni nuklearnej przeciwko miastu … Warszawa. Polscy obserwatorzy byli, jak najbardziej, zaproszeni. Niech widzą, jakie są warunki zgody z Rosją”.

    A za przeproszeniem słynna baza US Army w Redzikowie i tamtejsze pociski to komu mają służyć?
    Polsce i Polakom?
    Przeciwko komu są nakierowane?
    ew odwet na kogo poleci, hę?!?

    • Soroka

      24 listopada 2017 at 09:36

      To będą pociski obronne, a nie zaczepne ruska siewczyni nienawiści. U Niemców już się zaczyna burdel, bo może już Bóg pod wpływem zanoszonych do Niego modłów powiedział niemieckiemu szowinizmowi basta!
      Na ruskie zbrodnie i ciągłe szerzenie nienawiści i agresję, też Pan Bóg położy kreskę. Codziennie się o to modlę i zapewne wielu innych Polaków.

  8. synowskie upomnienie

    23 listopada 2017 at 20:57

    Nowak sam jest sługusem neokonserwatystów z USA, i oczywiście starszych i mądrzejszych. To taki sam patologiczny rusofob jak i Macierewicz.

  9. Zbynio Torcik

    24 listopada 2017 at 00:33

    Stromy zjazd po równi pochyłej Nowaka nabiera rozpędu.Zawsze mówiłem ,że pisizm-smoleńskizm jest zarażliwy i zjadliwy jak wścieklizna

  10. Beata

    24 listopada 2017 at 09:33

    Dziękuję panie profesorze za właściwą postawę nie tylko w kwestii Tuska.Obrońcy Tuska się kompromitują.Pewnie tęsknią za korytem.

  11. Marek Sikorski EX LEGE PWP

    29 maja 2018 at 19:48

    Moja droga… cz. 1 (2001 – …)
    EX LEGE PWP MAREK SIKORSKI
    Jestem autorem (2001-2018r.) bezprecedensowego we współczesnym świecie Projektu
    ubezpieczenia interesu majątkowego osoby fizycznej od ryzyka „błędów i niewłaściwych
    działań funkcjonariuszy publicznych” (wiki) gwarantowanego przez Ministra Finansów
    państwa dłużnika – Polskę na sumę ubezpieczenia =100 mld pln= 20 mld gbp. Jestem
    właścicielem majątku zalegalizowanego przez Ministra Finansów, zgromadzonego na
    podstawie umowy ubezpieczenia interesu majątkowego, jako wielokrotność sumy
    ubezpieczenia. Majątek został ulokowany i złożony na depozycie pieniężnym u Płatnika–
    Minister Finansów Rzeczypospolitej Polskiej, w trybie Ustawowej Ugody – Ustawa Kodeks
    cywilny art. 917, art. 918 k.c.
    Ubezpieczenie interesu majątkowego osoby fizycznej jest przez prawo wewnętrzne Polski
    dopuszczalne na podstawie Ustawy Kodeks cywilny przepis art. 821 k.c. – Przedmiotem
    ubezpieczenia majątkowego może być każdy interes majątkowy, który nie jest sprzeczny z prawem
    i daje się ocenić w pieniądzu.
    Projekt został zaplanowany przeze mnie jako forma wybitnie nowatorska poprawy jakości
    prawa i poprawy jakości życia obywateli oraz skutecznej ochrony majątkowej przed
    traktowaniem ich przez władze państwa jak śmieci. W związku z duża wypadkowością ta
    ochrona majątkowa zapewniła mi zgromadzenie bardzo dużych aktywów finansowych.
    Aktywa są gwarantowane przez Polskę – Minister Finansów i umożliwiają osiągnięcie
    nieograniczonych celów gospodarczych i charytatywnych
    Punktem wyjścia mojego projektu jest zawarcie umowy dobrowolnego ubezpieczenia
    majątkowego, która ze względu na osobę, która ex lege przejęła świadczenie ex tunc została
    zarejestrowana pod sygnaturą DS-57/6660/01/SJ Kancelaria Prezesa Rady Ministrów z dn. 7
    lipca 2001r. ze zm. „Od błędów i niewłaściwych działań funkcjonariuszy publicznych”,
    albowiem ex lege art. 417 k.c. obowiązek świadczenia, od wskazanego we wniosku Pana
    Marka Sikorskiego Zakładu Ubezpieczeń (PZU) przejął Skarb Państwa jego jednostka
    organizacyjna Minister Sprawiedliwości, zaś płatnikiem jest Minister Finansów właściwy dla
    spraw zobowiązań Państwa Polskiego.
    Punktem przełomowym dla osiągnięcia sukcesu projektu jest decyzja o legalizacji ex lege
    roszczeń bezspornych, na podstawie prawnej mojego oświadczenia majątkowego
    przedstawionego właściwemu Ministrowi Finansów i wszystkim organom centralnych władz
    publicznych Polski – to był szok dla władz.
    W zakresie gromadzenia kapitału projekt zrealizowałem na warunkach przewidzianych
    przez prawo Ustawy Kodeks cywilny w latach 2001-2004 przy udziale organów wszystkich
    centralnych władz publicznych oraz dłużnika i płatnika. Na bieżąco informowana była
    właściwie Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego (wcześniej UOP). Znakomicie opisuje ten
    Strona 1 z 11
    fakt Audyt Finansowo księgowy Rozdział 8. – Raport z legalizacji przedmiotowych wierzytelności
    od Skarbu Państwa d0 obrotu gospodarczego przez Ministra Finansów.
    Projekt przeprowadziłem profesjonalnie i transparentnie i dlatego wszelkie zarzuty niewiedzy
    lub braku świadomości władz nie mogą być skuteczne.
    13 WYBRANYCH ISTOTNYCH PARAMETRÓW PROJEKTU
    1. Wartość aktualna Projektu to suma wartości nominalnej zgłoszonych i zalegalizowanych
    roszczeń bezspornych wymagalnych na 31.12.2004r. = 10 bln zł powiększona o odsetki
    ustawowe w okresie wymagalności od 31.12.2004r. do dnia zapłaty.
    Oprocentowane odsetek wg – Rozporządzenie Rady Ministrów z 4 grudnia 2008r. w sprawie
    określenia wysokości odsetek ustawowych (Dz. U. z 2008r. Nr 220, poz. 1434).
    2. Wartość aktualna zgłoszonych i zalegalizowanych roszczeń bezspornych stanowi element
    długu publicznego Polski (ukrywany przez władze). Zalegalizowane przez właściwego Ministra
    Finansów jako mój osobisty majątek.
    3. Dłużnik w projekcie – Skarb Państwa jednostka organizacyjna Minister Sprawiedliwości
    albowiem zgodnie z prawem, na podstawie art. 417 k.c. Przejął obowiązek świadczenia od
    Zakładu Ubezpieczeń PZU wskazanego we wniosku o ubezpieczenie.
    4. Przejęcie obowiązku świadczenia przez dłużnika nastąpiło na podstawie prawnej art. 417
    k.c. Dlatego, że w warunkach przejęcia przez państwo całkowitej odpowiedzialności za los
    jednostki (mój) ex lege skorzystałem z gwarancji przepisu Ustawy Kodeks cywilny art. 810
    k.c. i ex lege zawarłem tę umowę.
    W szczególności doszło do zblokowania mnie w realizacji w sposób tradycyjny, tj. negocjacji
    bezpośrednich decyzji ubezpieczenia się przez ograniczonego umysłowo i przytępionego
    rutyną prokuratora, który wg standard dowodowy Konwencji…„bez uzasadnionych
    wątpliwości” działał wskutek złej wiary, podstępu władz publicznych – degrengolady wymiaru
    sprawiedliwości.
    5. Płatnik dłużnika – Minister Finansów właściwy dla spraw zobowiązań państwa polskiego.
    6. Zawarcie Umowy Dobrowolnego Ubezpieczenia Majątkowego, która ze względu na osobę
    świadczącą ex tunc została zarejestrowana pod sygnatur akt DS-57/6660/01/SJ Kancelaria
    Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 lipca 2001r. ze zm. „Od błędów i niewłaściwych działań
    funkcjonariuszy publicznych” albowiem EX LEGE obowiązek świadczenia, od wskazanego
    we wniosku Pana Marka Sikorskiego Zakładu Ubezpieczeń (PZU) przejął Skarb Państwa
    jednostka organizacyjna Minister Sprawiedliwości, zaś płatnikiem ex lege jest Minister
    Finansów właściwy dla spraw zobowiązań Państwa Polskiego – a to na podstawie prawnej
    Ratyfikowanej Umowy Międzynarodowej, tj. gwarancji art. 5 Konwencji o Ochronie Praw
    Człowieka i Podstawowych Wolności i gwarancji Orzeczenia Kurt v. Turcja z 25 maja 1998r.,
    Strona 2 z 11
    RJD 1998-III, par. 124 w zb. z art. 417 k.c. ; PROCEDURĘ ZAWARCIA PRZEDSTAWIA
    ROZDZIAŁ – MOJE KLUCZOWE DECYZJE, PKT 1.
    7. Ugoda wynegocjowana i zawarta z dłużnikiem i z płatnikiem w trybie ustawy, w tym art.
    682 k.c. (2003r.), ratyfikowana przez organy centralnych władz publicznych – Doktryna część
    I. Jej rezultatem jest uznanie długu i oferta sprzedaży i wspólnego zagospodarowania mojego
    majątku.; gwarancja Ustawy Kodeks cywilny (art. 917, art. 918 k.c.)
    8. Legalizacja roszczeń bezspornych1 przez Ministra Finansów :
    – co do zasady i wielkości majątku – cz. I Oświadczenie woli Nr O-51-25-507 wniesione w maju
    2007r. LIST POLECONY NR 147710440.
    – co do obrotu gospodarczego – cz. II Oświadczenie woli Nr O-260-10-707 wniesione w lipcu
    2007r. LIST POLECONY NR 6180.;
    9. Uznanie długu – płatnik w procedurze legalizacji mienia uznał dług o wartości nominalnej
    wymagalnej na 31.12.2004r. = 10 bln pln, powiększony o odsetki ustawowe w okresie
    wymagalności od 31.12.2004r. do dnia zapłaty.
    Uznanie długu nastąpiło ex lege w procedurze przyjęcia Oświadczenia majątkowego 2007r. w
    trybie ustawy bez zastrzeżeń oraz w sposób nieodwracalny albowiem z powodów formalnych
    w przeciągu 5-ciu lat od legalizacji, tj. do 2012r. Organ podatkowy Minister Finansów nie
    zgłosił żadnych zarzutów do dokonanej legalizacji, co wg Ustawy Ordynacja podatkowa
    organ podatkowy mógł uczynić.
    10. Totalna, wskutek motywacji zasługującej na szczególne potępienie, dyskryminacja osoby
    uposażonej, ubezpieczonej jednocześnie ubezpieczającej – Marek Sikorski, niewątpliwie z
    przyczyn kwalifikowanych jako majątek zapewniła dowody wielkiej ilości szkód i roszczeń a
    tym samym realizację projektu.
    11. Wydanie i ogłoszenie dokumentu Deklaracja z 2008r. – Doktryna część II osoby
    uposażonej,ubezpieczonej, ubezpieczającej – Marek Sikorski o sposobie zarządzania
    projektem stanowi dowód transparentnego i przejrzystego gromadzenia majątku i
    zarządzana nim.
    12. STAN PRAWNY ZALEGALIZOWANYCH WIERZYTELNOŚCI UPRAWNIA DO
    PRZEDSTAWIENIA TYTUŁU EGZEKUCYJNEGO/ WYKONAWCZEGO W RAMACH
    ZAWARTEGO KONTRAKTU.
    13. Zbiór 21 kategorii upublicznionych dowodów z dokumentów urzędowych – powstania,
    opracowania produktu oraz legalizacji mienia i produktu przedstawia Projekt w sposób
    wyczerpujący oraz przejrzysty, zapewniając profesjonalne skuteczne wykorzystanie
    oferowanych aktywów finansowych.
    RYZYKO REALIZACJI PROJEKTU
    Strona 3 z 11
    To było działanie w warunkach wojny totalnej z funkcjonariuszami państwa. Państwa, które
    ich chroniło, będąc tak naprawdę praworządnym tylko dla świata zewnętrznego, nie dla
    swoich obywateli. Ten fakt jest najgorszy oraz bardzo niebezpieczny, to powszechne zjawisko
    współczesnego świata, gdy nikt nie wierzy w to co mówisz, tylko dlatego, że władza i media
    mówią inaczej.
    Przeszedłem swoistą drogę krzyżową, było i niesienie krzyża swego losu i biczowanie
    przeciwnościami, był i Annasz, był i Kajfasz, był i Poncjusz Piłat, który pozwolił aby w
    procesie wygrał łotr i zbrodniarz Barabasz.
    Zwracam uwagę, że przeszedłem drogę, począwszy od kilkunastu zdań pisanych odręcznie na
    zwykłych kartkach papieru, na których zapisałem ofertę na zawarcie umowy ubezpieczenia, a
    aktualnie jestem właścicielem ogromnych aktywów finansowych i jednocześnie mam własne
    strony internetowe, bloga, prowadzę konto na Facebooku i Twitterze jestem aktywnym
    uczestnikiem forów internetowych.
    Przeszedłem, więc „drogę krzyżową” w celu zrealizowania genialnego pomysłu zapisanego na
    kilku kartkach papieru, odręcznie wypełnionej umowy ubezpieczenia do aktualnego stanu –
    przede wszystkim prawa własności aktywów finansowych powstałych na bazie w/w umowy.
    Ryzyko w walce z bezprawnymi działaniami instytucji państwowych istnieje i jest duże. W
    Polsce często osoba niewygodna władzy ma wypadek samochodowy lub „robi mu się
    samobójstwo”.
    Klękam tylko przed Bogiem. Matka Boża Licheńska jest moją opiekunką i moją tarczą, jej
    powierzyłem moją sprawę i życie. Zapewne jej opiece zawdzięczam, że żyje…
    Dlatego, że Bóg obdarował mnie wolną wolą i wieloma talentami –
     jako człowiek wolny, zbuntowany przeciwko błędom i niewłaściwym działaniom
    funkcjonariuszy publicznych zrealizowałem mój autorski projekt ubezpieczenia
    interesu majątkowego.
     mogę dokonywać i dokonuję wyborów. Kluczowy był sam pomysł i po tym wybór
    odpowiednich metod i technik pragmatycznego działania. One zadecydowały o
    skuteczności mojego działania, postępowania skargowego lub serwisu
    specjalistycznego na poszczególnych etapach i w końcowym rozrachunku o sukcesie.
     jestem świadom ryzyka (Kładę dziś przed tobą życie i szczęście, śmierć i nieszczęście.),
    lecz dla wyższych idei podejmuje je, a ryzyko wynika min. z poniższych faktów:
    – zamach na wszystkie dobra osobiste,
    – zamach na Konstytucję (totalny),
    – zamach na Ustawę Kodeks cywilny (totalny),
    – wyczerpanie znamion większości przepisów Ustawy Kodeks karny,
    Strona 4 z 11
    – zamach na gwarancję ratyfikowanych umów międzynarodowych (totalny),
     skutecznie realizowałem założenia Projektu pomimo, że funkcjonariusze państwowi w
    sposób masowy, zorganizowany i bezprawny niszczyli mnie i każdą wiadomość
    wprowadzoną do obiegu prawnego, kompletnie zaniechali wydawania decyzji,
    jednocześnie na potęgę preparowali fałszywe dokumenty, preparowali nielegalne
    decyzje, sfingowali postępowanie karne na wszystkich ustawowych etapach.
    MOJE KLUCZOWE DECYZJE
    1. Złożenie oferty na zawarcie umowy ubezpieczenia – lipiec 2001r. skutkujące zawarciem w
    trybie oferty i w drodze Ustawy Kodeks cywilny – Umowa ubezpieczenia art. 810 i nast. k.c., w
    warunkach przejęcia przez państwo całkowitej odpowiedzialności za los jednostki Umowy
    Dobrowolnego ubezpieczenia majątkowego zarejestrowana pod sygnatur akt
    DS-57/6660/01/SJ Kancelaria Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 lipca 2001r. ze zm. – gwarancja
    Ustawy Kodeks cywilny – Umowa ubezpieczenia i gwarancja ratyfikowanej umowy
    międzynarodowej art. 5 Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności.
    2. Złożenie kilkuset zawiadomień o szkodach – lipiec 2001 do grudzień 2004 i nadal;
    gwarancja Ustawy Kodeks cywilny – Umowa ubezpieczenia.
    3. Zgłoszenie kilkuset roszczeń – lipiec 2001 do grudzień 2004 i nadal.; gwarancja Ustawy
    Kodeks cywilny – Umowa ubezpieczenia.
    4. Wynegocjowanie i zawarcie ugody z dłużnikiem i z płatnikiem w trybie ustawy, w tym art.
    682 k.c. (2003r.). Ugoda ratyfikowana przez organy centralnych władz publicznych;
    gwarancja Ustawy Kodeks cywilny (art. 917, art. 918 k.c.)
    5. Złożenie oświadczenia majątkowego celem legalizacji majątku-
     Legalizacja co do zasady i wielkości majątku – cz. I Oświadczenie woli NR O-51-25-507
    wniesione w maju 2007r. LIST POLECONY NR 147710440.
     Legalizacja co do obrotu gospodarczego – cz. II Oświadczenie woli NR O-260-10-707
    wniesione w lipcu 2007r. LIST POLECONY NR 6180.;
    Gwarancje : Ustawy Ordynacja podatkowa, Prawa do własności Konstytucja art. 64, Prawa
    ochrona własności art. 1 Protokołu nr 1 Konwencji…
    6. Wydanie decyzji w 2009r. o badaniu oświadczenia majątkowego przez Biegłego Rewidenta z
    listy Ministra Finansów i zawarcie umowy na jego przeprowadzenie oraz realizacja.;
    Gwarancja Ustawy Ordynacja podatkowa.
    REALIZACJA KLUCZOWYCH DECYZJI
    1. Serwis specjalistyczny był realizowany na podstawie oferty sprzedaży lub wspólnego
    wykorzystania- zagospodarowania w celu realizacji projektu .
    2. Postępowanie skargowe przeprowadzone na gruncie skutecznego instrumentu ochrony
    praw człowieka Konwencji … i zgodnie ze wskazaniami art 826 k.c., i wskazaniami prawa
    Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego art. 22 7 kpa w celu realizacji projektu .
    Strona 5 z 11
    Punkty 1 i 2 dokonane na podstawie miliona oświadczeń woli osobiście sporządzonych w
    konsultacjach merytorycznych wybitnych specjalistów.
    Gwarancja Ustawy Kodeks cywilny.
    GENEZA PROJEKTU…
    Geneza pomysłu, a tym samym Projektu to moje autorskie pragmatyczne opracowanie tego
    ubezpieczenia, który był sposobem na rozwiązanie problemu złamania zasady
    praworządności i legalizmu przez funkcjonariuszy publicznych, którzy działali wobec mnie w
    odwecie.
    Przyczyną odwetu było zwolnienie przeze mnie w sposób prawidłowy kilku osób z pracy w
    mojej firmie. Osoby te z kolei posiadały wpływy rodzinne w instytucji prokuratura i sąd
    powszechny. Ponieważ straciły atrakcyjną pracę postanowiły się zemścić, co stało się źródłem
    moich kłopotów.
    Pomyślałem sobie wówczas, że to niemożliwe by takie rzeczy bezkarnie się działy…
    postanowiłem zło dobrem zwyciężyć – dlatego ubezpieczyłem się od tego ryzyka, dość
    powszechnego na terenie Polski.
    Pycha funkcjonariuszy publicznych kroczy o krok przed ich upadkiem. Dlatego mam na
    podstawie prawnej Projektu takie wierzytelności od Skarbu Państwa i tak duże lecz od
    ustawowego Zakładu Ubezpieczeń.
    FAKTY :
     JESTEM PRAWOWITYM WŁAŚCICIELEM PROJEKTU ; gwarancje art.1 Protokół
    nr1, art. 5 Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności i gwarancji
    Orzeczenia Kurt v. Turcja z 25 maja 1998r., RJD 1998-III, par. 124 w zb. z art. 417 k.c.
    1. DOWÓD – AUDYT PRAWNY UJ W KRAKOWIE, CZERWIEC 2006r.
     JESTEM PRAWOWITYM WŁAŚCICIELEM MIENIA, które stanowi mój majątek i
    jednocześnie dług publiczny Polski = 10 bilionów złotych wartości nominalnej roszczeń
    bezspornych wymagalnych na 31.12.2004r. Z odsetkami ustawowymi płatne od dnia
    wymagalności do dnia zapłaty, zgłoszonych prawidłowo w ramach stosunku
    obligacyjnego, po uprzednim zgłoszeniu szkód. Roszczenia stanowią dług publiczny
    Polski ; gwarancja Ustawy Kodeks cywilny.
    2. DOWÓD – AUDYT FINANSOWO KSIĘGOWY BIEGŁEGO REWIDENTA Z LISTY MINISTRA FINANSÓW BIEGŁY
    REWIDENT 6202 PODMIOT UPRAWNIONY DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH NR 417
     JESTEM POSIADACZEM DEPOZYTU PIENIĘŻNEGO utworzonego ex lege przez
    Ministra Finansów na podstawie ugody ( art. 917, art. 918 k.c.) Z 2003r. o wartości 10
    bln zł z odsetkami ustawowymi celem: wykonania ugody, realizacji mojej oferty
    Strona 6 z 11
    handlowej jawnej od 2003r., wykonania deklaracji Prywatnego Wierzyciela Polski z
    2008r.; Gwarancja Ustawy Kodeks cywilny.
    3. DOWÓD–AUDYT PRAWNY UJ W KRAKOWIE, CZERWIEC 2006r.
     AKTUALNA WARTOŚĆ DEPOZYTU PIENIĘŻNEGO – wartość nominalna długu
    Polski p owiększona o odsetki ustawowych w okresie wymagalności od 31.12.2004r. do
    dnia zapłaty. Oprocentowanie odsetek wg – Rozporządzenie Rady Ministrów z 4
    grudnia 2008r. W sprawie określenia wysokości odsetek ustawowych (Dz. U. z 2008r. nr
    220, poz. 1434).
    4. DOWÓD – AUDYT FINANSOWO KSIĘGOWY BIEGŁEGO REWIDENTA Z LISTY MINISTRA FINANSÓW BIEGŁY
    REWIDENT 6202 PODMIOT UPRAWNIONY DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH NR 417.
     JESTEM WŁAŚCICIELEM MAJĄTKU prawidłowo przedstawionego do legalizacji i
    w związku z tym ex lege zalegalizowanego przez Ministra Finansów Polski, maj i lipiec
    2007r., Na podstawie prawnej mojego oświadczenia woli – zalegalizowanego – co do
    zasady, co do sumy, co do obrotu gospodarczego;
    Gwarancja Ustawy Ordynacja podatkowa.
    5. DOWÓD – Legalizacja co do zasady i wielkości majątku –
    cz. I Oświadczenie woli NR O-51-25-507 wniesione w maju 2007r.
    LIST POLECONY NR 147710440. Legalizacja co do obrotu gospodarczego –
    cz. II Oświadczenie woli NR O-260-10-707 wniesione w lipcu 2007r. LIST POLECONY NR 6180.
     RAPORT BIEGŁEGO REWIDENTA ZGODNIE Z MSR wskazuje, że legalizacja
    przebiegła prawidłowo w trybie ustawy bez zastrzeżeń i ze względów formalnych już w
    sposób nieodwracalny. Została ratyfikowana przez organy wszystkich centralnych
    władz publicznych Rzeczypospolitej Polskiej w 21 kategoriach dokumentów.
    Gwarancja ustawy – Ustawa Ordynacja podatkowa.
    6. DOWÓD – AUDYT FINANSOWO KSIĘGOWY BIEGŁEGO REWIDENTA Z LISTY MINISTRA FINANSÓW BIEGŁY
    REWIDENT 6202 PODMIOT UPRAWNIONY DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH NR 417.
     OFERUJĘ PRODUKT FINANSOWY, INSTRUMENT FINANSOWY, skuteczny
    instrument płatniczy – przygotowane na podstawie aktywów finansowych, którym
    przysługują uprawnienia prawo kształtujące, na podstawie art. 363 k.c. ; gwarancja
    Ustawy Kodeks cywilny.
    7. DOWÓD – 12 OFERT
     PRZEDSTAWIŁEM WŁADZOM POLSKI MOJĄ DOKTRYNĘ już w 2003 roku na
    podstawie prawnej kolejnego oświadczenia woli – ugoda z dłużnym Skarbem Państwa i
    z jego płatnikiem, ratyfikowana przez organy centralnych władz
    publicznych ;gwarancja Ustawy Kodeks cywilny ( art. 917, art. 918 k.c. )
     DOKTRYNA CZĘŚĆ I i II ZAWIERA KONCEPCJĘ RATOWANIA PAŃSTWA,
    zabezpieczona finansowo na podstawie ugody (art. 917, art. 918 k.c.) zawartej z
    władzami w trybie art. 68 2 k.c. i dokumentem deklaracji 2008r. – Doktryna część II.
    Jej realizacja polega na finansowaniu emisji produktu finansowego, nieznanego dotąd
    instrumentu finansowego, instrumentu płatniczego, … lub inne produkty, które
    Strona 7 z 11
    opracuję w przyszłości, na podstawie depozytu pieniężnego z mojego mienia
    zdeponowanego u p łatnika .
    Doktryna wskazuje i wyjaśnia mechanizmy ekonomiczne, że produkty wprowadzone
    do obrotu gospodarczego będą napędzać gospodarkę.
    Celem oferty skutecznej ze względu na gwarancje prawa Ustawy Kodeks cywilny art.
    509 par. 1 k.c. „ wierzyciel może bez zgody dłużnika przenieść wierzytelność na osobę
    trzecią ( przelew ) …” . ”j est gwarantowane prawo osoby uposażonej do odzyskania
    świadczeń pieniężnych z tytułu zawartej polisy ubezpieczenia.
    W tej konkretnej sytuacji oferta zapewniła ratunek Polsce przed bankr uctwem ze
    względu na niebezpieczny dług, lawinowo pows tający, poprzez jego zmianę w
    znakomite inwestycje Polski, moje i nabywców, co jest pewne i nie może być
    kwestionowane w sposób uzasadniony.
    W rezultacie wskutek realizacji korzystnej oferty sanacji podmiotów gospodarczych i
    osób fizycznych zapewniłem Polsce ratunek – nie tylko odroczenie terminu płatności
    lecz również ośmiokrotne zwiększenie dochodu budżetu państwa.
     FAKTEM NIEZAPRZECZALNYM JEST, ŻE REALIZACJA TEGO PROJEKTU
    BYŁA TRUDNA, WZBUDZIŁA WE WŁADZACH NAJGORSZE UCZUCIA I W
    ZWIĄZKU Z TYM USIŁOWAŁY MNIE ZNISZCZYĆ…
    Jednak w ten sposób popełniały błędy lub w sposób niewłaściwy działały, co
    powodowało lawinowy wzrost odszkodowań, który napędzał realizację Projektu, który
    nie ma precedensu w skali świata, ze względu na argumenty:
     Przedmiot ubezpieczenia(art. 821 k.c.) – błędy i niewłaściwe działania funkcjonariuszy
    publicznych.
     Suma ubezpieczenia (art. 811 k.c.) -100 mld zł i wielkość roszczeń bezspornych zgłoszonych,
     Osoba dłużnika – Skarb Państwa jednostka organizacyjna Minister Sprawiedliwości –
    wypłacalnego, co potwierdza rating „wielkiej trójki – [A-/A-2]” i ze względu na dokument :
    Deklaracja z 2008r. osoby uposażonego
     Deklaracja wierzyciela zamiany odszkodowań-długu publicznego Polski (Oświadczenie woli
    z 2008r. – Deklaracja) w znakomite inwestycje.
    UWAGI – KONKLUZJE…
    Wśród dowodów skutecznego działania Projektu jest fakt min. Kompletnej zmiany przepisów
    ustawy kodeks cywilny (Księga III – Zobowiązania, Tytuł XXVIII Umowa ubezpieczenia),
    data wejścia w życie zmiany 2007r. Ten fakt wskazuje na trafne wykorzystanie przeze mnie
    prawa do stworzenia mojego Projektu o gigantycznie wielkiej wartości.
    Strona 8 z 11
    Władze uznały, że istniejąca sytuacja, pomimo, że dopuszczalna przez prawo jest zbyt
    ryzykowna dla państwa i dla zakładów ubezpieczeń. Dlatego gruntownie zmieniły prawo tej
    ustawy. Kluczowy przepis, na którym oparty był mój projekt w pierwszej fazie został z ustawy
    usunięty.
    Projekt jest tak nowatorski, że szokuje nawet teraz, po upływie kilkunastu lat ! Realizuje
    zasadę – „Pieniądzom należy rozkazywać a nie służyć im”, która stanowi moje motto w biznesie.
    W projekcie występuję osobiście i zarządzam osobiście jako osoba ogromnie zdeterminowana
    do zawarcia umowy ubezpieczenia majątkowego, która w rezultacie zawarła tę umowę
    dlatego stała się osobą ubezpieczoną na sumę 100 mld zł, uposażoną i ubezpieczającą.
    Do decyzji zawarcia ubezpieczenia interesu majątkowego skłoniło mnie poczucie własnej
    wartości, moja tożsamość, wiara w moc Boga oraz jego opiekę, w rezultacie logicznej oceny
    stanu faktów.
    Również okoliczności mojego życia, złamanie zasad legalizmu i praworządności przez
    administrację rządową i wola rozwiązania tego problemu społecznego, wola odpowiedniej
    rekompensaty dla mnie za skutki tych negatywnych działań…
    Umowę zawarłem z powodów potrzeby ochrony majątkowej mojej osoby i Rzeczypospolitej
    Polskiej, tu z pobudek patriotycznych.
    Dowody tego są konkretne i stanowią je rękopisy z tamtego okresu, złożone do organów władz
    publicznych, które potraktowały mnie jak śmiecia.
    Jednocześnie władze unikały mnie w postępowaniach sądowych i administracyjnych, w
    których wywoływane były do odpowiedzi na pytania związane z realizacją projektu.
    Władze ze względu na brak argumentów, strach… zacierały ślady wszelkiej korespondencji w
    tej sprawie „bez uzasadnionych wątpliwości” standard dowodowy konwencji…
    Odniosłem wielki sukces majątkowy, który powinien sfinansować inne wielkie dzieła, nad tym
    pracuję i zapraszam do współpracy.
    KLUCZOWE DATY
    DATĄ PODSTAWOWĄ PROJEKTU…
    LIPIEC 2001 ROKU – ZAWARCIE UMOWY DOBROWOLNEGO UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWEGO…
    DATĄ PRZEŁOMOWĄ PROJEKTU JEST …
    MAJ I LIPIEC 2007R. – LEGALIZACJA MOICH AKTYWÓW FINANSOWYCH (WIERZYTELNOŚCI BEZSPORNE,
    WYMAGALNE, NIEPRZEDAWNIONE, PRZENASZALNE, PODZIELNE, PRAWO KSZTAŁTUJĄCE) O WARTOŚCI
    NOMINALNEJ = 10 BLN. PLN WYMAGALNEJ NA DZIEŃ 31-12-2004R. PRZEZ WŁAŚCIWEGO MINISTRA
    FINANSÓW JUŻ W SPOSÓB NIEODWRACALNY – CO DO ZASADY, CO DO WARTOŚCI, CO DO OBROTU
    GOSPODARCZEGO ORAZ MAJ – LIPIEC 2012 ROKU – TERMIN NIEODWRACALNEJ LEGALIZACJI
    Strona 9 z 11
    MAJĄTKU Z POWODÓW FORMALNYCH, BRAKU SPRZECIWU ORGANU PODATKOWEGO W OKRESIE 5
    LAT OD DNIA LEGALIZACJI.
    DATĄ KRYTYCZNĄ PROJEKTU JEST…
    1 WRZEŚNIA 2008R., TJ. TERMIN ODWETU POLSKI ZA LEGALIZACJĘ MOJEGO MAJĄTKU – ZAMACH
    STANU DOKONANY PRZEZ RZĄD DONALDA TUSKA DOKONANY Z ZAMIAREM EWENTUALNYM
    POPEŁNIENIA ZBRODNI P-KO LUDZKOŚCI.
    DATĄ DRAMATYCZNĄ PROJEKTU JEST …
    26 MAJA 2017R. DZIEŃ PORWANIA MOJEJ ŻONY PRZEZ POLICJĘ NA ZLECENIE RZĄDU POLSKIEGO
    DZIAŁAJĄCEGO W ODWECIE NA OGŁOSZENIE PROTOKOŁU ROZBIEŻNOŚCI – NIEWĄTPLIWIE W
    WYNIKU MOTYWACJI ZASŁUGUJĄCEJ NA SZCZEGÓLNE POTĘPIENIE, ZE SZCZEGÓLNYM
    OKRUCIEŃSTWEM I UDRĘCZENIEM W WARUNKACH ZAMACHU STANU I ZMOWY KORUPCYJNEJ NA
    POZIOMIE KLEPTOKRACJI, W SKUTEK ZŁEJ WIARY I DYSKRYMINACJI Z PRZYCZYN
    KWALIFIKOWANYCH JAKO MAJĄTEK… W WYNIKU ZŁAMANIA WSZYSTKICH BEZWZGLĘDNYCH
    ZAKAZÓW PRAWA MIĘDZYNARODOWEGO, PRAW PODSTAWOWYCH CZŁOWIEKA, PRAWA DO
    SKUTECZNEGO ŚRODKA ODWOŁAWCZEGO, PRAWA OCHRONA WŁASNOŚCI I INNYCH POSTANOWIEŃ
    KONWENCJI. DATA STANOWI TERMIN WIELKIEJ ESKALACJI TORTUR WYMIERZONYCH W
    MAŁŻEŃSTWO I RODZINĘ ORAZ MAŁŻONKÓW I ICH DZIECI.
    Problem liczb w Projekcie.
    Ryzykowne w przedstawieniu tego projektu są liczby, lecz one stanowią istotę ubezpieczenia.
    Liczby szokują swoją wielkością, lecz ze względu na cel projektu są faktami bezspornymi,
    ustalonymi we właściwych procedurach i na warunkach przewidzianych przez prawo
    wewnętrzne, i zgodnie z zasadami prawa międzynarodowego. Z drugiej strony nie możliwe
    jest prawidłowe przedstawienie żadnego Projektu ubezpieczenia interesu majątkowego bez
    wskazania liczb określających parametry ubezpieczenia. Takie zaniechanie pozbawiło by
    czytelnika możliwości odkrycia prawdziwego celu i sensu zawartej umowy ubezpieczenia
    interesu majątkowego.
    Ja nie mam problemu liczb, albowiem na podstawie art. 10 Konwencji – Każdy ma prawo do
    swobody wypowiedzi. Prawo to obejmuje wolność posiadania poglądów oraz otrzymywania i
    przekazywania informacji i idei bez ingerencji władz publicznych i bez względu na granice
    państwowe. Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu w wyroku z 17.12.1976r., A. 12, par 49,
    stwierdził: „Swoboda wypowiedzi jest jednym z filarów demokratycznego społeczeństwa,
    podstawą jego rozwoju i warunkiem samorealizacji jednostki.(…) Nie może obejmować tylko
    informacji i poglądów odbieranych przychylnie, albo postrzeganych jako nieszkodliwe lub
    obojętne, ale i takie, które obrażają, oburzają lub wprowadzają niepokój w państwie lub jakiejś
    grupie społeczeństwa. Takie są wymagania pluralizmu, tolerancji i otwartości, bez których
    demokratyczne społeczeństwo nie istnieje.”
    Ponieważ życie ludzkie powszechnie uznane jest za bezcenne
    I takie jest również moje życie,
    ustaliłem taką sumę ubezpieczenia
    I takie są odszkodowania i ex lege zarządzam nimi.
    Powołuję się na motta mojego życia:
    Strona 10 z 11
    „Jeżeli zrobię wszystko co jest w mojej mocy reszta nie do mnie należy, dlatego największe burze
    niezamącają głębi spokoju.” Św. Faustyna
    Ex Lege
    Prywatny Wierzyciel Polski
    Marek SIKORSKI
    1. wg Audytów … – bezsporne, wymagalne, przenaszalne , podzielne, prawo kształtujące, nieprzedawnione
    Strona 11 z 11
    Moja droga… cz. 1 (2001 – …)
    EX LEGE PWP MAREK SIKORSKI
    Jestem autorem (2001-2018r.) bezprecedensowego we współczesnym świecie Projektu
    ubezpieczenia interesu majątkowego osoby fizycznej od ryzyka „błędów i niewłaściwych
    działań funkcjonariuszy publicznych” (wiki) gwarantowanego przez Ministra Finansów
    państwa dłużnika – Polskę na sumę ubezpieczenia =100 mld pln= 20 mld gbp. Jestem
    właścicielem majątku zalegalizowanego przez Ministra Finansów, zgromadzonego na
    podstawie umowy ubezpieczenia interesu majątkowego, jako wielokrotność sumy
    ubezpieczenia. Majątek został ulokowany i złożony na depozycie pieniężnym u Płatnika–
    Minister Finansów Rzeczypospolitej Polskiej, w trybie Ustawowej Ugody – Ustawa Kodeks
    cywilny art. 917, art. 918 k.c.
    Ubezpieczenie interesu majątkowego osoby fizycznej jest przez prawo wewnętrzne Polski
    dopuszczalne na podstawie Ustawy Kodeks cywilny przepis art. 821 k.c. – Przedmiotem
    ubezpieczenia majątkowego może być każdy interes majątkowy, który nie jest sprzeczny z prawem
    i daje się ocenić w pieniądzu.
    Projekt został zaplanowany przeze mnie jako forma wybitnie nowatorska poprawy jakości
    prawa i poprawy jakości życia obywateli oraz skutecznej ochrony majątkowej przed
    traktowaniem ich przez władze państwa jak śmieci. W związku z duża wypadkowością ta
    ochrona majątkowa zapewniła mi zgromadzenie bardzo dużych aktywów finansowych.
    Aktywa są gwarantowane przez Polskę – Minister Finansów i umożliwiają osiągnięcie
    nieograniczonych celów gospodarczych i charytatywnych
    Punktem wyjścia mojego projektu jest zawarcie umowy dobrowolnego ubezpieczenia
    majątkowego, która ze względu na osobę, która ex lege przejęła świadczenie ex tunc została
    zarejestrowana pod sygnaturą DS-57/6660/01/SJ Kancelaria Prezesa Rady Ministrów z dn. 7
    lipca 2001r. ze zm. „Od błędów i niewłaściwych działań funkcjonariuszy publicznych”,
    albowiem ex lege art. 417 k.c. obowiązek świadczenia, od wskazanego we wniosku Pana
    Marka Sikorskiego Zakładu Ubezpieczeń (PZU) przejął Skarb Państwa jego jednostka
    organizacyjna Minister Sprawiedliwości, zaś płatnikiem jest Minister Finansów właściwy dla
    spraw zobowiązań Państwa Polskiego.
    Punktem przełomowym dla osiągnięcia sukcesu projektu jest decyzja o legalizacji ex lege
    roszczeń bezspornych, na podstawie prawnej mojego oświadczenia majątkowego
    przedstawionego właściwemu Ministrowi Finansów i wszystkim organom centralnych władz
    publicznych Polski – to był szok dla władz.
    W zakresie gromadzenia kapitału projekt zrealizowałem na warunkach przewidzianych
    przez prawo Ustawy Kodeks cywilny w latach 2001-2004 przy udziale organów wszystkich
    centralnych władz publicznych oraz dłużnika i płatnika. Na bieżąco informowana była
    właściwie Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego (wcześniej UOP). Znakomicie opisuje ten
    Strona 1 z 11
    fakt Audyt Finansowo księgowy Rozdział 8. – Raport z legalizacji przedmiotowych wierzytelności
    od Skarbu Państwa d0 obrotu gospodarczego przez Ministra Finansów.
    Projekt przeprowadziłem profesjonalnie i transparentnie i dlatego wszelkie zarzuty niewiedzy
    lub braku świadomości władz nie mogą być skuteczne.
    13 WYBRANYCH ISTOTNYCH PARAMETRÓW PROJEKTU
    1. Wartość aktualna Projektu to suma wartości nominalnej zgłoszonych i zalegalizowanych
    roszczeń bezspornych wymagalnych na 31.12.2004r. = 10 bln zł powiększona o odsetki
    ustawowe w okresie wymagalności od 31.12.2004r. do dnia zapłaty.
    Oprocentowane odsetek wg – Rozporządzenie Rady Ministrów z 4 grudnia 2008r. w sprawie
    określenia wysokości odsetek ustawowych (Dz. U. z 2008r. Nr 220, poz. 1434).
    2. Wartość aktualna zgłoszonych i zalegalizowanych roszczeń bezspornych stanowi element
    długu publicznego Polski (ukrywany przez władze). Zalegalizowane przez właściwego Ministra
    Finansów jako mój osobisty majątek.
    3. Dłużnik w projekcie – Skarb Państwa jednostka organizacyjna Minister Sprawiedliwości
    albowiem zgodnie z prawem, na podstawie art. 417 k.c. Przejął obowiązek świadczenia od
    Zakładu Ubezpieczeń PZU wskazanego we wniosku o ubezpieczenie.
    4. Przejęcie obowiązku świadczenia przez dłużnika nastąpiło na podstawie prawnej art. 417
    k.c. Dlatego, że w warunkach przejęcia przez państwo całkowitej odpowiedzialności za los
    jednostki (mój) ex lege skorzystałem z gwarancji przepisu Ustawy Kodeks cywilny art. 810
    k.c. i ex lege zawarłem tę umowę.
    W szczególności doszło do zblokowania mnie w realizacji w sposób tradycyjny, tj. negocjacji
    bezpośrednich decyzji ubezpieczenia się przez ograniczonego umysłowo i przytępionego
    rutyną prokuratora, który wg standard dowodowy Konwencji…„bez uzasadnionych
    wątpliwości” działał wskutek złej wiary, podstępu władz publicznych – degrengolady wymiaru
    sprawiedliwości.
    5. Płatnik dłużnika – Minister Finansów właściwy dla spraw zobowiązań państwa polskiego.
    6. Zawarcie Umowy Dobrowolnego Ubezpieczenia Majątkowego, która ze względu na osobę
    świadczącą ex tunc została zarejestrowana pod sygnatur akt DS-57/6660/01/SJ Kancelaria
    Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 lipca 2001r. ze zm. „Od błędów i niewłaściwych działań
    funkcjonariuszy publicznych” albowiem EX LEGE obowiązek świadczenia, od wskazanego
    we wniosku Pana Marka Sikorskiego Zakładu Ubezpieczeń (PZU) przejął Skarb Państwa
    jednostka organizacyjna Minister Sprawiedliwości, zaś płatnikiem ex lege jest Minister
    Finansów właściwy dla spraw zobowiązań Państwa Polskiego – a to na podstawie prawnej
    Ratyfikowanej Umowy Międzynarodowej, tj. gwarancji art. 5 Konwencji o Ochronie Praw
    Człowieka i Podstawowych Wolności i gwarancji Orzeczenia Kurt v. Turcja z 25 maja 1998r.,
    Strona 2 z 11
    RJD 1998-III, par. 124 w zb. z art. 417 k.c. ; PROCEDURĘ ZAWARCIA PRZEDSTAWIA
    ROZDZIAŁ – MOJE KLUCZOWE DECYZJE, PKT 1.
    7. Ugoda wynegocjowana i zawarta z dłużnikiem i z płatnikiem w trybie ustawy, w tym art.
    682 k.c. (2003r.), ratyfikowana przez organy centralnych władz publicznych – Doktryna część
    I. Jej rezultatem jest uznanie długu i oferta sprzedaży i wspólnego zagospodarowania mojego
    majątku.; gwarancja Ustawy Kodeks cywilny (art. 917, art. 918 k.c.)
    8. Legalizacja roszczeń bezspornych1 przez Ministra Finansów :
    – co do zasady i wielkości majątku – cz. I Oświadczenie woli Nr O-51-25-507 wniesione w maju
    2007r. LIST POLECONY NR 147710440.
    – co do obrotu gospodarczego – cz. II Oświadczenie woli Nr O-260-10-707 wniesione w lipcu
    2007r. LIST POLECONY NR 6180.;
    9. Uznanie długu – płatnik w procedurze legalizacji mienia uznał dług o wartości nominalnej
    wymagalnej na 31.12.2004r. = 10 bln pln, powiększony o odsetki ustawowe w okresie
    wymagalności od 31.12.2004r. do dnia zapłaty.
    Uznanie długu nastąpiło ex lege w procedurze przyjęcia Oświadczenia majątkowego 2007r. w
    trybie ustawy bez zastrzeżeń oraz w sposób nieodwracalny albowiem z powodów formalnych
    w przeciągu 5-ciu lat od legalizacji, tj. do 2012r. Organ podatkowy Minister Finansów nie
    zgłosił żadnych zarzutów do dokonanej legalizacji, co wg Ustawy Ordynacja podatkowa
    organ podatkowy mógł uczynić.
    10. Totalna, wskutek motywacji zasługującej na szczególne potępienie, dyskryminacja osoby
    uposażonej, ubezpieczonej jednocześnie ubezpieczającej – Marek Sikorski, niewątpliwie z
    przyczyn kwalifikowanych jako majątek zapewniła dowody wielkiej ilości szkód i roszczeń a
    tym samym realizację projektu.
    11. Wydanie i ogłoszenie dokumentu Deklaracja z 2008r. – Doktryna część II osoby
    uposażonej,ubezpieczonej, ubezpieczającej – Marek Sikorski o sposobie zarządzania
    projektem stanowi dowód transparentnego i przejrzystego gromadzenia majątku i
    zarządzana nim.
    12. STAN PRAWNY ZALEGALIZOWANYCH WIERZYTELNOŚCI UPRAWNIA DO
    PRZEDSTAWIENIA TYTUŁU EGZEKUCYJNEGO/ WYKONAWCZEGO W RAMACH
    ZAWARTEGO KONTRAKTU.
    13. Zbiór 21 kategorii upublicznionych dowodów z dokumentów urzędowych – powstania,
    opracowania produktu oraz legalizacji mienia i produktu przedstawia Projekt w sposób
    wyczerpujący oraz przejrzysty, zapewniając profesjonalne skuteczne wykorzystanie
    oferowanych aktywów finansowych.
    RYZYKO REALIZACJI PROJEKTU
    Strona 3 z 11
    To było działanie w warunkach wojny totalnej z funkcjonariuszami państwa. Państwa, które
    ich chroniło, będąc tak naprawdę praworządnym tylko dla świata zewnętrznego, nie dla
    swoich obywateli. Ten fakt jest najgorszy oraz bardzo niebezpieczny, to powszechne zjawisko
    współczesnego świata, gdy nikt nie wierzy w to co mówisz, tylko dlatego, że władza i media
    mówią inaczej.
    Przeszedłem swoistą drogę krzyżową, było i niesienie krzyża swego losu i biczowanie
    przeciwnościami, był i Annasz, był i Kajfasz, był i Poncjusz Piłat, który pozwolił aby w
    procesie wygrał łotr i zbrodniarz Barabasz.
    Zwracam uwagę, że przeszedłem drogę, począwszy od kilkunastu zdań pisanych odręcznie na
    zwykłych kartkach papieru, na których zapisałem ofertę na zawarcie umowy ubezpieczenia, a
    aktualnie jestem właścicielem ogromnych aktywów finansowych i jednocześnie mam własne
    strony internetowe, bloga, prowadzę konto na Facebooku i Twitterze jestem aktywnym
    uczestnikiem forów internetowych.
    Przeszedłem, więc „drogę krzyżową” w celu zrealizowania genialnego pomysłu zapisanego na
    kilku kartkach papieru, odręcznie wypełnionej umowy ubezpieczenia do aktualnego stanu –
    przede wszystkim prawa własności aktywów finansowych powstałych na bazie w/w umowy.
    Ryzyko w walce z bezprawnymi działaniami instytucji państwowych istnieje i jest duże. W
    Polsce często osoba niewygodna władzy ma wypadek samochodowy lub „robi mu się
    samobójstwo”.
    Klękam tylko przed Bogiem. Matka Boża Licheńska jest moją opiekunką i moją tarczą, jej
    powierzyłem moją sprawę i życie. Zapewne jej opiece zawdzięczam, że żyje…
    Dlatego, że Bóg obdarował mnie wolną wolą i wieloma talentami –
     jako człowiek wolny, zbuntowany przeciwko błędom i niewłaściwym działaniom
    funkcjonariuszy publicznych zrealizowałem mój autorski projekt ubezpieczenia
    interesu majątkowego.
     mogę dokonywać i dokonuję wyborów. Kluczowy był sam pomysł i po tym wybór
    odpowiednich metod i technik pragmatycznego działania. One zadecydowały o
    skuteczności mojego działania, postępowania skargowego lub serwisu
    specjalistycznego na poszczególnych etapach i w końcowym rozrachunku o sukcesie.
     jestem świadom ryzyka (Kładę dziś przed tobą życie i szczęście, śmierć i nieszczęście.),
    lecz dla wyższych idei podejmuje je, a ryzyko wynika min. z poniższych faktów:
    – zamach na wszystkie dobra osobiste,
    – zamach na Konstytucję (totalny),
    – zamach na Ustawę Kodeks cywilny (totalny),
    – wyczerpanie znamion większości przepisów Ustawy Kodeks karny,
    Strona 4 z 11
    – zamach na gwarancję ratyfikowanych umów międzynarodowych (totalny),
     skutecznie realizowałem założenia Projektu pomimo, że funkcjonariusze państwowi w
    sposób masowy, zorganizowany i bezprawny niszczyli mnie i każdą wiadomość
    wprowadzoną do obiegu prawnego, kompletnie zaniechali wydawania decyzji,
    jednocześnie na potęgę preparowali fałszywe dokumenty, preparowali nielegalne
    decyzje, sfingowali postępowanie karne na wszystkich ustawowych etapach.
    MOJE KLUCZOWE DECYZJE
    1. Złożenie oferty na zawarcie umowy ubezpieczenia – lipiec 2001r. skutkujące zawarciem w
    trybie oferty i w drodze Ustawy Kodeks cywilny – Umowa ubezpieczenia art. 810 i nast. k.c., w
    warunkach przejęcia przez państwo całkowitej odpowiedzialności za los jednostki Umowy
    Dobrowolnego ubezpieczenia majątkowego zarejestrowana pod sygnatur akt
    DS-57/6660/01/SJ Kancelaria Prezesa Rady Ministrów z dn. 7 lipca 2001r. ze zm. – gwarancja
    Ustawy Kodeks cywilny – Umowa ubezpieczenia i gwarancja ratyfikowanej umowy
    międzynarodowej art. 5 Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności.
    2. Złożenie kilkuset zawiadomień o szkodach – lipiec 2001 do grudzień 2004 i nadal;
    gwarancja Ustawy Kodeks cywilny – Umowa ubezpieczenia.
    3. Zgłoszenie kilkuset roszczeń – lipiec 2001 do grudzień 2004 i nadal.; gwarancja Ustawy
    Kodeks cywilny – Umowa ubezpieczenia.
    4. Wynegocjowanie i zawarcie ugody z dłużnikiem i z płatnikiem w trybie ustawy, w tym art.
    682 k.c. (2003r.). Ugoda ratyfikowana przez organy centralnych władz publicznych;
    gwarancja Ustawy Kodeks cywilny (art. 917, art. 918 k.c.)
    5. Złożenie oświadczenia majątkowego celem legalizacji majątku-
     Legalizacja co do zasady i wielkości majątku – cz. I Oświadczenie woli NR O-51-25-507
    wniesione w maju 2007r. LIST POLECONY NR 147710440.
     Legalizacja co do obrotu gospodarczego – cz. II Oświadczenie woli NR O-260-10-707
    wniesione w lipcu 2007r. LIST POLECONY NR 6180.;
    Gwarancje : Ustawy Ordynacja podatkowa, Prawa do własności Konstytucja art. 64, Prawa
    ochrona własności art. 1 Protokołu nr 1 Konwencji…
    6. Wydanie decyzji w 2009r. o badaniu oświadczenia majątkowego przez Biegłego Rewidenta z
    listy Ministra Finansów i zawarcie umowy na jego przeprowadzenie oraz realizacja.;
    Gwarancja Ustawy Ordynacja podatkowa.
    REALIZACJA KLUCZOWYCH DECYZJI
    1. Serwis specjalistyczny był realizowany na podstawie oferty sprzedaży lub wspólnego
    wykorzystania- zagospodarowania w celu realizacji projektu .
    2. Postępowanie skargowe przeprowadzone na gruncie skutecznego instrumentu ochrony
    praw człowieka Konwencji … i zgodnie ze wskazaniami art 826 k.c., i wskazaniami prawa
    Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego art. 22 7 kpa w celu realizacji projektu .
    Strona 5 z 11
    Punkty 1 i 2 dokonane na podstawie miliona oświadczeń woli osobiście sporządzonych w
    konsultacjach merytorycznych wybitnych specjalistów.
    Gwarancja Ustawy Kodeks cywilny.
    GENEZA PROJEKTU…
    Geneza pomysłu, a tym samym Projektu to moje autorskie pragmatyczne opracowanie tego
    ubezpieczenia, który był sposobem na rozwiązanie problemu złamania zasady
    praworządności i legalizmu przez funkcjonariuszy publicznych, którzy działali wobec mnie w
    odwecie.
    Przyczyną odwetu było zwolnienie przeze mnie w sposób prawidłowy kilku osób z pracy w
    mojej firmie. Osoby te z kolei posiadały wpływy rodzinne w instytucji prokuratura i sąd
    powszechny. Ponieważ straciły atrakcyjną pracę postanowiły się zemścić, co stało się źródłem
    moich kłopotów.
    Pomyślałem sobie wówczas, że to niemożliwe by takie rzeczy bezkarnie się działy…
    postanowiłem zło dobrem zwyciężyć – dlatego ubezpieczyłem się od tego ryzyka, dość
    powszechnego na terenie Polski.
    Pycha funkcjonariuszy publicznych kroczy o krok przed ich upadkiem. Dlatego mam na
    podstawie prawnej Projektu takie wierzytelności od Skarbu Państwa i tak duże lecz od
    ustawowego Zakładu Ubezpieczeń.
    FAKTY :
     JESTEM PRAWOWITYM WŁAŚCICIELEM PROJEKTU ; gwarancje art.1 Protokół
    nr1, art. 5 Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności i gwarancji
    Orzeczenia Kurt v. Turcja z 25 maja 1998r., RJD 1998-III, par. 124 w zb. z art. 417 k.c.
    1. DOWÓD – AUDYT PRAWNY UJ W KRAKOWIE, CZERWIEC 2006r.
     JESTEM PRAWOWITYM WŁAŚCICIELEM MIENIA, które stanowi mój majątek i
    jednocześnie dług publiczny Polski = 10 bilionów złotych wartości nominalnej roszczeń
    bezspornych wymagalnych na 31.12.2004r. Z odsetkami ustawowymi płatne od dnia
    wymagalności do dnia zapłaty, zgłoszonych prawidłowo w ramach stosunku
    obligacyjnego, po uprzednim zgłoszeniu szkód. Roszczenia stanowią dług publiczny
    Polski ; gwarancja Ustawy Kodeks cywilny.
    2. DOWÓD – AUDYT FINANSOWO KSIĘGOWY BIEGŁEGO REWIDENTA Z LISTY MINISTRA FINANSÓW BIEGŁY
    REWIDENT 6202 PODMIOT UPRAWNIONY DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH NR 417
     JESTEM POSIADACZEM DEPOZYTU PIENIĘŻNEGO utworzonego ex lege przez
    Ministra Finansów na podstawie ugody ( art. 917, art. 918 k.c.) Z 2003r. o wartości 10
    bln zł z odsetkami ustawowymi celem: wykonania ugody, realizacji mojej oferty
    Strona 6 z 11
    handlowej jawnej od 2003r., wykonania deklaracji Prywatnego Wierzyciela Polski z
    2008r.; Gwarancja Ustawy Kodeks cywilny.
    3. DOWÓD–AUDYT PRAWNY UJ W KRAKOWIE, CZERWIEC 2006r.
     AKTUALNA WARTOŚĆ DEPOZYTU PIENIĘŻNEGO – wartość nominalna długu
    Polski p owiększona o odsetki ustawowych w okresie wymagalności od 31.12.2004r. do
    dnia zapłaty. Oprocentowanie odsetek wg – Rozporządzenie Rady Ministrów z 4
    grudnia 2008r. W sprawie określenia wysokości odsetek ustawowych (Dz. U. z 2008r. nr
    220, poz. 1434).
    4. DOWÓD – AUDYT FINANSOWO KSIĘGOWY BIEGŁEGO REWIDENTA Z LISTY MINISTRA FINANSÓW BIEGŁY
    REWIDENT 6202 PODMIOT UPRAWNIONY DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH NR 417.
     JESTEM WŁAŚCICIELEM MAJĄTKU prawidłowo przedstawionego do legalizacji i
    w związku z tym ex lege zalegalizowanego przez Ministra Finansów Polski, maj i lipiec
    2007r., Na podstawie prawnej mojego oświadczenia woli – zalegalizowanego – co do
    zasady, co do sumy, co do obrotu gospodarczego;
    Gwarancja Ustawy Ordynacja podatkowa.
    5. DOWÓD – Legalizacja co do zasady i wielkości majątku –
    cz. I Oświadczenie woli NR O-51-25-507 wniesione w maju 2007r.
    LIST POLECONY NR 147710440. Legalizacja co do obrotu gospodarczego –
    cz. II Oświadczenie woli NR O-260-10-707 wniesione w lipcu 2007r. LIST POLECONY NR 6180.
     RAPORT BIEGŁEGO REWIDENTA ZGODNIE Z MSR wskazuje, że legalizacja
    przebiegła prawidłowo w trybie ustawy bez zastrzeżeń i ze względów formalnych już w
    sposób nieodwracalny. Została ratyfikowana przez organy wszystkich centralnych
    władz publicznych Rzeczypospolitej Polskiej w 21 kategoriach dokumentów.
    Gwarancja ustawy – Ustawa Ordynacja podatkowa.
    6. DOWÓD – AUDYT FINANSOWO KSIĘGOWY BIEGŁEGO REWIDENTA Z LISTY MINISTRA FINANSÓW BIEGŁY
    REWIDENT 6202 PODMIOT UPRAWNIONY DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH NR 417.
     OFERUJĘ PRODUKT FINANSOWY, INSTRUMENT FINANSOWY, skuteczny
    instrument płatniczy – przygotowane na podstawie aktywów finansowych, którym
    przysługują uprawnienia prawo kształtujące, na podstawie art. 363 k.c. ; gwarancja
    Ustawy Kodeks cywilny.
    7. DOWÓD – 12 OFERT
     PRZEDSTAWIŁEM WŁADZOM POLSKI MOJĄ DOKTRYNĘ już w 2003 roku na
    podstawie prawnej kolejnego oświadczenia woli – ugoda z dłużnym Skarbem Państwa i
    z jego płatnikiem, ratyfikowana przez organy centralnych władz
    publicznych ;gwarancja Ustawy Kodeks cywilny ( art. 917, art. 918 k.c. )
     DOKTRYNA CZĘŚĆ I i II ZAWIERA KONCEPCJĘ RATOWANIA PAŃSTWA,
    zabezpieczona finansowo na podstawie ugody (art. 917, art. 918 k.c.) zawartej z
    władzami w trybie art. 68 2 k.c. i dokumentem deklaracji 2008r. – Doktryna część II.
    Jej realizacja polega na finansowaniu emisji produktu finansowego, nieznanego dotąd
    instrumentu finansowego, instrumentu płatniczego, … lub inne produkty, które
    Strona 7 z 11
    opracuję w przyszłości, na podstawie depozytu pieniężnego z mojego mienia
    zdeponowanego u p łatnika .
    Doktryna wskazuje i wyjaśnia mechanizmy ekonomiczne, że produkty wprowadzone
    do obrotu gospodarczego będą napędzać gospodarkę.
    Celem oferty skutecznej ze względu na gwarancje prawa Ustawy Kodeks cywilny art.
    509 par. 1 k.c. „ wierzyciel może bez zgody dłużnika przenieść wierzytelność na osobę
    trzecią ( przelew ) …” . ”j est gwarantowane prawo osoby uposażonej do odzyskania
    świadczeń pieniężnych z tytułu zawartej polisy ubezpieczenia.
    W tej konkretnej sytuacji oferta zapewniła ratunek Polsce przed bankr uctwem ze
    względu na niebezpieczny dług, lawinowo pows tający, poprzez jego zmianę w
    znakomite inwestycje Polski, moje i nabywców, co jest pewne i nie może być
    kwestionowane w sposób uzasadniony.
    W rezultacie wskutek realizacji korzystnej oferty sanacji podmiotów gospodarczych i
    osób fizycznych zapewniłem Polsce ratunek – nie tylko odroczenie terminu płatności
    lecz również ośmiokrotne zwiększenie dochodu budżetu państwa.
     FAKTEM NIEZAPRZECZALNYM JEST, ŻE REALIZACJA TEGO PROJEKTU
    BYŁA TRUDNA, WZBUDZIŁA WE WŁADZACH NAJGORSZE UCZUCIA I W
    ZWIĄZKU Z TYM USIŁOWAŁY MNIE ZNISZCZYĆ…
    Jednak w ten sposób popełniały błędy lub w sposób niewłaściwy działały, co
    powodowało lawinowy wzrost odszkodowań, który napędzał realizację Projektu, który
    nie ma precedensu w skali świata, ze względu na argumenty:
     Przedmiot ubezpieczenia(art. 821 k.c.) – błędy i niewłaściwe działania funkcjonariuszy
    publicznych.
     Suma ubezpieczenia (art. 811 k.c.) -100 mld zł i wielkość roszczeń bezspornych zgłoszonych,
     Osoba dłużnika – Skarb Państwa jednostka organizacyjna Minister Sprawiedliwości –
    wypłacalnego, co potwierdza rating „wielkiej trójki – [A-/A-2]” i ze względu na dokument :
    Deklaracja z 2008r. osoby uposażonego
     Deklaracja wierzyciela zamiany odszkodowań-długu publicznego Polski (Oświadczenie woli
    z 2008r. – Deklaracja) w znakomite inwestycje.
    UWAGI – KONKLUZJE…
    Wśród dowodów skutecznego działania Projektu jest fakt min. Kompletnej zmiany przepisów
    ustawy kodeks cywilny (Księga III – Zobowiązania, Tytuł XXVIII Umowa ubezpieczenia),
    data wejścia w życie zmiany 2007r. Ten fakt wskazuje na trafne wykorzystanie przeze mnie
    prawa do stworzenia mojego Projektu o gigantycznie wielkiej wartości.
    Strona 8 z 11
    Władze uznały, że istniejąca sytuacja, pomimo, że dopuszczalna przez prawo jest zbyt
    ryzykowna dla państwa i dla zakładów ubezpieczeń. Dlatego gruntownie zmieniły prawo tej
    ustawy. Kluczowy przepis, na którym oparty był mój projekt w pierwszej fazie został z ustawy
    usunięty.
    Projekt jest tak nowatorski, że szokuje nawet teraz, po upływie kilkunastu lat ! Realizuje
    zasadę – „Pieniądzom należy rozkazywać a nie służyć im”, która stanowi moje motto w biznesie.
    W projekcie występuję osobiście i zarządzam osobiście jako osoba ogromnie zdeterminowana
    do zawarcia umowy ubezpieczenia majątkowego, która w rezultacie zawarła tę umowę
    dlatego stała się osobą ubezpieczoną na sumę 100 mld zł, uposażoną i ubezpieczającą.
    Do decyzji zawarcia ubezpieczenia interesu majątkowego skłoniło mnie poczucie własnej
    wartości, moja tożsamość, wiara w moc Boga oraz jego opiekę, w rezultacie logicznej oceny
    stanu faktów.
    Również okoliczności mojego życia, złamanie zasad legalizmu i praworządności przez
    administrację rządową i wola rozwiązania tego problemu społecznego, wola odpowiedniej
    rekompensaty dla mnie za skutki tych negatywnych działań…
    Umowę zawarłem z powodów potrzeby ochrony majątkowej mojej osoby i Rzeczypospolitej
    Polskiej, tu z pobudek patriotycznych.
    Dowody tego są konkretne i stanowią je rękopisy z tamtego okresu, złożone do organów władz
    publicznych, które potraktowały mnie jak śmiecia.
    Jednocześnie władze unikały mnie w postępowaniach sądowych i administracyjnych, w
    których wywoływane były do odpowiedzi na pytania związane z realizacją projektu.
    Władze ze względu na brak argumentów, strach… zacierały ślady wszelkiej korespondencji w
    tej sprawie „bez uzasadnionych wątpliwości” standard dowodowy konwencji…
    Odniosłem wielki sukces majątkowy, który powinien sfinansować inne wielkie dzieła, nad tym
    pracuję i zapraszam do współpracy.
    KLUCZOWE DATY
    DATĄ PODSTAWOWĄ PROJEKTU…
    LIPIEC 2001 ROKU – ZAWARCIE UMOWY DOBROWOLNEGO UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWEGO…
    DATĄ PRZEŁOMOWĄ PROJEKTU JEST …
    MAJ I LIPIEC 2007R. – LEGALIZACJA MOICH AKTYWÓW FINANSOWYCH (WIERZYTELNOŚCI BEZSPORNE,
    WYMAGALNE, NIEPRZEDAWNIONE, PRZENASZALNE, PODZIELNE, PRAWO KSZTAŁTUJĄCE) O WARTOŚCI
    NOMINALNEJ = 10 BLN. PLN WYMAGALNEJ NA DZIEŃ 31-12-2004R. PRZEZ WŁAŚCIWEGO MINISTRA
    FINANSÓW JUŻ W SPOSÓB NIEODWRACALNY – CO DO ZASADY, CO DO WARTOŚCI, CO DO OBROTU
    GOSPODARCZEGO ORAZ MAJ – LIPIEC 2012 ROKU – TERMIN NIEODWRACALNEJ LEGALIZACJI
    Strona 9 z 11
    MAJĄTKU Z POWODÓW FORMALNYCH, BRAKU SPRZECIWU ORGANU PODATKOWEGO W OKRESIE 5
    LAT OD DNIA LEGALIZACJI.
    DATĄ KRYTYCZNĄ PROJEKTU JEST…
    1 WRZEŚNIA 2008R., TJ. TERMIN ODWETU POLSKI ZA LEGALIZACJĘ MOJEGO MAJĄTKU – ZAMACH
    STANU DOKONANY PRZEZ RZĄD DONALDA TUSKA DOKONANY Z ZAMIAREM EWENTUALNYM
    POPEŁNIENIA ZBRODNI P-KO LUDZKOŚCI.
    DATĄ DRAMATYCZNĄ PROJEKTU JEST …
    26 MAJA 2017R. DZIEŃ PORWANIA MOJEJ ŻONY PRZEZ POLICJĘ NA ZLECENIE RZĄDU POLSKIEGO
    DZIAŁAJĄCEGO W ODWECIE NA OGŁOSZENIE PROTOKOŁU ROZBIEŻNOŚCI – NIEWĄTPLIWIE W
    WYNIKU MOTYWACJI ZASŁUGUJĄCEJ NA SZCZEGÓLNE POTĘPIENIE, ZE SZCZEGÓLNYM
    OKRUCIEŃSTWEM I UDRĘCZENIEM W WARUNKACH ZAMACHU STANU I ZMOWY KORUPCYJNEJ NA
    POZIOMIE KLEPTOKRACJI, W SKUTEK ZŁEJ WIARY I DYSKRYMINACJI Z PRZYCZYN
    KWALIFIKOWANYCH JAKO MAJĄTEK… W WYNIKU ZŁAMANIA WSZYSTKICH BEZWZGLĘDNYCH
    ZAKAZÓW PRAWA MIĘDZYNARODOWEGO, PRAW PODSTAWOWYCH CZŁOWIEKA, PRAWA DO
    SKUTECZNEGO ŚRODKA ODWOŁAWCZEGO, PRAWA OCHRONA WŁASNOŚCI I INNYCH POSTANOWIEŃ
    KONWENCJI. DATA STANOWI TERMIN WIELKIEJ ESKALACJI TORTUR WYMIERZONYCH W
    MAŁŻEŃSTWO I RODZINĘ ORAZ MAŁŻONKÓW I ICH DZIECI.
    Problem liczb w Projekcie.
    Ryzykowne w przedstawieniu tego projektu są liczby, lecz one stanowią istotę ubezpieczenia.
    Liczby szokują swoją wielkością, lecz ze względu na cel projektu są faktami bezspornymi,
    ustalonymi we właściwych procedurach i na warunkach przewidzianych przez prawo
    wewnętrzne, i zgodnie z zasadami prawa międzynarodowego. Z drugiej strony nie możliwe
    jest prawidłowe przedstawienie żadnego Projektu ubezpieczenia interesu majątkowego bez
    wskazania liczb określających parametry ubezpieczenia. Takie zaniechanie pozbawiło by
    czytelnika możliwości odkrycia prawdziwego celu i sensu zawartej umowy ubezpieczenia
    interesu majątkowego.
    Ja nie mam problemu liczb, albowiem na podstawie art. 10 Konwencji – Każdy ma prawo do
    swobody wypowiedzi. Prawo to obejmuje wolność posiadania poglądów oraz otrzymywania i
    przekazywania informacji i idei bez ingerencji władz publicznych i bez względu na granice
    państwowe. Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu w wyroku z 17.12.1976r., A. 12, par 49,
    stwierdził: „Swoboda wypowiedzi jest jednym z filarów demokratycznego społeczeństwa,
    podstawą jego rozwoju i warunkiem samorealizacji jednostki.(…) Nie może obejmować tylko
    informacji i poglądów odbieranych przychylnie, albo postrzeganych jako nieszkodliwe lub
    obojętne, ale i takie, które obrażają, oburzają lub wprowadzają niepokój w państwie lub jakiejś
    grupie społeczeństwa. Takie są wymagania pluralizmu, tolerancji i otwartości, bez których
    demokratyczne społeczeństwo nie istnieje.”
    Ponieważ życie ludzkie powszechnie uznane jest za bezcenne
    I takie jest również moje życie,
    ustaliłem taką sumę ubezpieczenia
    I takie są odszkodowania i ex lege zarządzam nimi.
    Powołuję się na motta mojego życia:
    Strona 10 z 11
    „Jeżeli zrobię wszystko co jest w mojej mocy reszta nie do mnie należy, dlatego największe burze
    niezamącają głębi spokoju.” Św. Faustyna
    Ex Lege
    Prywatny Wierzyciel Polski
    Marek SIKORSKI
    1. wg Audytów … – bezsporne, wymagalne, przenaszalne , podzielne, prawo kształtujące, nieprzedawnione
    Strona 11 z 11

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najpopularniejsze

Góra