To jest rodzina? Reklama "ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych"
Marka River Island chciała zabłysnąć postępowością, wypuszczając kampanię promocyjną z hasłem "This Is Family". Jako rodzina, przedstawieni w niej są także "rodzice" tej samej płci. Jeszcze śmieszniejszy obraz świata wyłania się z wypowiedzi szefowej marketingu i dyrektora kreatywnego.
Firma podkreśla, że obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjne rodziny stanowią mniej niż jedną trzecią. Więcej jest tzw. mieszanych, niebiologicznych, wieloetnicznych, osób tej samej płci.
Nasza kampania #ThisIsFamily" stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych. W River Island, celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię
- przekonuje szefowa marketingu firmy Angela Asiedua.
River Island to marka, która zawsze stara się być częścią swoich klientów. Mając to na uwadze, stworzyliśmy kampanię #ThisIsFamily - prawdziwą celebrację i redefinicję tego, czym jest dzisiaj rodzina - nigdy wcześniej nie zdefiniowana i ciągle się zmieniająca
- zachwalał dyrektor kreatywny.
Źródło: river island