Egzorcysta o UFO

0
0
0
/

Zjawisko niezidentyfikowanych obiektów latających „UFO” i ich pasażerów „obcych” (często ingerujących negatywnie w życie ziemian) jest tematem, który zmonopolizowany został przez przez popkulturową rozrywkę i rojenia różnych osób robiących wrażenie niezrównoważonych psychicznie.

 

Poruszanie tego tematu naraża poważnych ludzi na śmieszność. Pomimo tego publicyści miesięcznika „Egzorcysta” postanowili jednak w styczniowym numerze pisma naruszyć tabu i zająć się tematem „kosmitów”.

 

Temat obcych na łamach miesięcznika został opisany przez Arkadiusza Miazgę (badacza „i dokumentalistę zdarzeń związanych z problematyką UFO”, autora książki „UFO nad Podkarpaciem), Marię Patynowską (publicystkę poruszającą w swych tekstach temat opętań), ks. dr hab. Aleksandra Posackiego SJ (znanego demonologa), ks prof. dr hab. Andrzeja Zwolińskiego (autora wielu prac naukowych o katolickiej nauce społecznej, nowych ruchach religijnych, okultyzmie) i prof. dr hab. Zbigniewa Jacyna-Onyszkiewicza (pracownika Zakładu Fizyki Kwantowej UAM w Poznaniu).

 

Podczas gdy publicyści protestanccy i prawosławni ograniczają zjawisko obcych tylko do zjawiska będącego manifestacją demonów publicyści katoliccy rozpatrują to zjawisko bardzo szeroko, w tym i zastanawiając się, czy obcy nie są rzeczywiście przedstawicielami kosmitów z innych planet.

 

Według Arkadiusza Miazgi bliskie spotkania z obcymi są destruktywne dla ludzi biorących w nich udział w aspekcie ich zdrowia fizycznego i psychicznego (powodują zaburzenia psychiczne i prowadzą do samobójstw), oraz relacji społecznych (ofiary spotkań nie potrafiły się po spotkaniach odnaleźć w społeczeństwie). Cześć badaczy fenomenu UFO przekonana jest, że ten fenomen nie pochodzi z kosmosu, ale jest to fenomen paranormalny. „Siła, która ukrywa się za UFO, posiada gigantyczną możliwość manipulowania ludzką psychiką”.

 

W czasie niektórych bliskich spotkań z obcymi ludzie biorący w nich udział byli przez obcych ranieni a nawet zabijani. W wyniku bliskich spotkań ludzie tracili siły, rozpadały im się za życia ciała, i w konsekwencji po jakimś czasie umierali.

 

Cechą charakterystyczną obcych jest to, że ukrywają kim są i jakie mają cele. Obcy dysponują zdolnością materializowania wizerunków zmarłych krewnych ludzi (by wywołać szok emocjonalny u ofiar spotkań), zdolnością zmiany kształtu swojego ciała.

 

Według Marii Patynowskiej obcy „straszą, chwytają i porywają ludzi”, dokonują na ludziach bolesnych eksperymentów, wykorzystują swoje ofiary seksualnie, zaburzają ich świadomość i żądają od swoich ofiar bezwzględnego posłuszeństwa, niszczą zdrowie psychiczne i fizyczne swoich ofiar. Prześladowania ze strony obcych dotyczą całych ofiar i trwają przez długi czas.

 

Zdaniem Marii Patynowskiej za obcymi kryją się demony, które występują w kostiumie obcych, z racji na laicyzację społeczeństwa, wykorzenionego z rzeczywistości religijnej, i zakorzenionego w rzeczywistości pop kultury narzucającej wzory z fantastyki. Moim zdaniem słabym punktem koncepcji (zakładającej, że ludzie postrzegają demony przez pryzmat zaplecza pop kulturowego), jest to, że przekaz pop kulturowy w horrorach zawiera mnóstwo informacji z demonologii katolickiej, więc zaplecze pop kulturowe pozwala ludziom postrzegać demony w ich naturalnej formie. Co oczywiście nie jest sprzeczne z tym, że same demony, świadomie wybierają taki kostium, by dręczyć ludzi.

 

W kolejnym artykule Arkadiusz Miazga stwierdził, że obcy przybywają na ziemię od wieków i nie są kosmitami tylko wizualizacją demonów. Zjawiska znane z współczesnych spotkań z obcymi znane były od wieków z opisów demonicznych nękań. Obcy przedstawiają się imionami demonów z kultur starożytnych i żywią fanatyczną nienawiść do chrześcijaństwa. Obcy wykorzystują ludzi seksualnie tak jak to robiły inkuby i sukuby.

 

Niemoralni obcy mają na celu krzywdzenie ludzi. Tezę o demonicznym charakterze zjawiska UFO mają potwierdzać związki ufologii z new age i okultyzmem oraz to, że badanie fenomenu UFO metodami nauk ścisłych nie daje efektu. Kłamliwa propaganda kreuje obcych na istoty dobre, podczas gdy są złe. W wyniku spotkań z obcymi ludzie tracą zdrowie psychiczne, fizyczne, zdolność relacji społecznych, nabywają za to skłonności do zaburzeń seksualnych i zdolności paranormalnych.

 

Według wybitnego demonologa księdza dr. hab. Aleksandra Posackiego zjawisko UFO można interpretować z kilku punktów widzenia. Może to być: oszustwo mające na celu zysk lub sławę, kamuflaż dla nowoczesnych broni, przejaw realnej działalności przybyszów z kosmosu (którzy chcą dokonywać manipulacji genetycznych na ludziach), przejaw techniki lub magii, albo manifestacja demonów.

 

Ksiądz dr hab. Aleksander Posacki w swoim tekście przypomina, że według antropologów kulturowych o tym, że zjawisko UFO jest dla ludzi istotne świadczy: obfitość informacji, szeroka krytyka i dowołania do historii. Fenomenem UFO zajmowały się też różne nurty psychologii (Jung uważał, że UFO to projekcja nieświadomości).

 

W artykule poświęconym UFO na łamach styczniowego „Egzorcysty” ksiądz dr hab. Aleksander Posacki stwierdza, że obcy to najprawdopodobniej wizualizacje stworzone przez demony. Obcy mają cechy, które przed wiekami były opisywane jako wygląd i cechy demonów (moce i skłonność do seksualnych perwersji). Zresztą współcześni sataniści często odwołują się do przesłań od obcych. Jednocześnie katoliccy teolodzy nie wykluczają, że obcy mogą być przybyszami z kosmosu (odmiennie od zajmujących się tym tematem protestantów i prawosławnych redukujących fenomen UFO tylko do działalności demonów).

 

Jan Bodakowski


WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Źródło: prawy.pl

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną