Masońskie źródła rewolucji rosyjskiej

0
0
0
/

[caption id="attachment_74104" align="alignleft" width="300"] Demonstracja robotników z Zakładów Putiłowskich w Piotrogrodzie, marzec 1917[/caption]

Powstanie ideologii socjalistycznej i komunistycznej i zrodzenie się upowszechniającej ją i starającej się ją ucieleśnić Międzynarodówki było w znacznej mierze efektem działania masonerii.

  Masoni przeważali w Międzynarodówce i wspierali ją na wszystkie możliwe sposoby w tym finansowo. Problematykę te opracował syntetycznie opierając się na bogatym materiale źródłowym Epiphanius. Analiza porównawcza ideologii liberalizmu i socjalizmu prowadzi do wniosku, że zrodzone przez nie ustroje polityczne i gospodarcze doprowadzą w końcowej fazie ich realizacji do dokładnie tych samych skutków. Efektem konsekwentnej realizacji socjalizmu, jak to już określali jego twórcy, jest doprowadzenie do powstania jednego światowego państwa, i takiej gospodarki, w której działać będzie kilka wielkich molochów gospodarczych będących jego własnością. Efektem konsekwentnej realizacji ideologii liberalizmu jest istniejący już obecnie, pogłębiający się globalizm, który również prowadzi do powstania jednego państwa światowego i gospodarki zdominował przez niewielką liczbę ogólnoświatowych koncernów. W liberalnej wizji przyszłości to jednak raczej koncerny będą właścicielami państwa, niż państwo koncernów. Czy jednak w istocie zachodzi tu jakakolwiek różnica? Socjalizm prowadzi do komunizmu, a ten jest kapitalizmem państwowym. Liberalizm prowadzi do monstrualnego kapitalizmu, który staje się w tym sensie kapitalizmem państwowym, że kapitał osłabiając państwo przejmuje w istocie jego władzę. Wielu reprezentantów filozofii politycznej zauważa też, że doktrynalne założenia socjalizmu i liberalizmu są dokładnie takie same: materialistyczne, antychrześcijańskie, pogańskie – stawiające człowieka na miejscu Boga. Tak więc zarówno liberalizm jak i socjalizm powodują w swoim ostatecznym efekcie powstanie masońskiego Nowego Wspaniałego Świata. Rolę jaką masoneria odegrała w zainicjowaniu i przebiegu Rewolucji Rosyjskiej najlepiej chyba, i to syntetycznie, opracował Epiphanius. Dużo na ten temat, w oparciu o bogaty materiał źródło, pisze też William T. Still. Książkę dotyczącą samego finansowania rewolucji napisał Pierre de Villemarest. Epiphanius wyróżnia trzy perspektywy działania masonerii: powołanie tajnych stowarzyszeń w Rosji działających na rzecz rewolucji, wspieranie rewolucji przez międzynarodowe obediencje masońskie, finansowanie rewolucji. Poczynając od 1880 r. można zauważyć szczególna aktywność masonów zachodnich ukierunkowaną na dwór rosyjski. Odwiedza go wielu masonów, magów, pojawia się i uaktywnia Rasputin, czarownik i piewca buddyzmu. Carski dwór i arystokracja zaczynają oddawać się praktykom magicznym, wyznawać buddyzm itp. Następuje rozprężenie i demoralizacja w tych środowiskach. Jednocześnie powstają liczne elitarne loże masońskie skupiając w pewnym momencie ok. 400 reprezentantów rosyjskich elit. Powstaje Wielki Wschód narodów Rosji. Celem tych lóż jest sparaliżowane rosyjskiego państwa i obalenie caratu. Pierwszym tymczasowy rząd, w którego skład wschodzi Kiereński jest całkowicie zdominowany przez masonów. Większość z tych masonów opuszcza Rosję po wybuchu rewolucji. Międzynarodowa masoneria, która jest inspiratorem tych lóż i faktycznie nimi kieruje, wspiera je z zewnątrz, jednocześnie organizując olbrzymie wsparcie finansowe dla rewolucji i chroni oraz wspiera rewolucjonistów, gdy znajda się oni poza Rosją. I tak np. Lew Trocki po opuszczeniu w 1917 r. Nowego Jorku, gdzie uzyskał olbrzymie poparcie finansowe w złocie dla rewolucji zostaje aresztowany, w drodze do Rosji, przez władze kanadyjskie, które konfiskują też złoto. Po kilku dniach Kanadyjczycy wypuszczają go i oddają mu majątek. Szybko dociera do Rosji posługując się nowym paszportem (amerykańskim). Istotne znaczenie ma tu wojna rosyjsko-japońska, której przebieg jest ukierunkowany i kontrolowany przez masonerię w taki sposób, by osłabiło to maksymalnie Rosję. I tak np. wysłannikiem cara na rokowania pokojowe z Japonią w amerykańskim Portsmounth jest Hrabia de Witte, który jest masonem i kuzynem Heleny Bławatskiej, twórczyni teozofii. Proces i sposób finansowania Rewolucji Rosyjskiej przez masonerię jest świetnie udokumentowany na każdym etapie. Dostępne są również dokumenty dotyczące finansowania przez masonerię komunistycznej Rosji w latach 1918-1945. Potem również wspierano Rosję za życia Stalina i po jego śmierci (jak stwierdza P. de Villemarest ponad 300 wielkich firm amerykańskich, niemieckich, francuskich i włoskich wspierało poprzez inwestycję gospodarkę Rosji tylko za życia Stalina). Wśród głównych sponsorów rewolucji wymienia się, między innymi: A. Milnera, Rotschildów, Rockefellerów, J. Schiffa, P. Warburga, M. Warburga. Stąd Gary Allen mógł napisać: „W istocie wszystko, co Sowieci posiadają zostało uzyskane z Zachodu. Nie będzie wielką przesadą powiedzenie, że ZSRR został wytworzony w USA”. Epiphanius przytacza wypowiedź jednego z masonów, który wyjaśnia cel tych działań masonerii: „Komunizm jest instrumentem, za pomocą którego obalimy rządy narodowe, aby przygotować glebę dla rządu światowego…”. W latach sześćdziesiątych XX w. w Biuletynie Wielkiego Wschodu Francji można było przeczytać: „Komunizm może być traktowany jako etap, ale nie jako cel”. Plany masonerii związane z samą Rewolucją Rosyjską oraz jej dalekosiężnymi skutkami zostały sposób rzucający się w oczy zrealizowane.

Źródło: prawy.pl

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną