Z zagranicy

Amerykańscy Żydzi przejmą gros majątku należącego do państwa polskiego?

To niestety nie jest żart. 12 grudnia Senat Stanów Zjednoczonych zaaprobował dokument “Justice for Uncompensated Survivors Today (JUST) Act of 2017”, który zostanie najprawdopodobniej przekazany do Komisji Spraw Zagranicznych Izby Reprezentantów. Jeżeli dojdzie do jego zatwierdzenia, to może zostać podpisany przez prezydenta Donalda Trumpa.

Dokument otwiera drogę do przejęcia przez żydowskie organizacje tzw. mienia bezspadkowego, czyli znajdujących się w Polsce nieruchomości państwowych, które znajdują się albo w rękach samorządu terytorialnego, albo skarbu państwa. Warto w tym miejscu dodać, że Senat USA zaaprobował ten dokument tuż przed zaplanowaną wizytą w tym kraju polskiego ministra spraw zagranicznych Witolda Waszczykowskiego.

W związku z procedowaniem przez organa państwowe USA tego dokumentu oraz braku zdecydowanej reakcji państwa polskiego – minister Waszczykowski podczas swojej czterodniowej wizyty w Stanach Zjednoczonych udawał, że nic się nie stało – z interpelacją w tej sprawie zwrócił się do MSZ poseł Robert Winnicki (Ruch Narodowy), pytając, czy wspomniany wyżej dokument był analizowany przez MSZ? Jeśli nie to dlaczego i czy Pan Minister planuje podjęcie takich pilnych kroków?

„Czy pan Minister podziela opinię, że wspomniany akt może stanowić podstawę do wysuwania wielomiliardowych roszczeń majątkowych wobec państwa polskiego przez środowiska i organizacje żydowskie?” pytał Winnicki, który chciał się również dowiedzieć, czy kwestia potencjalnych roszczeń majątkowych wobec państwa polskiego była przedmiotem rozmów między przedstawicielami Polski i innych państw, szczególnie USA, w ciągu ostatnich dwóch lat? Jeśli tak, to to czego dotyczyły te rozmowy?

„Czy którekolwiek państwo uzależniało swój stosunek do Polski oraz poparcie polityczne dla polityki polskiego rządu od zadośćuczynienia przez Rzeczpospolitą żydowskim roszczeniom majątkowym?” indagował poseł Winnicki, prosząc jednocześnie o przekazanie informacji na temat tego, jakie działania podejmuje rząd RP, a w szczególności MSZ, by zapobiec niebezpieczeństwu związanemu z potencjalnymi roszczeniami majątkowymi wobec państwa polskiego.

Źródło:  Ruch Narodowy

Jeżeli podobają Ci się materiały publicystów portalu Prawy.pl wesprzyj budowę Europejskiego Centrum Pomocy Rodzinie im. św. Jana Pawła II poprzez dokonanie wpłaty na konto Fundacji SOS Obrony Poczętego Życia: 32 1140 1010 0000 4777 8600 1001. Pomóż leczyć ciężko chore dzieci.

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

107 komentarzy

107 Komentarzy

  1. frate

    17 grudnia 2017 at 19:02

    żydowski pis po raz kolejny sponsoruje z naszych pieniędzy zbrodniczy reżim, które morduje setki tysięcy Palestyńczyków oraz prześladuje polskich patriotów!!! Wykopmy ten antykatolicki nierząd, który obecnie zarządza POlin na czele z żydowskimi zdrajcami pokroju morawieckiego, waszczykowskiego czy też kaczyńskiego!!! NIE DLA PIS I ICH BRUDNYCH WYCIERACZEK!!!

    • Stefan

      18 grudnia 2017 at 00:16

      Czy czytelnicy zdają sobie sprawę, czy wyobrażają sobie, ile nieruchomości na kwotę 65 mld USD w ścisłych centrach miast przejdzie fizycznie w żydowskie ręce, i jak to zmieni te miasta, ich zagospodarowanie przestrzenne, i jak ten ogromy spekulacyjny kapitał w żydowskich rękach będzie rozwijał się w Polsce przynosząc „wybrańcom” konkretne i niezasadne zyski inwestycyjne, więc efekt kuli śniegowej społeczności żydowskiej, i jak będzie wówczas zmieniał się przekrój społeczeństwa, i wygląd Polski, a także, jaki będzie to wywierać wpływ dalszą politykę „polskiego” Państwa.
      Proszę to sobie spokojnie przemyśleć i wyobrazić.
      Nie wiem, dlaczego tak spokojnie to Polacy przyjmują do wiadomości?
      Jak ktoś kiedyś powiedział, obudzimy się z ręką w nocniku!
      Ten planowany „rabunek” obecnie polskiego mienia z przyczyn niezależnych od nas, i przez nas niezawinionych, i już raz przez Polskę spłacony, to jest gwałt na polskim narodzie!

    • sascatchevanpioneer

      20 grudnia 2017 at 21:05

      prawda

    • gwidon

      15 stycznia 2018 at 11:36

      W Terezinie w 2009 roku zgodę na to podpisł Tusk i na to porozumienie powołuje się senat USA więc nie wal głupa i nie przypisuj to PiSowi

  2. NARODOWYROJALISTA

    17 grudnia 2017 at 19:19

    PIS BRONI INTERESY ŻYDOWSKIE ,SPONSORUJE REŻIM W JEROZOLIMIE ,KTÓRY JEST LUCEFERYCZNY ,NIHILISTYCZNY .PANOWIE PIS KOMU I DLA KOGO SŁUŻYCIE.PIS jest rządem antykatolickim a tacy zdrajcy narodu POLSKIEGO JAK MORAWIECKI,DUDA DLA NICH LICZY SIĘ TYLKO TZW.NARÓD WYBRANY DO CZELUSCI PIEKŁA.JA I OJCIEC JEDNO JESTEŚMY KTO NIE WIERZY MNIE NIE WIERZY OJCU ,KTÓRY JEST W NIEBIE

    • Żydy zajadle z pełnym wyrachowaniem gnębią Polskę i Polaków aby nas RABOWAĆ !

      18 grudnia 2017 at 05:55

      W III RP od samego początku tej nowej mutacji Polskiej Państwowości od 1990 roku do dzisiaj, gdy to żydzi „solidaruchy” z żydowskiego KOR wsparci żydowską zagraniczną międzynarodówką przejęli władzę centralną w Warszawie ponad całym Polskim Narodem, to ŻYDY rozpoczęli nie przerwany proces GNĘBIENIA Polaków RABUNKIEM żydowskim pod pretekstem holokaustycznym.
      Polscy obywatele nie mają ani sekundy wytchnienia od zajadłej AGRESJI żydowskich szubrawców tych zamieszkałych w Polsce i ich popleczników żydowskiej chucpy zagranicznej, nie pozwalają oraz nie dają możliwiści Polakom spokojnie żyć i pracować twórczo w Polsce tak, aby Polska stanęła na nogi, żyła spokojnie nikomu nie wadząc, tak aby się stać w koncu krajem zamożnym na co właśnie ŻYDY NIE pozwalają Polakom w Polsce, atakując Polaków nie przerwanie traktując Polaków POGARDLIWIE jak Palestynczyków.

      • Danka

        19 grudnia 2017 at 02:44

        Przeciez sami niektorzy rozglaszaja, ze ich sie traktuje pogardliwie w Polsce, a i opowiadaja, ze sie boja Polakow, co to wyssali antysemityzm z mlekiem matki”. Podaj przyklad tego pogardliwego stosunku Zydow do Polakow obecnie.

    • brutus141

      3 lutego 2018 at 19:18

      SPADAJ NAWIEDZONY DEBILU !!!

  3. Terebesz

    17 grudnia 2017 at 19:21

    Pytania pana posła rozumiem że poszły na Berdyczów i odpowiedzi nie doczekamy się nigdy?

    • jok

      17 grudnia 2017 at 23:16

      Muszą odpowiedzieć, ale pewnie odpowiedź będzie wymijająca i ogólnikowa….

  4. Ania

    17 grudnia 2017 at 19:27

    frate17 grudnia piszesz”Wykopmy ten antykatolicki nierząd” To niby na kogo mamy głosować?PIS jest proukraiński i prożyowski.To Polacy już wiedzą.Duda oprócz tego że jest katolikiem to jeszcze wyznaje Talmud i świece Chanukowe,w TV pokazują Morawieckiego często z Żydem Danielsem,rabinowi Szudrichowi nie podobaja sie Marsze niepodległości i Polacy patrioci.Po-PSL-N to proniemieckie i proseparatystyczne partie chroniące obce niemieckie interesy np niemieckie media w sile ok90%interesy.Sytuacja jest dla Narodu Polskiego przerażająca.Jezu ratuj Naród Polski przed Niemcami,Ukraińcami i Żydami.Scal naród polski w obronie przed tymi nacjami nienawidzącymi nas Polaków.Maryjo Królowo Polski RATUJ POLSKĘ i POLAKÓW

    • d.

      18 grudnia 2017 at 14:02

      AMEN AMEN AMEN!

    • sascatchevanpioneer

      20 grudnia 2017 at 21:09

      czy to już koniec,czy będzie jeszcze cud

    • Polak

      24 stycznia 2018 at 17:27

      Na Ruch Narodowy.

  5. finka

    17 grudnia 2017 at 19:36

    W Polsce obwiązuje polskie prawo i jest takie samo jak w USA, majątek bezpotomnie zmarłych obywateli przechodzi na skarb państwa. Senackie pomysły Amerykanów są niedopuszczalne, polski sejm może ustalić przepis z sufitu, który ma obowiązywać na terenie Stanów, idiotyzm.

    • klioes vel pislamista

      17 grudnia 2017 at 19:46

      10/10

    • Robert B.

      17 grudnia 2017 at 20:21

      Do @finka:

      Naiwność. Żyd ma zrezygnować z rabunku gojów? W ich mentalności własność gojów jest w rękach gojów przejściowo, należy ją „odzyskać” wszystkimi możliwymi sposobami. Wcześniej, jak byłem młody i głupi, to wierzyłem, że Żydzi to taki sam naród jak wszystkie inne. Nic bardziej mylnego. Poznałem ich osobiście. Doświadczyłem na własnej skórze ich mafijności. Dlatego co moim zdaniem należy z Żydami robić? Postępować z nimi SYMETRYCZNIE: z całkowitą bezwzględnością.

      • puszatek

        19 grudnia 2017 at 17:44

        Oni maja wiele wspólnego z wyznawcami religii pokoju i nie rozumiem, czemu sie tak zwalczają. Ostatnio „jednoczą się” przeciwko „polskim antysemitom”.

    • Adam

      17 grudnia 2017 at 21:21

    • Zuza

      18 grudnia 2017 at 11:34

      @finka
      Pani finko, a widziała Pani jak pająk misternie owija w tworzoną przez siebie sieć swoją przyszłą ofiarę?
      Skoro tak, to chyba Pani żartuje pisząc o obowiązującym polski prawie?
      W Polsce obowiązuje polskie prawo dla polskiego goja aby trzymać go za pysk, i aby nie wywijał swoim narodowym ogonkiem.
      Prawo ustalają korporacje i rabują społeczeństwa przy milczącej zgodzie większości. One wcale się z tym nie kryją. Po prostu robią swoje nie patrząc na nic. Jeśli nawet są protesty to przeciw rządom.
      Upadają rządy a nie korporacje.
      Taką jedną wielką, a raczej największą korporacją są żydowskie organizacje. Jak też najsilniejszą wpływowo, politycznie, prawnie, i finansowo.
      Zobacz na YT jak sprawnie działa za zrabowane środki stworzony żydowski przemysł holokaustu.
      Jak ktoś podnosi łapkę do po niej dostaje, i jest poza sejmową burtą. A jak jest taka pilna potrzeba to zawsze można wykreować nowy rząd lub nawet byt partyjny.
      Co aktualnie dzieje się na polskiej scenie politycznej – co widać, jak partyjni bulteriery się żrą, a obok przechodzi smaczny kąsek tzw. nieruchomości bezspadkowych w ręce żydowskich organizacji.
      I wszystko!

  6. Danka

    17 grudnia 2017 at 19:44

    Tak Polacy, jak i Zydzi, obywatele polsc przed wojna, podlegali po wojnie prawu PRL.Ich majatki zostaly znacjonalizowane, a bezspadkowe przejete przez Skarb Panstwa.Zydzi ci byli obywatelani polskimi, a nie amerykanskimi.Nie zwracamy sie o zwrot mienia bezspadkowego amerykanskich obywateli z polskimi korzeniami.W 1960 r Gomulka wyplacil Amerykanom pieniadze w ramach roszczen i chetni maja sie zwracac do nich.

  7. Reytan

    17 grudnia 2017 at 19:56

    PIS sprzedal Polske masonom.Kaczynski mysli,ze oszuka jeszcze masonow.

  8. Robert B.

    17 grudnia 2017 at 20:02

    Słusznie! Żydostwo może chcieć po cichu ograbić Polskę, może im zależeć na ciszy. Należy o tym wrzeszczeć i wreszcie przestać przed nimi bić hołdy i się z nimi rozliczyć do cna.

    • darek

      17 grudnia 2017 at 20:47

      oczywiście że będzie to ,albo już jest robione w ciszy, będziemy zoperowani pod pełną narkozą, po to wygrali wybory aktualni patrioci uważający nas za kretynów podobnie jak poprzednie ekipy

      • Robert B.

        17 grudnia 2017 at 21:42

        Cóż, jak uważam, że następny konflikt pomiędzy Żydami a gojami to tylko kwestia czasu. Oni się wręcz się o to proszą. Sądzisz, że przed II wojną światową to plemię zachowywało się inaczej? Że to takie niewiniątka były i co ich za to spotkało?

        • tak

          2 stycznia 2018 at 14:36

          Oczywiście że nie dlatego zrobili nam żydzi wojnę II wojnę światową którą opłacali Amerykanie UK tak kasa szła z USA i UK dla Hitlera w Niemczech przed wojną mieszkało tylko 800 tys żydów syjonistycznych a w Polsce ok 3 milionów ale chazarskich tych ze wschodu co przejęli judaizm to zalało Polskę podczas wojny nie zginął ani jeden żyd wymordowano Polski naród a tych mądrzejszych wywieżli na Syberię Kazachstanu by osłabić Polskę a resztę był plan wymordować kraj zrównać z ziemią Polacy pomagali żydom w ucieczce z Polski i za to jeszcze ginęli jakie getto jakie żydostwo było ? w obozach zginęli Polacy a za nich żyd wziął kasę taka jest prawda nigdy nie było Izraela to celowo utworzono Izrael 48 r by mogli kasę ciągnąć podstępnie na czyjejś śmierci i zabijaniu sie dorobili polecam książkę Żydowscy żołnierze Hitlera jeśli nie powstanie typowo Polski rząd z polaków zebrany to żydzi nas przejmą zniszczą nasz kraj nas i będziemy parobkami wpuszczą syf muzułmański bo już mamy morderców Ukraińców muzułmańskich Czeczenów a jest Czeczenów ok 3 milionów w Polsce jak nie więcej Niemcom sa potrzebni Ukraińcy w Polsce a nie Polakom Ukraińcy na polecenie Niemiec wymordowali polaków po wojnie za pomocą chazarskich żydów ta zaraza jest najgorsza na świecie do dziś siedzą w Polsce zobaczcie sobie dla kogo jest Facebook Polska dla kogo pracuje za nasze pieniądze

      • Danka

        17 grudnia 2017 at 21:54

        Jakby dokladnie zliczyc, to juz sporo doatali.Fogelman z Kaczynskim witali pewnego goscia jakis czas temu.Prywatyacje bankow, za bezcen.A zawsze w okolicy kreci sie bratanek Jakuba Bermana, jak przy prywatyzacji BS.To on podobno atworzyl mala ustawe malej warszawskiej reprywatyzacji .Z urodzenia jest Zydem.

  9. Danka

    17 grudnia 2017 at 20:02

    Ustawa o jawnosci zycia publicznego stwarza okazje do niejawnych interesow na poziomie sanorzadow- umowy maja byc utajnione, a wczesnuej uchwalili zmiany w ustawie o samorzadach, ze mozna wywalac lokatorow na bruk.Do tego utajnienie oswiadczen majatkowych notariuszy.Puzzle czesciowo sie ukladaja? Min.Kaminski jest z Ligi Republikanskiej, panietam, ze tam dzialal.Teraz republikanie sa z Gowinem, a Gowin to Soros.

  10. Danka

    17 grudnia 2017 at 20:36

    Pitolisz,sorry.Juz USA bedzie napadac o kamienice polskie swojego sojusznika.Bredzisz i wstydu oszczedz.Koncz. Wschodnia histeria i czarny PR.

    • Anka

      17 grudnia 2017 at 21:40

      @Danuta
      Pitolisz! USA nie, ale chałaty jak najbardziej tak.
      A po co jest ten dokument, tyle zachodu, dla głupich i naiwnych, tak aby wzmocnić nasze „strategiczne” partnerstwo to podejmuje się takie dokumenty – “Justice for Uncompensated Survivors Today (JUST) Act of 2017”.
      Już mieliśmy pewne sojusze przed II WŚ!!!!!
      Aż zsiusiam się ze śmiechu!
      Pozwoli Pani że zapytam.
      Pani tak na poważnie, czy ironicznie?

      • Danka

        17 grudnia 2017 at 22:03

        juz ida US Army walczyc o kamienice z poligonow.Slyszysz ten tupot? Chyba w Moskwie na Kremlu.

        • Anka

          17 grudnia 2017 at 22:46

          Pani Danusiu, tylko głupi wybiera się czołgiem na nieruchomości, kamienice, znane są lepsze, i bardziej „humanitarne” i ”czystsze” metody! Wystarczy tak zaaranżować sytuację, że dostaną w majestacie prawa to co chcą, a my będziemy z tego jeszcze dumni, iż mogliśmy to zrobić!
          Ot, taki żydowski majstersztyk!
          Porównaj jak to Żydzi zrobili z Niemcami!
          To jest ten sam scenariusz, teatr, i ta sama sztuka.

          • Robert B.

            17 grudnia 2017 at 23:03

            No, oni są snane z thekho majsteszthykh… A potem… a potem jak się miarka przebiera, to jest jeden wielki ryk i krzyk: Haaatuuujcieee naaas…

    • Robert B.

      17 grudnia 2017 at 21:50

      Do @Danka:

      Boże, ty jesteś tak głupia, że aż ręce opadają. Robiłaś sobie test na inteligencję? Ile ci wyszło?

      • Danka

        17 grudnia 2017 at 22:00

        Madry inaczej, zoologiczny antysemito, fanie MistrzaStanislwa,ktory z sowieckich „Novosti” rodem,chce oddac wladze w Polsce Zydom.Martw sie o swoj kretynizm, bo nawet robic za agitatora nie umiesz. Tak to jest, ze balwan szuka wszedzie balwanow.

        • Robert B.

          17 grudnia 2017 at 22:01

          Nie mówiłem ci jeszcze, co ja robię z antysemityzmem? SRAM NA NIEGO.

          • Danka

            17 grudnia 2017 at 22:09

            Sobie robisz na glowe i nawet tego nie czujesz.Jakis ty szczesciarz …w tym nieszczesciu.

    • marju73

      17 grudnia 2017 at 21:57

      Nie muszą napadać.Juz tu są.Mozna byłoby mòwić o nich jako o sojusznikach gdyby to Amerykanie decydowali o sobie a nie żydosyjon z FEDu.

      • Robert B.

        17 grudnia 2017 at 22:01

        Ja się zastanawiam, do kiedy Amerykanie żydostwo będą tolerować. Sądzę, że i to ma swoją granicę. Ciekawe, dokąd wtedy będą uciekać. Może na Antarktydę albo na Księżyc? Gdyby tam się pojawili, to i tam niebawem pojawiłby się antysemityzm i tam też byłoby w końcu Jedno wielkie Aj-waj i Haaatuuujcieee naaas…

      • Danka

        18 grudnia 2017 at 11:13

        Marju73.Moze i racja, ale uwazasz, ze prezydent Trump to ich podwladny? Miemy nadzieje, ze nie.Wyglada na silnego i niezaleznego przywodce USA.

        • Polin

          18 grudnia 2017 at 11:42

          Żydzi mu się „wgryźli” w rodzinę. Jak wytłumaczyć np. dziwny ruch z uznaniem Jerozolimy za stolicę Izraela? Był tu sprzeczny interes żydostwa i chrześcijaństwa (bo i dla chrześcijan to historycznie święte miasto) – wziął stronę żydów.

          • Danka

            19 grudnia 2017 at 02:53

            Chrzescijanie przybyli pozniej z wyprawami krzyzowymi, ale najpierw. Jerozolima zostala zburzona,jako kara Boza na jej mieszkancow. Historycznie biorac, Trump mial slusznoac.

          • Danka

            19 grudnia 2017 at 03:13

            „I wytepie z tego miejsca….imiona slug balwochwalczych i kaplanow” mowi Bog. przed zburzeniem Jerozolimy.Madry,sprawiedliwy Pan Wszechswiata….Stary Testament, co ostatnio zauwazylam opisuje, cytuje Biga, ktory jest grozny, odwetowy, pietnujacy i nie pozwalajacy na lekcewazenie siebie.Tk pisza prorocy, a raczej opisuja, co im przekazywal….
            http://bibliamowi.pl/zagadnienie/jerozolima/

  11. MAREK

    17 grudnia 2017 at 20:42

    to może jakaś komisja polskiego parlamentu podjęłaby uchwałę o przejęciu mienia bezspadkowego po autochtonach zamieszkujących kiedyś tereny obecnych państw o nazwach „Stany Zjednoczone Ameryki Północnej” i Kanada !!! Proponuję wyznaczyć z urzędu w/w kuratorów którzy będą występować w imieniu wodzów i zwykłych obywateli poszczególnych szczepów (tzw”Indian) , będą poszukiwać ich spadkobierców oraz co najważniejsze zabezpieczą mienie znajdujące się na terenie obecnych USA i Kanady należące do spadkobierców Autochtonów! jest to bardzo ważne dla demokracji i sprawiedliwości dziejowej!

    • Ania

      17 grudnia 2017 at 21:54

      Panie Marku, pisze Pan „komisja polskiego parlamentu” – a jest taki?
      Posłowie to nie filantropi, to twardo stąpający po ziemi ludzie, po kilka sejmowych kadencji, to lobbyści!
      Interes się kręci, co widać, i słychać. Czasami widać kto za nimi biega, w jakim gronie jada się kolacje, czasami i szabasowe. Później widać, gdzie lub na co idą nasze budżetowe pieniądze.
      Tyle tego, że aż tyle!

      • Wacław Kłosowski

        18 grudnia 2017 at 12:09

        Pani Aniu, 100 % racji. Dodać wypada, że w naszej nieszczęsnej Ojczyźnie pełno PO-rąbańców, gotowych wszystko POdPISać. Dla każdej mniejszości, byle tylko nie dla Polaków. Trzeba głosować na Ruch Narodowy, olać po-pisy i nowoczesnych neomarksistów z razem.

  12. Szymon

    17 grudnia 2017 at 21:01

    Czy to przesilenie rządowe związane ze zmiana rządu nie było false flag dla aprobaty przez Senat USA dokumentu “Justice for Uncompensated Survivors Today (JUST) Act of 2017”.
    Jak się wydaje, organizacje żydowskie nie podejmowałyby takich wysiłków wówczas gdyby takie działania nic nie wnosiły do sprawy zaboru mienia (nieruchomości) w majestacie prawa przez żydowskie organizacje. Z pewnością nad tą sprawą pracują tęgie żydowskie głowy z różnych kancelarii prawnych i mają opracowaną już strategię działania rozpisaną na kolejnych kilka rozdań.
    Co najmniej dziwne jest milczenie rządu, posłów RP (z wyjątkiem posła R. Winnickiego) , mediów, i polskich samorządów, co jest równoznaczne ze zdradą. Dziwna jest ta milcząca zgoda polityczna wszystkich ugrupowań partyjnych ponad polskim narodem.
    Trzeba być szalenie nierozsądnym aby ten temat zlewać, ignorować, powołując się na polskie przepisy karne, czy umowę o przejęciu zobowiązania przez USA znając ogromne wpływy lobby żydowskiego w USD, i nie tylko, także i w Polsce, jak i wymowę i siłę „przemysłu” holokaustu.
    Jeśli porównany sprawę odszkodowań do sprawy emigrantów to wyraźnie wydać jakieś gry poza społeczeństwem. Społeczeństwo polskie nie jest informowane na bieżąco jakie działania i decyzje są podejmowane. Jakby w zastępstwie serwuje się nam reparacje wojenne. Nie wiem dlaczego w sprawie emigrantów można co chwile epatować głośnym NIE, a milczeniem obejmować temat żydowskich horrendalnych roszczeniach majątkowych.
    Nadzwyczaj dziwne milczenie polskiego rządu wiele mówi w tej sprawie.
    Czy ktoś tu w Polsce robi nas w durnia na 65 mld USD i to w nieruchomościach położonych głównie w centrach miast i w stolicy!
    Komisyjnie pod przewodnictwem Pana Jakiego odbierzmy „spekulantom” w stolicy kamienice oraz uregulujemy wynikłe szkody związane z tym procederem, i oddamy je w ręce żydowskich organizacji żyjących z przemysłu holokaustu – to jakiś kuriozum!
    Chyba, że coś pokręciłem?

    • jok

      17 grudnia 2017 at 23:08

      Szy
      „Komisyjnie …. odbierzmy „spekulantom” … i oddamy je w ręce żydowskich organizacji….. to jakiś kuriozum”
      A nie sądzisz, że taki był – mniej więcej – plan? Nie to, że wszyscy mają idealnie rozpisane role i wszystko jest przewidziane, ba nawet sądzę, że niektórzy Ż. nadwiślańscy (oraz ich pomagierzy, których wszak mają, nieprawdaż?) mogą mieć nieco inne interesy niż Ż. amerykańscy (np. przy ustalaniu kolejności dostępu do miodu i jego ilości), acz są raczej zgodni co do kierunku działań i roli dla gojów….
      „Ustawa reprywatyzacyjna” nie musi być ścisłym wypełnieniem rozkazów z ulicy Ściennej w Nowym Jorku czy z różnych jego dzielnic, ale może być chęcią zadowolenia tamtych, ich roszczeń (pomimo, że nieuzasadnione), by już tak nie naciskali i nie krzyczeli…
      No i tak, by coś zostało dla miejscowych przedstawicieli the nacji i ich pomagierów, a nie tylko zadłużone zgliszcza….
      Tak mi się przynajmniej wydaje, może w sposób zbyt uproszczony….

      • Anka

        18 grudnia 2017 at 00:43

        @jok
        Jeśli jest taka nauka, jak inżynieria społeczna, to dlaczego nie?
        Tu wszystko jest przemyślane, i w odpowiednim czasie, i to nie jest koniec, to zmierza do wyznaczonego już celu.
        Ci, którzy to zaplanowali, wiedzą wszystko.
        My mamy być jedynie zagonieni, i pogubieni tylko z pozoru ważnymi sprawami. Jak np. wysiłkiem w reformowaniu państwa i totalną opozycją.
        Porównaj rozpisaną symfonię na instrumenty i głosy w tworzeniu rządu NWO.

        • Robert B.

          18 grudnia 2017 at 09:19

          A potem… A potem jak miarka się przebiera, to jest jedno wielkie Aj i waj i Haaathuuujcieee naaas! Ja tego błędu nie popełnię.

  13. Antoni

    17 grudnia 2017 at 21:07

    Totalna opozycja skończy się w Polsce, i za granicą, z dniem kiedy żydowskie organizacje przejmą od Skarbu Państwa nieruchomości – tzw. mienie bezspadkowe, w wysokości 65 mld USD.

  14. Agata

    17 grudnia 2017 at 21:21

    Rozdzióbią nas kruki i wrony w czarnych chałatach!
    Ot i wszystko!

    • jok

      17 grudnia 2017 at 22:20

      Nie, oni będą w garniturach. Czasem tylko coś założą na głowę…

  15. wMordechaj

    17 grudnia 2017 at 21:27

    Halo, …, halo, …, halo, zjednoczona prawico! halo, PIS! czy ktoś tu w Polsce rządzi?

  16. Wojciech

    17 grudnia 2017 at 21:53

    No to mamy przes…ne. To mnie tylko utwierdza w przekonaniu o konieczności wyjazdu.

    • An

      17 grudnia 2017 at 22:05

      A tam zaraz przesrane.
      Spokojnie, i z pokorą.
      Mój śp. dziadziuś mówił, że przed wojną w Polsce znane było takie powiedzenie, nasze kamienice (tzn. ich), a wasze ulice!
      Na obrzeżach miast ludzie też żyją i mieszkają – porównaj życie Palestyńczyków w Israelu, można? Jak trzeba, to co zrobić, można!

      • Robert B.

        17 grudnia 2017 at 22:50

        A rozumiem. Mamy się zgodzić, żeby we własnym kraju stać się niewolnikami jakieś rasy panów, tak? A że Żydek = niepokalane niewiniątko (Nie wierzy delikwent, to niech sobie obejrzy „Fiutonistę” albo „Listę Szwindlera”), to nie wolno mu się przeciwstawiać, reagować adekwatnie na jego agresję? To znaczy, ja nie mam żadnych złudzeń, że żydostwo kiedykolwiek z tego zrezygnuje. To jest wykluczone. Dlatego uważam, że konflikt między nimi a nami to tylko kwestia czasu.

        • Anka

          18 grudnia 2017 at 01:11

          @Robert B.
          A gdzie Pan tu widzisz jakieś pole do konfliktu?
          Wszyscy są spolegliwi, zgodni, szabasowe politbiura kolacje, szabasowy Ojciec Dyrektor, szabasowy Episkopat (naczelny rabin KK), świeczki Chanuka, holokaust przy udziale Polaków.
          Zatem, interes został już ubity.
          Konsumpcja to tylko kwestia czasu.
          Wytrawny gracz na rynku nieruchomości ma czas.
          Sam poseł R. Winnicki nic nie zrobi choć jeszcze napisał wiele interpelacji.
          Innych nie widać, a jak będą, to jedynie po to aby to jakoś wyglądało politycznie.
          Zatem, jak zawsze, jak RP.
          Smutne ale prawdziwe.

          • Robert B.

            18 grudnia 2017 at 09:21

            Tak, widzę. Palestyńczycy też normalnie żyli, dopóki ta zaraza nie zleciała do ich kraju. Żydostwo nigdy nie zrezygnuje ze swojego modus vivendi. Jeżeli tu się zlecą, to zrobią to samo co w Palestynie. Wtedy Polakom nie pozostanie nic innego.

    • gość

      17 grudnia 2017 at 22:24

      @Danka
      W związku ze wskazanym powyżej tematem, jakie są Pani sugestie?

      • Danka

        18 grudnia 2017 at 19:51

        Nie podejme sie roli tlumacza.

  17. jok

    17 grudnia 2017 at 22:24

    Nie ufam jakoś politykom „sejmowo-oficjalnym”, niemniej uważniej zacznę obserwować tego R. Winnickiego, który – oczywiście nie zawsze, ale przynajmniej teraz -mówi o rzeczach będących tabu w „oficjalnych kręgach”…

    • Anka

      17 grudnia 2017 at 22:33

      @jok
      „oficjalnych kręgach” a zatem „sejmowo-oficjalnym” trybem wszystko jest już pozamiatane, i zostanie to tak przedstawione Polakom, aby peszki czy peszki siedzieli cicho, i aby im się wydawało, że zrobili na tym interes życia!
      Proste, no nie?

      • jok

        17 grudnia 2017 at 22:54

        An, zgadzam się w dużym stopniu, ale lepiej raczej gdy o to pyta oficjalnie poseł, niż gdyby nie pytał.
        Lepiej że pyta, niż gdy mieliśmy wyłącznie info o spotkaniach nadwiślańskich notabli z Ż. i rozmowach o „odszkodowaniach” z … mediów izrelskich czy amerykańskich, przy całkowitym „braku zainteresowania” tematem nadwiślańskich mediów i polityków…..Oczywiście pewnie jest za późno….

        • Anka

          18 grudnia 2017 at 01:23

          @jok
          Poseł pyta, poseł dostanie odpowiedź, jak zawsze i nic to nie przesądzi w sprawie bowiem jedynie co może poseł zrobić to wnieść zapytanie interpelacyjne.
          Taka „zabawa” w poleską demokrację dla naiwnych.
          I wszystko zgodnie z prawem.
          I wszystko w tym temacie.
          Czy jesteś już usatysfakcjonowany?

          • jok

            18 grudnia 2017 at 04:52

            Aniu
            Dostrzegam, mniej więcej co ty. Dużo czytam, obserwuję i nie mam złudzeń.
            Jeśli coś komentuję, to raczej oprę się na spostrzeżeniach z książek Hongbinga o „wojnie o pieniądz”, Kultury krytyki MacDonalda, I. Szahaka czy nawet z tych „złych”:)) H. Forda. N
            Nie pamiętam, bym pisał coś o zbawienności „demokracji”, raczej o jej pozorowaniu.
            O tym, ze np. w USA że pozorowany „dyskurs polityczny” mieści się między ż-skimi „lewakami” a ż-skimi neokonami itd. itd.
            Niemniej widzę w takim pytaniu R. Win, coś pozytywnego (bez większych złudzeń co do skutków), a nie coś negatywnego. I to wszystko. Chciałem dać temu wyraz.
            A ty pouczasz i się mądrzysz, jakbyś mówiła do gościa, że trzeba głosować na partię A lub B, to będzie lepiej.
            Twoja sprawa, mądrz się i „pouczaj”, masz prawo w dyskusji, ale może choć postaraj się – choćby w moim przypadku, bo na to zwracam Ci teraz uwagę:)) – dostosować swoje mędrkowate pouczania do tego, co kto pisze?

          • jok

            18 grudnia 2017 at 06:06

            cd 4.53 „jakbyś mówiła do gościa, który twierdzi, że trzeba głosować”

          • Anka

            18 grudnia 2017 at 12:20

            @jok
            Z tego co zrozumiałam, chodzi o niebagatelny polski majątek w nieruchomościach o wartości 65 mld USD który ma przejść, jak wszystko pójdzie po ich myśli, w ręce żydowskich organizacji.
            Skoro tak, to pytania posła R. Winnickiego, z całym szacunkiem, nic nie wnoszą do sprawy bowiem odpowiedź już na tym etapie można sobie wyobrazić.
            Szkoda się rozpisywać.
            Na tym sprawa w trybie poleskich pytań się kończy.
            I jeśli takie pytanie jest obliczone na szerokie protesty polskiej opinii publicznej to ich nie będzie z wielu powodów.
            Najgłupszym co może być w tej sprawie to jest pouczanie, połajanie gdy potrzebą chwili jest jedność narodowa.
            Ponoć w mątwie wodzie ryba bierze!
            Jeśli się zastanowić, co by wstrzymało na chwilę zapędy rabunkowe niewątpliwie polskiego mienia (już spłaconego przez polskich komunistów), to przenieść się należy w to miejsce, gdzie aktualnie w podobnych sprawach trą się siły zła, i porównać je, wyciągnąć wnioski.
            Widzę, że Polacy przyjęli z pokorą narrację narzuconą im przez przemysł holokaustu która leje się strugami po polskich głowach. Utwierdzają ich w tym, niektórzy politycy, biskupi, artyści, prasa, a uczelnie produkują obciążonych holokaustem młode pokolenia Polaków.
            Skoro z pokorą przyjęli winę za holokaust, to trzeba się zgodzić też na zadośćuczynienie.
            I tu jest meritum sprawy.

          • jok

            18 grudnia 2017 at 17:35

            Ann 12.20
            „Najgłupszym co może być w tej sprawie to jest pouczanie”
            Prawda, że tak?:)
            To może by tak nie przesadzać z pouczaniem i zapożyczając od Niemców z „besserwisseryzmem”?

  18. gość

    17 grudnia 2017 at 23:37

    Odebrali już od Skarbu Państwa majątek gmin żydowskich, temat został „załatwiony” przez Państwo, to pasożytniczo trzeba zaatakować masę tzw. mienia bezspadkowego, który bezzasadnie ma być przekazany nie wiedzieć dlaczego jakimś dziwnym i wybranym organizacjom.
    To lichwiarze całymi pokoleniami, z dziada pradziada, jak zawsze, wielki krzyk, lament, wszystko należy do nich!
    Tym razem będzie podobnie, wyrzygamy mienie bezspadkowe, i przekonają nas, że i tak są jeszcze stratni i to my zrobiliśmy z nimi świetny geschaft!
    Nikogo nie będzie już dziwić taki nowotwór językowy jak słowo Polin.
    Tylko dlaczego społeczność ta jest zdziwiona, jak cyklicznie przeganiają ich wszystkich krajów świata?
    Parafrazując, to może jeszcze ONZ zażąda od nas jakiegoś mienia bezspadkowego?

  19. 90% majatków żydowskich w Polsce było kupione na KREDYT i nie spłacony w POLSKICH bankach !

    18 grudnia 2017 at 02:33

    Prawie cały tzn. ponad 90% tzw. przedwojennego majątku żydowskiego w II RP był kupiony na KREDYT w POLSKICH bankach, a te KREDYTY wzięte przez żydów NIE były spłacone tym POLSKIM bankom, więc te majątki były ale faktyczną WAŁASNOŚCIĄ Polskich banków !
    Obecnie żydoska międzynarodówa mafia super złodzieji z USA i Polski brutalnie żeruje na tym, że dokumentacje DŁUGÓW żydowskich wobec POLSKICH Banków zostały celowo zniszczone przez hitlerowców i żydów którzy byli żołnierzami hitlerowskimi.
    W hitlerowskim wermachcie było ponad 350 tysięcy żydów podających się za Niemców.
    Ponad to te WYMYŚLONE własności „żydowskie” czy „kamienice” lub firmy żydowskie w Polsce były w 84% ZRÓWNANE z ziemią nalotami dywanowymi hitlerowców na Polskę lub mściwym celowym wysadzaniem w powietrze wszystkiego co jeszcze stało nie zniszczone przez uciekających Niemców gonionych z Polski przez Armie Radziecką.
    Zatem z tych „żydowskich majatków i kamienic” kupionych na KREDYT u Polaków dosłownie NIC a NIC nie pozostało tylko jedna RUINA !
    Tak faktycznie polska wyglądała po II Wojnie Światowej:
    http://i.wp.pl/a/f/jpeg/31091/manila_1945_wikimedia_commons_640.jpeg
    Dzisiaj ci bezczeli chciwi ZŁODZEJE qurwy żydy domagają się ODBUDOWANEJ Polski i tego co do nich faktycznie nigdy NIE należoło, gdyż to co posiadali żydy, to było na NIE spłacony KREDYT !

  20. Żydzi jako PIERWSI wypowiedzieli WOJNĘ Niemcom w 1933r i to jest przyczyną tzw. "holocaustu".

    18 grudnia 2017 at 02:55

    To Żydzi jako PIERWSI wypowiedzieli totalną ekonomiczną i gospodarczą wojnę Niemcom w 1933 roku !
    Zobacz tutaj:

    https://blog.kareldonk.com/wp-content/uploads/2015/03/judea-declares-war.jpg

    Jest to wielką TAJEMNICĄ do dzisiaj i wielkim tabbu, że to faktycznie bankierzy żydowscy z New Yorku i żydostwo zamieszkałe w Niemczech OPŁACILI kampanie wyborczą Adolfa Hitlera na kanclerza III Rzeszy niemieckiej.
    Hitler przed wyborami w 1933 roku OBIECAŁ żydom , że jak zostanie wybrany kanclerzem Niemiec to „odbierze” UK kolonię angielską „Palestynę” i ją odda w ręce żydowskie, gdzie będą mogli się osiedlać żydzi po stworzeniu Izraela w miejscu gdzie jest Palestyna.
    Gdy Hitler został kanclerzem III Rzeszy Niemieckiej dzięki ŻYDOWSKIEMU wsparciu finansowemu i politycznemu, to zaraz potem po wyborach NIE chciał nawet z żydmi rozmawiać lub wywiązywać się z tej OBIECANKI WYBORCZEJ dla żydów, która była NIE możliwa do zrealizowania przez Hitlera.
    Jak Hitler miał „ODEBRAĆ” Anglikom ich KOLONIĘ Palestynę ???
    Hitler zaraz potem po wyborze absolutnie NIE chciał nawet rozmawiać żydami ani Anglikami na temat przeznaczenia kolonii Palestyny dla żydów.
    Wtedy ZONISTYCZNE i inne organizacje żydowskie w całej Europie oraz na całym Świecie ZMÓWIŁY się i poprosili żydów zamieszkałych w USA, aby ZEMŚCIĆ się na Hitlerze i Niemcach !!!
    Żydzi na całym Świecie ZOORGANIZOWALI totalny BOJKOT Niemiec pod przywództwem Hitlera nazywając jego dyktatorem. Dzisiaj identycznie żydzi zmówili się przeciw Rosji Putina, gdyż żydostwo straciło 1985 roku władzę na Kremlu w Moskwie i nie może tej władzy do dzisiaj odzyskać.
    Następnie, 24 marca 1933 roku, żydzi ogłosili w dzienniku angielskim “The Daily Express” wydawanym w Londynie i innych gazetach i mediach, że żydzi całego Świata wypowiadają WOJNĘ ekonomiczną i totalną BLOKADĘ gospodarczą rządowi Hitlerowi i Niemcom jako państwu.
    Ten żydowski bojkot był skuteczny, gdyż żydzi za pomocą swoich wpływów finansowych zdołali nałożyć SANKCJE na Niemcy oraz blokadę gospodarczą Niemiec.
    To ROZWŚCIECZYŁO Niemców, którzy WYGNALI żydów z Niemiec i MŚCILI się na żydach w czsie całej 2-j Wojny Światowej za żydowskie zorganizowanie bojkotu oraz blokady gospodarczej Niemiec na całym Świecie.
    To jest właśnie GŁÓWNY powód tzw „żydowskiego holokaustu” który jest tematem TABU i informacja o tym jest UKRAYWANA do dzisiaj za pomocą żydowskich wpływów finansowych w USA i na Świecie.

  21. Soplica

    18 grudnia 2017 at 10:49

    Jak widać po komentarzach: znikąd pomocy. I tu pojawia się jedyny ratunek w którym wiele razy Polacy znaleźli pomoc – ratunek z Nieba od Pana Boga. Cud, drodzy Państwo! Tylko to może nas uratować. Ale o niego trzeba poprosić 🙂

    • Danka

      18 grudnia 2017 at 11:19

      Kto ma prosic? Przeciez wiekszosc wpisow to od dyzurnych na obcym zoldzie.No, dramat, panie Soplica, ktoryto niedawno napisal, ze 99% Polakow to glupcy.Ten jeden procent to kto?

      • Soplica

        18 grudnia 2017 at 15:35

        Czy Pani myśli że Polska kończy i zaczyna się na Prawy.pl? Ten jeden procent może zmienić losy całego kraju, droga Pani 🙂 a pozostali tylko z tego skorzystają 🙂 a więc do roboty albo nie przeszkadzać i nie drwić z tego procenta! 🙂

    • Danka

      18 grudnia 2017 at 11:22

      Panie Soplica! Uznal pan, ze dobry urobek i druzyna premie otrzyma?

      • Danka

        18 grudnia 2017 at 11:24

        Za wielu rzuconych na odcinek siania defetyzmu,jeden przez drugiego meczyl konia az zajezdzil.

  22. Print Screen

    18 grudnia 2017 at 10:52

    Czy prawy.pl usuwa komentarze z własnych pobudek, czy robią to „specjaliści” służb zainteresowanych stron?
    Siedzi tam jakiś świstak który zawija niektóre komentarze w sreberka?
    Ani składu ani ładu w komentarzach.

  23. Danka

    18 grudnia 2017 at 12:56

    Gowin wciska do Zjednoczonej Prawicy POlskuch samorzadowcow!!! Oszustwo wyborcow idzie pelna para.Tylko w lubelskim 150 tez z PO? Sitwy chca sie zalapac na glosy PIS.Bezczelne oszustwo musi byc ukrocone! Polacy nie chca oszustow.panie Kaczynski.
    http://www.radiomaryja.pl/informacje/porozumienie-jaroslawa-gowina-chce-startowac-list-zjednoczonej-prawicy/

  24. m

    18 grudnia 2017 at 17:51

    Gdyby te 65 mld dolarów miało być ceną za uczynienie z Polski drugiego Izraela, to może warto.

    • Polin

      18 grudnia 2017 at 18:19

      Jeśli masz na myśli – Polska z pozycją międzynarodową jak Izrael to grubo się mylisz. U nas zrobią co najwyżej „Polin”, gdzie rdzenna polska ludność to będzie zniewolone bydło pod żydowskim nadzorem. Mimo iż to Polska została zniszczona w II WŚ, ponieśliśmy największe procentowo straty ludności, narodowości polskiej i żydowskiej mniej więcej po połowie – to jednak nie Polska a państwo powstałe dopiero po wojnie zgarnia profity z „przemysłu holokaustu”, to nad ich cierpieniem każdy ma klękać a nie polskim. Może dlatego jest u nich tak silny antypolonizm – nie chcą konkurencji, mają być tymi jedynymi, „wybranymi” ofiarami wojny.
       
      Gdy któryś Polak ma swój honor, rozmawia z nimi merytorycznie – jest obrażany i niszczony
      http://wprawo.pl/2017/12/14/zydowski-ekspert-ocieplania-wizerunku-polski-oswiadcza-grzegorz-braun-debil-polska-prawica/

    • Anka

      18 grudnia 2017 at 19:12

      100/100, i o to właśnie chodzi, z tym tylko, że nie drugiego Israela ale POLIN.

    • Danka

      20 grudnia 2017 at 16:55

      M.Jedz do kibucu,jak ci pasuje.Tam twa ojczyzna?

  25. gość

    18 grudnia 2017 at 17:59

    Robert Winnicki domaga się wyjaśnień od MSZ ws. żydowskich roszczeń wobec Polski

    12 grudnia Senat Stanów Zjednoczonych zaaprobował dokument “Justice for Uncompensated Survivors Today (JUST) Act of 2017”, który zostanie najprawdopodobniej przekazany do Komisji Spraw Zagranicznych Izby Reprezentantów. Jeżeli dojdzie do jego zatwierdzenia, to może zostać podpisany przez prezydenta Donalda Trumpa.

    Dokument otwiera drogę do przejęcia przez żydowskie organizacje tzw. mienia bezspadkowego, czyli znajdujących się w Polsce nieruchomości państwowych, które znajdują się albo w rękach samorządu terytorialnego, albo skarbu państwa. W związku z powyższym prezes RN Robert Winnicki zwrócił się z interpelacją w tej sprawie do ministra spraw wewnętrznych.

    Treść interpelacji

    Szanowny Panie Ministrze!

    12.12.2017 r. Senat Stanów Zjednoczonych zaaprobował Act S.447czyli Justice for Uncompensated Survivors Today (JUST) Act of 2017. Ustawa trafiła obecnie do Izby Reprezentantów. Po zatwierdzeniu przez amerykański parlament trafi do podpisu na biurko prezydenta i stanie się obowiązującym w USA prawem. W związku z powyższym proszę o odpowiedź na następujące pytania:

    1. Czy wspomniany dokument był analizowany przez MSZ? Jeśli nie to dlaczego i czy Pan Minister planuje podjęcie takich pilnych kroków?

    2. Czy pan Minister podziela opinię, że wspomniany akt może stanowić podstawę do wysuwania wielomiliardowych roszczeń majątkowych wobec państwa polskiego przez środowiska i organizacje żydowskie?

    3. Czy kwestia potencjalnych roszczeń majątkowych wobec państwa polskiego była przedmiotem rozmów między przedstawicielami Polski i innych państw, szczególnie USA, w ciągu ostatnich dwóch lat? Jeśli tak, to to czego dotyczyły te rozmowy?

    4. Czy którekolwiek państwo uzależniało swój stosunek do Polski oraz poparcie polityczne dla polityki polskiego rządu od zadośćuczynienia przez Rzeczpospolitą żydowskim roszczeniom majątkowym?

    5. Jakie działania podejmuje rząd RP, a w szczególności MSZ, by zapobiec niebezpieczeństwu związanemu z potencjalnymi roszczeniami majątkowymi wobec państwa polskiego?

    Z poważaniem,
    Robert Winnicki

    http://ruchnarodowy.net/robert-winnicki-domaga-sie-wyjasnienia-msz-ws-zydowskich-roszczen-wobec-polski/

    • Anka

      18 grudnia 2017 at 19:08

      No i co z tego, że poseł R. Winnicki zapytał.
      Co za lament bo poseł Winnicki.
      Nie patrzcie co poseł Winnicki zrobił w tej sprawie ale co ty możesz zrobić.
      Zapytał, to dostanie odpowiedź.
      Odpowiedź nic nie wnoszącą do sprawy, jak wiele innych na podobne interpelacje.
      Czy po tej interpelacji posła Winnickiego obecny rząd uderzy się w piersi i od tej pory podejmie protest głodowy? ? ? ? ?
      Przecież rząd doskonale wiedział, co szykują mu żydowskie organizacje z USA. Ten temat co rusz jest podejmowany przez organizacje żydowskie a polskie rządy są naciskane ze wszystkich stron aby temat zamknąć (sfinalizować). Jak mówią, jeden taki rząd zamiezrał sprzedać polskie lasy aby zaspokoić roszczenia. A gdzie ten nasz rząd tak wiele razy latał i prowadził jakieś zakulisowe rozmowy? A kto przybywał aby rozmawiać.
      I co?
      Rząd milczy, MSZ gieremkowski milczy, Min. Sprawiedliwości milczy, Skarb Państwa milczy, PAD milczy, Prezes PIS milczy, PO, PSL, Nowoczesna, Kukiz, i inne milczą, posłowie milczą, senatorowie milczą, biskupi milczą, związki zawodowe milczą, samorządowcy milczą, polskie agendy milczą, ludzie mieszkający w tych kamienicach milczą, instytucje mieszczące się w tych kamienicach milczą, itd.
      Na co oni wszyscy czekają?
      Z poważaniem
      Anka

  26. Danka

    18 grudnia 2017 at 20:17

    Oni czekaja az ich zapytasz tak, ze beda musieli odpowiedziec.”Nie pytaj, co Ameryka moze zrobic dla ciebie, ale co ty mozesz zrobic”.Ogladasz sie na innych? Dodalabym pytanie do zestawu R.Winnickiego, ktoremu naleza sie wyrazy podziwu, ze w tym Niemym Sejmie ma cos do powiedzenia i stawia pytania w imieniu polskich obywateli.Pytanie to:” Czy sondowaliscie reakcje Polakow na naciski zydowskie w tej sprawie?”

  27. StudentkaUO

    19 grudnia 2017 at 20:07

    Dzień dobry,
    Jestem studentką psychologii na Uniwersytecie Opolskim. Piszę pracę magisterską na temat poczucia dobrostanu. Zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższych kwestionariuszy. Ankieta jest w pełni anonimowa, a udział w badaniu dowolny. Potrzebuję jeszcze paru wypełnień, byłoby mi bardzo miło gdyby Państwo pomogli.Bardzo dziękuję za pomoc 🙂
    Link do kwestionariusza poniżej :
    http://fk.kei.pl/

  28. MAREK

    21 grudnia 2017 at 01:18

    Oooo i uj uj uj… „naszi pszijaczieli’ tak do nas przed przyjazdem J.E.p.MINISTRA?! a Mosze oni nie pszijaczieli?! no to może by tak polski parlament przyjął podobną ustawę? n.p. o polskich majątkach za oceanem?!…

  29. Zbyszek

    29 grudnia 2017 at 09:58

    Wierzę,że ratowanie tych popaprańców podczas wojny to zwykły przypadek….

  30. Ryszard

    24 lutego 2018 at 02:15

    Jako Polak zgadzam się z Żydem, że Polska powinna oddać majątki Żydom? Tak jak Zostawili Kamienice i sklepy, które były w kamienicach i mieli ziemie rolne, które należały do Żydów i itd., co należą do nich. Ale jesteśmy w Polsce i prawo polskie obowiązuje wszystkich i was Żydów tak samo. Polacy muszą płacić podatek od nieruchomości to i Żydzi też będą musieli zapłacić, bo inaczej pójdą wasze nieruchomości na licytacje i zostaną sprzedane a resztę rząd Polski wam odda. Bo inaczej zajmie się wami Komornik przez nakaz Sadowy. Bo musisz raz na rok zapłacić urzędowi skarbowemu i niema różnicy czy jesteś Niemcem, Bułgarem czy Żydem zapłacić musisz, bo jesteś na ziemiach Polskich i tak jest na cały świecie. Że jak Kupie w Anglii wille z placem to raz na rok podatek musze płacić i nie możesz powiedzieć, że to jest Polskie, bo kupiłeś, jako Polak a nie państwo Polskie i tak jest z wami Żydami, że to jest Żydowskie a nie państwa Izraelskiego. I Nic z tym nie zrobicie. A płacić podatek albo sprzedać, jako Żyd a nie państwo Izraelskie i to na takich zasadach właścicielem może być każdy a właścicielem będzie zawsze państwo Polskie. I nikt tego nie zmieni, bo mógłbym pojechać do Francji i jako Polak Kupić 1000 hektarów ziemi i to będzie moje, ale nigdy Polskie. I tak jest z wami Żydzi jest wasze, ale nie Izraelskie ani Amerykanów tylko do Polski to należy. Jak się nie zgadzasz to twój problem, bo inaczej czeka cię wojna żegnam Żydowski naród pazerny i nie życzę powodzenia tylko to, co najgorsze może was spotkać na tych ziemiach Polskich?

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najpopularniejsze

Góra