Nowa ohydna kampania Adidas

0
4
5
Kampania Adidas
Kampania Adidas / YouTube

Nowa kampania reklamowa Adidas "Pride 2023" przedstawia mężczyznę w damskim jednoczęściowym kostiumie kąpielowym, utrwalając trwający trend korporacyjny z udziałem mężczyzn w damskiej odzieży.

Uznany za "Pride Swimsuit" i sprzedawany za cenę 70 dolarów, jednoczęściowy strój Adidas przedstawia męskiego modela dumnie prezentującego damski kostium kąpielowy. Wideo na stronie Adidasa przedstawia również mężczyznę kołyszącego się i spacerującego w jednoczęściowym stroju.

Jak zauważył New York Post, obecnie nie jest jasne, czy model płci męskiej identyfikuje się jako osoba transpłciowa, niebinarna lub o innej tożsamości seksualnej.

"Nowa linia autorstwa południowoafrykańskiego projektanta Richa Mnisi, nazwana 'Let Love Be Your Legacy' i wydana przed czerwcowym Miesiącem Dumy, jest" świętem wyrażania siebie, wyobraźni i niezachwianej wiary, że miłość jednoczy ", zgodnie z witryną Adidasa", donosi Post.

Jak donosi Breitbart News, aktywistka sportowa Riley Gaines i kongresmenka Nancy Mace (R-SC) były jednymi z tych, którzy potępili reklamę jako zniewagę dla kobiet.

"Nie rozumiem, dlaczego firmy dobrowolnie sobie to robią. Mogli przynajmniej powiedzieć, że garnitur jest "unisex", ale tego nie zrobili, ponieważ chodzi o wymazanie kobiet. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tak rzadko widzimy to w drugą stronę?" - napisała Riley Gaines.

 

Źródło: Breibart

Sonda
Wczytywanie sondy...
Polecane
Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną