Disney ma kłopoty finansowe z powodu promowania propagandy LGBT
Disney w swoich produkcjach promować LGBT w takiej skali, że widzowie powiedzieli dość. Przełożyło się to na koszmarne wyniki finansowe giganta.
Disney podnosi ceny i rozszerza reklamy w swoim serwisie streamingowym, walcząc o ożywienie biznesu.
Gigant rozrywkowy planuje podnieść koszt swojej usługi streamingowej bez reklam w USA jesienią, a w listopadzie uruchomi Disney+ z reklamami w Wielkiej Brytanii, Europie i Kanadzie.
Firma boryka się z szeregiem problemów, w tym słabymi wynikami filmów i gwałtownym spadkiem sprzedaży reklam telewizyjnych.
Nawet jej parki wykazują oznaki nadwyrężenia.
Disney poinformował, że przychody działu wzrosły o 13%, dzięki odbiciu w Chinach.
Firma podała jednak, że frekwencja spadła w ciągu trzech miesięcy kończących się 1 lipca w jej parku rozrywki na Florydzie, gdzie firma jest w konflikcie z gubernatorem Ronem DeSantisem, który przewodził atakom na firmę w USA jako zbyt ideologiczną.
Źródło: BBC