Udany bojkot Netflixa. Stracił ponad 25 miliardów dolarów

Po tym, jak 1 października Elon Musk na X wezwał do bojkotu Netflixa za promowanie transgenderowej agendy, Netflix stracił w jeden tydzień aż 25 miliardów dolarów.
Wszystko rozpoczęło się od publikacji krytyka kultury woke Robbyego Starbucka, który opublikował nagranie wiceprezes Netflixa ds. strategii inkluzywności, Vernã Myers, która podkreślała odrzucenie neutralności w kwestiach społecznych i promowanie ideologii transgender oraz ruchu BLM w celu „transformacji kultury”.
Po tym Elon Musk wezwał na X do bojkotu Netflixa, który zamiast dostarczać rozywkę, dokonuje inżynierii społecznej i kulturowej. Również inny znany konserwatywny publicysta, Benny Johnson wyjaśnił na platformie X, że kampania przeciwko Netflixowi zyskała popularność z powodu „seksualizacji dzieci” w programach oznaczonych jako rozrywka dla najmłodszych.
Amerykanie coraz bardziej odchodzą od kilkuletniej, deprawującej ideologii woke i gender, która została mocno zadomowiona na amerykańskich uczelniach, kulturze i edukacji, przez lata promowana za grube miliony przez demokratyczne środowiska. Dziś w dobie Trumpa nie ma już miejsca na tego typu zbrodnicze działania lewackich organizacji i ideologów. W Polwsce również powinniśmy mocno zacząćwalkę, a nie tylko słowne zawodzenia że jest źle z dominacją pseudo-racjonalistów, ideologów lewicowych genderowych rozwiązań.
Źródło: tvrepublika.pl