Przemilczane „Grzechy wołające” ks. Andrzeja Zwolińskiego [artykuł był zaatakowany przez hakerów]
Nakładem wydawnictwa WAM księży jezuitów ukazała się książka księdza Andrzeja Zwolińskiego „Grzechy wołające”. Podobnie jak i inne prace księdza Zwolińskiego, tak i ta została przemilczana i nie doceniona. Dlaczego?
Zapewne dlatego, że ksiądz Zwoliński nie dosyć, że pisze w sposób interesujący i przystępny, to jego książki zawierają mnóstwo ważnych informacji. Co sprawia, że są one doskonałą odtrutką na lewicową propagandę i instrumentalne wykorzystywanie katolików i katolicyzmu jako mięsa armatniego w kampaniach politycznych. To nie może się podobać ani tym dzierżącym władze, ani tym którzy na plecach katolików chcą się do tej władzy dorwać.
W najnowszej pozycji ksiądz Zwoliński, na 370 stronach, przybliża czytelnikowi informacje o tym, co jest grzechem w oczach Kościoła, które grzechy szczególnie obrażają Boga, które są powszechne a które śmiertelne, jak małe grzechy prowadzą do większych grzechów.
Na podstawie Biblii autor ukazuje boże kary dla grzeszników. Czytelnicy w książce księdza Zwolińskiego znajdą opis poszczególnych grzechów, a także streszczenie nauczania bł. Jana Pawła II i Benedykta XVI o grzechach.
Każdemu z grzechów szczególnie obrażających Boga poświęcone są kolejne rozdziały pracy. Pierwszy rozdział opisuje grzech zabójstwa. Autor „Grzechów wołających” definiuje zjawisko śmierci biologicznej, przybliża historie zabójstw, wartość życia według katolicyzmu, historie definiowania prawa do życia.
W tym też rozdziale czytelnicy poznają: nauczanie Biblii o zabijaniu i mordowaniu, grzech instrumentalnego traktowania ludzi, psychologiczne skłonności ludzi do odbierania życia innym.
W rozdziale pierwszym poruszony jest też temat Lilith, historia morderstw, socjologiczna analiza morderstw i morderców, psychologia morderców, kryminologia zabójstw z szczególnym uwzględnieniem zabójstw na tle seksualnym.
Z rozdziału pierwszego czytelnik dowie się o nauczaniu Starego i Nowego Testamentu o morderstwie, religijnym nakazie kary śmierci, nauczaniu katolickim o karze śmierci, stosunku starożytnych kultur do kary śmierci, karze ostatecznej w średniowieczu, stosunku reformacji do kary głównej, likwidacji kary śmierci w XIX i XX wieku, karze śmierci na świecie i w Polsce. Kontynuacją tematu morderstwa są informacje o wykluczeniu i marginalizacji, powszechności śmierci głodowej we współczesnym świecie.
Inną formą mordu opisaną przez księdza Zwolińskiego jest aborcja. W swej pracy ksiądz Zwoliński opisał: nauczanie Biblii o dzieciobójstwie, socjologię dzieciobójstw, propagandę antynatalistyczną, statystykę aborcji na całym świecie, międzynarodowe organizacje proaborcyjne, politykę przymusowej aborcji w ChRL, globalny biznes aborcyjny, historie zmian demograficznych, syndrom poaborcyjny.
Wiadomości o aborcji uzupełniają wiadomości o eutanazji, stosunku katolicyzmu do eutanazji, eutanazji w różnych kulturach, nazistowskiej eutanazji, eutanazji w krajach zachodu.
Kolejne informacje w książce księdza Zwolińskiego dotyczą zorganizowanych zbrodni społecznych. W tej części książki czytelnicy poznają: historie terroryzmu, rewolucji francuskiej, rasizmu, nazizmu, komunizmu, zbrodni tych formacji ustrojowych, wojen domowych.
Niezwykle dokładnie opisane są zbrodnie komunistyczne, okupacja sowiecka podczas II wojny światowej, lewicowy terroryzm w Europie zachodniej, rewolucja bolszewicka.
Autor wiele miejsca poświecił też na analizę terroryzmu, międzynarodowej współpracy terrorystów, metod działania terrorystów, pomocy bloku sowieckiego dla terrorystów, religijnym motywom terroryzmu, walce z terroryzmem i globalnym zagrożeniom terroryzmu.
Kolejne informacje z książki „Grzechy wołające” dotyczą zbrodni wojennych, historii zbrodni wojennych, historii eksterminacji całych społeczności, definicji zbrodni wojennych, zbrodniom wojen domowych i terroryzmu, historii walki z terroryzmem, historii czystek etnicznych, psychologicznym skutkom wojen. Karaniu zbrodni wojennych.
Autor uświadamia też czytelnikom akceptacje katolicyzmu dla wojny sprawiedliwej, definiując wojnę sprawiedliwą, opisując filozoficzne rozważania o wojnach w starożytności.
Kolejny rozdział pracy księdza Zwolińskiego opisuje grzech homoseksualizmu, historie tej patologii, stosunek różnych kultur do homoseksualizmu, obecność homoseksualistów w historii Polski, stosunek nazistów do homoseksualizmu, socjologie zjawiska i jego różnych form, stosunek Unii Europejskiej do homoseksualizmu, wykorzystywanie popkultury do promocji dewiacji, terror lobby gejowskiego, teologie gejowską, stosunek różnych religii do patologii życia seksualnego,
W „Grzechach wołające” poruszony jest też temat niesprawiedliwości społecznej, monopolizacji zasobów przez nielicznych, powszechności pauperyzacji w Polsce, zjawiska głodu, konsekwencji fizjologicznych i psychologicznych głodu, katolickiego potępienia głodu, globalna geografia głodu, historia głodu w Polsce i na świecie, historia głodu, polityka społeczności międzynarodowej wobec głodu.
Kolejnymi patologiami opisanymi w pracy księdza Zwolińskiego jest bieda, jej ocena w Biblii i nauczaniu kościoła katolickiego. Autor książki uświadamia też czytelnikom swojej pracy: obowiązki chrześcijan wobec potrzebujących.
Opisując grzechy związane z relacjami na rynku ksiądz Zwoliński przybliżył czytelnikom: nieuczciwość pracodawców wobec pracowników, nauczanie Biblii o właściwych relacjach pracowników z pracodawcami, teologie pracy w nauczaniu katolickim, katolickie gwarancje prywatnej własności, kwestie sprawiedliwej płacy, katolickie potępienie socjalizmu i patologii kapitalizmu, kwestie prawa własności w różnych kulturach, społeczny wymiar własności, zjawisko pauperyzacji, mobbingu, pracy przymusowej, teorii ekonomicznych, lichwy, ekonomii, historie gospodarki, zysku, globalizacji, patologii gospodarczych w krajach po sowieckich, kryzysu, neokolonializmu, solidarności społecznej, i konsumpcjonizmu.
Jan Bodakowski
fot. Agnieszka Piwar, Prawy.pl
Źródło: prawy.pl