Z kraju

Skandaliczna antypatriotyczna i antykatolicka wystawa w Centrum Sztuki Współczesnej

Od wielu lat, w wielu artykułach, wskazuje na kolejne przejawy antypatriotycznego i antykatolickiego przesłania sztuki nowoczesnej (finansowanej przez biurokracje z pieniędzy odebranych podatnikom i konsumentom), powtarzając, że niższe podatki lepsze są od sztuki nowoczesnej. Moje opinie i tym razem potwierdziła najnowsza ekspozycja w warszawskim Centrum Sztuki Współczesnej „Późna polskość. Formy narodowej tożsamości po 1989 roku” (na której artyści swój talent wykorzystali do ataku na polskość i katolicyzm).

 

Co bardziej skandaliczne antypatriotyczną i antykatolicką wystawę finansowanego z pieniędzy podatników Centrum Sztuki Współczesnej wspierają takie instytucje finansowane z pieniędzy podatników jak Centrum Myśli Jana Pawła II (podległe władzom Warszawy), Narodowy Instytut Audiowizualny i TVP Kultura. Nie dziwi za to patronat medialny „Gazety Wyborczej”. Takie marnowanie pieniędzy podatników na antykatolicka i antypatriotyczną awanturę przez PO i PiS świadczy też kolejny raz o tym, że katolicy muszą powołać swoją siłę polityczną, która będzie walczyć o to by pieniądze podatników zostawały w ich kieszeniach a nie były wydawane na walkę z katolicyzmem i polskością.

Na wystawie artyści zaatakowali Obóz Narodowo Radykalny, Młodzież Wszechpolską, zwolenników PIS zaangażowanych w pamięć o katastrofie smoleńskiej, katolików, kibiców, prawicę, nacjonalistów, bezpodstawnie zarzucając im nazizm, rasizm, ksenofobie i antysemityzm.

Negatywnym bohaterem prac wystawianych przez artystów jest Polska, patriotyzm, katolicyzm, postać Jana Pawła II, i Romana Dmowskiego (artystka Nieznalska sprofanowała grób Dmowskiego i jego matki wykorzystując miejsca pochówku do swojej hucpiarskiej twórczości artystycznej).

Pozytywnym bohaterem prac jest Lech Wałęsa, Żydzi (w tym i żydokomuna) i pedały (jedno z takich dzieł sztuki to krzyż zrobiony z drzewa na którym powiesił się pedał). Na wystawie prócz wyrazów nienawiści w stosunku do Polski i katolicyzmu, nie zabrakło też obsceny.

Wystawę otwiera ekspozycja poświęcona sodomickiej tęczy, na której prócz historii powstania tej gloryfikującej zaburzenia seksualne instalacji ukazana jest okładka tygodnika „Najwyższy Czas” w którym opisałem walkę warszawiaków z tą ohydną lewicową instalacja. Artystka doceniła moją walkę z tęczą umieszczając zdjęcie mnie i moich plakatów krytykujących tęczę (niestety wypikselowała moje rysy twarzy).

Przez jedną z artystek docenieni zostali też działacze Narodowego Tarnowa i tarnowskiej Młodzieży Wszechpolskiej, którzy zakłócili spotkanie z Klementyną Stępniewską autorką bluźnierczej wystawy „Kato” zorganizowaną za pieniądze podatników przez Biuro Wystaw Artystycznych w tarnowskim pałacyku Strzeleckim.

Inne dzieła sztuki obecne na wystawie związane są z Ruchem Odrodzenia Żydowskiego w Polsce, przedstawiają znak Polski walczącej na dupie, trzy kopulujące psy na tle napisu nienawiązującego do „Solidarności”, zdjęcia kopulującej pary, czarnoskórą syrenkę warszawską, białą kobietę w ciąży z ryjem świni, koszulkę dla obrazu Matki Boskiej złożoną z grzechów polskich – w tym krzyżyków, biżuterii patriotycznej, i znaków narodowych radykałów (ręki z mieczem).

Jan Bodakowski

Jeżeli podobają Ci się materiały publicystów portalu Prawy.pl wesprzyj budowę Europejskiego Centrum Pomocy Rodzinie im. św. Jana Pawła II poprzez dokonanie wpłaty na konto Fundacji SOS Obrony Poczętego Życia: 32 1140 1010 0000 4777 8600 1001. Pomóż leczyć ciężko chore dzieci.

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

47 komentarzy

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najpopularniejsze

Góra