Z kraju

Skandaliczna antypatriotyczna i antykatolicka wystawa w Centrum Sztuki Współczesnej

Od wielu lat, w wielu artykułach, wskazuje na kolejne przejawy antypatriotycznego i antykatolickiego przesłania sztuki nowoczesnej (finansowanej przez biurokracje z pieniędzy odebranych podatnikom i konsumentom), powtarzając, że niższe podatki lepsze są od sztuki nowoczesnej. Moje opinie i tym razem potwierdziła najnowsza ekspozycja w warszawskim Centrum Sztuki Współczesnej „Późna polskość. Formy narodowej tożsamości po 1989 roku” (na której artyści swój talent wykorzystali do ataku na polskość i katolicyzm).

 

Co bardziej skandaliczne antypatriotyczną i antykatolicką wystawę finansowanego z pieniędzy podatników Centrum Sztuki Współczesnej wspierają takie instytucje finansowane z pieniędzy podatników jak Centrum Myśli Jana Pawła II (podległe władzom Warszawy), Narodowy Instytut Audiowizualny i TVP Kultura. Nie dziwi za to patronat medialny „Gazety Wyborczej”. Takie marnowanie pieniędzy podatników na antykatolicka i antypatriotyczną awanturę przez PO i PiS świadczy też kolejny raz o tym, że katolicy muszą powołać swoją siłę polityczną, która będzie walczyć o to by pieniądze podatników zostawały w ich kieszeniach a nie były wydawane na walkę z katolicyzmem i polskością.

Na wystawie artyści zaatakowali Obóz Narodowo Radykalny, Młodzież Wszechpolską, zwolenników PIS zaangażowanych w pamięć o katastrofie smoleńskiej, katolików, kibiców, prawicę, nacjonalistów, bezpodstawnie zarzucając im nazizm, rasizm, ksenofobie i antysemityzm.

Negatywnym bohaterem prac wystawianych przez artystów jest Polska, patriotyzm, katolicyzm, postać Jana Pawła II, i Romana Dmowskiego (artystka Nieznalska sprofanowała grób Dmowskiego i jego matki wykorzystując miejsca pochówku do swojej hucpiarskiej twórczości artystycznej).

Pozytywnym bohaterem prac jest Lech Wałęsa, Żydzi (w tym i żydokomuna) i pedały (jedno z takich dzieł sztuki to krzyż zrobiony z drzewa na którym powiesił się pedał). Na wystawie prócz wyrazów nienawiści w stosunku do Polski i katolicyzmu, nie zabrakło też obsceny.

Wystawę otwiera ekspozycja poświęcona sodomickiej tęczy, na której prócz historii powstania tej gloryfikującej zaburzenia seksualne instalacji ukazana jest okładka tygodnika „Najwyższy Czas” w którym opisałem walkę warszawiaków z tą ohydną lewicową instalacja. Artystka doceniła moją walkę z tęczą umieszczając zdjęcie mnie i moich plakatów krytykujących tęczę (niestety wypikselowała moje rysy twarzy).

Przez jedną z artystek docenieni zostali też działacze Narodowego Tarnowa i tarnowskiej Młodzieży Wszechpolskiej, którzy zakłócili spotkanie z Klementyną Stępniewską autorką bluźnierczej wystawy „Kato” zorganizowaną za pieniądze podatników przez Biuro Wystaw Artystycznych w tarnowskim pałacyku Strzeleckim.

Inne dzieła sztuki obecne na wystawie związane są z Ruchem Odrodzenia Żydowskiego w Polsce, przedstawiają znak Polski walczącej na dupie, trzy kopulujące psy na tle napisu nienawiązującego do „Solidarności”, zdjęcia kopulującej pary, czarnoskórą syrenkę warszawską, białą kobietę w ciąży z ryjem świni, koszulkę dla obrazu Matki Boskiej złożoną z grzechów polskich – w tym krzyżyków, biżuterii patriotycznej, i znaków narodowych radykałów (ręki z mieczem).

Jan Bodakowski

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

49 komentarzy

49 Komentarzy

  1. z-k

    14 kwietnia 2017 at 16:51

    Kto to finansuje? Finansuje na pewno bo toto by się z biletów wstępu nie utrzymało. Cholera z tym Glińskim……czy poza obroną fundacji pan minister jeszcze coś robi?

  2. angliajestskonczona

    14 kwietnia 2017 at 17:27

    czemu nikt nie zawiadomi prokuraatury i nie wsadzi tej glupiej baby z farbowanymi wlosami do wiezienia przeciez to agentka sorosa i zydowstwa.
    Powinna siedziec za profanacje polskich symboli!!!!!

    • andrewss515

      17 kwietnia 2017 at 09:26

      w jednej trumnie złożone zostały dwie głowy, trzy nogi i cztery miednice. Prokuratura nie potwierdza na razie tych doniesień, a redakcja nie podaje, w przypadku ekshumacji której osoby doszło do tak makabrycznego odkrycia. Nie wiadomo jeszcze, czyje szczątki dodatkowo znajdowały się w grobie – prowadzone są obecnie badania genetyczne, by to ustalić. Przypomnijmy, że trumny ze szczątkami ofiar przyleciały z Rosji zaplombowane i obowiązywał zakaz otwierania ich w Polsce przed pochówkiem.
      w grobie Piotra Nurowskiego złożone zostało ciało innej ofiary katastrofy smoleńskiej. W trakcie badania sekcyjnego ciała Anny Walentynowicz okazało się z kolei, że w jej głowie znaleziono rękaw marynarki, kawałki materiałów i gumowe rękawice.

  3. koteq

    14 kwietnia 2017 at 18:12

    W Polsce panuje totalitaryzm. Kiedy wczoraj próbowałem zniszczyć bluźnierczy plakat koncertu Nergala (był na nim odwrócony krzyż) to jakaś baba – leming (pewnie z PO/KOD/Nowoczesnej) mnie nagrywała i straszyła przyjazdem policji. Na argumentacje że tam były symbole obrażające Chrześcijaństwo ona dalej kontynuowała swoją argumentację, że to wandalizm….

  4. klioes vel pislamista

    14 kwietnia 2017 at 19:17

    Życzenia Wielkanocne 2017 na sms

    Niech Baranek Wielkanocny
    W naszych sercach będzie mocny!
    Bo naprawdę DOBRA ZMIANA
    Jest przy zmartwychwstaniu Pana.
    Gdzie jest wieczność nad doczesność,
    Tam prawdziwa NOWOCZESNOŚĆ.
    Obywatel na PLATFORMIE
    Tańczy, bo ma gender …w normie.
    Wielkanocna więc nadzieja
    Niech wyzwoli z gender geja!
    *
    Niechaj święto Zmartwychwstania
    Wytrwać w prawdzie naród skłania:
    Jest kobieta i mężczyzna;
    Z rodzin naród jest… Ojczyzna!
    Zachód kłamie i wschód kłamie;
    Widział pokój kto w islamie?
    Jak straż, która oniemiała,
    Tak się będzie Polski bała
    Swołocz wschodu i zachodu.
    Alleluja i do przodu!

    • klioes vel pislamista

      14 kwietnia 2017 at 22:08

      Życzenia wielkanocne 2017
      (wersja syntetyczna na sms)

      Niech Baranek wielkanocny
      W naszych sercach będzie mocny!
      Niechaj Święto Zmartwychwstania
      Wytrwać w prawdzie naród skłania:
      Jest kobieta i mężczyzna.
      Z rodzin naród jest… Ojczyzna!
      Zachód kłamie i wschód kłamie;
      Widział pokój ktoś w islamie?
      Jak straż, która oniemiała,
      Tak się będzie Polski bała
      Swołocz wschodu i zachodu.
      Alleluja i do przodu!

      • klioes vel pislamista

        15 kwietnia 2017 at 01:55

        Apel w/s świń i lemingów

        Świnie, choć mają świńskie ryje
        I ludzie o nich wygadują,
        Siebie nie gryzą. Każda żyje.
        Nawzajem siebie dość szanują…

        Lemingi, choć z głupoty słyną,
        Bo jeden w ślad za drugim tupie,
        To wcale razem tak nie giną.
        Lemingi nie są takie głupie…

        I stąd ten apel jest w potrzebie:
        By ten, kto gorszy bywa w czynie,
        Z czynami swymi łączył …siebie.
        A nie lemingi oraz świnie!

        • klioes vel pislamista

          16 kwietnia 2017 at 20:23

          „Klątwa” w Watykanie
          (wersja poprawiona)

          Trzy kobiety, grupa feministek
          Z toalety wyszły, żeby wszystek
          Brud Watykanu pouprzątać wreszcie!

          „Politykiem nie jest wcale papież,
          A magikiem nie jest Bóg.” – Czy łapiesz? –
          Na cyckach miały napis… Są w areszcie.

          Wcześniej z tyłków wyjęto im krzyże…
          Banda zgniłków! – kler Tobie przybliżę –
          Obrabowała te światłe kobiety!

          Tak kler kradnie i hamuje sztukę…
          Zanim padnie przez gender-naukę,
          „Klątwę” w Warszawie też zwalcza, niestety.

  5. EA-68

    15 kwietnia 2017 at 02:01

    To jest nowoczesny, współczesny i europejski sposób prześladowania chrześcijan. Nic więcej, ale spróbujcie im to zarzucić, to zwyzywają was od rasistów,nazistów,ksenofobów,homofobów,antysemitów,islamofobów i Bóg wie czego jeszcze.

    • ojej

      18 kwietnia 2017 at 09:38

      Albo co gorsza analfabetów!

  6. anty

    15 kwietnia 2017 at 11:06

    ……w islamie do tej wystawy nawet by nie doszło bo owi (artyści) byliby juz ścięci publicznie ,….resztę katolickie lemingi dopiszcie sobie sami , jak daliście sobie żyda wsadzić na piedestał religijny i polityczny to zbieracie swoje żniwo

  7. Zygmunt

    15 kwietnia 2017 at 11:57

    Ta wystawa ,to jeden wielki skandal.Gdyby żyło pokolenie AK,NSZ,BCh,czy Żołnierzy Niezłomnych takich haniebnych wystaw by nie było.Gdzie jest PIS,Gliński?.

  8. Robert B.

    15 kwietnia 2017 at 16:20

    „Na wystawie artyści zaatakowali Obóz Narodowo Radykalny, Młodzież Wszechpolską, zwolenników PIS zaangażowanych w pamięć o katastrofie smoleńskiej, katolików, kibiców, prawicę, nacjonalistów, bezpodstawnie zarzucając im nazizm, rasizm, ksenofobię i ANTYSEMITYZM”…

    No jeżeli ktoś boi się zarzutów o ANTYSEMITYZM, to nigdy z tego błędnego koła nie wyjdzie. I o to właśnie „zarzucaczom” chodzi… Żeby wszyscy się przed żydostwem tłumaczyli bez końca. W takiej sytuacji żydostwo nigdy z niczego nie musi się przed nikim tłumaczyć. Dlatego należy z tym skończyć. Ja na antysemityzm sram i szczam. Robi on na mnie takie wrażenie, jak na żydostwie ich nieprzejednany antygoizm, czyli ŻADNE.

  9. lumpiś

    15 kwietnia 2017 at 16:23

    możecie sobie prawicowe zakompleksione ciury podskoczyć, póki wasza kaczka pissu jeszcze rządzi… wracajcie pod kiecki swoich księży… pedofil w Poznaniu dzis konskekrował wam msze mimo sprzeciwu waszych watykanskich zwuierzchników:)… to wiekszy dużo skandal.

  10. stan

    15 kwietnia 2017 at 16:27

    Gorzkie żale:
    „Bije, popycha żyd nieposkromiony
    Nielitościwie z téj i z owéj strony,
    Za włosy targa, …
    … Jezu, jawnie pośród dwóch łotrów
    zelżywie od żydów ukrzyżowany,…”

    PAMIĘTAMY …

    • antyżyd

      16 kwietnia 2017 at 11:08

      żydy nie ukrzyżowały Jezusa, tylko rzymianie.Za czasów Jezusa nie było żydów.

  11. Zołza

    15 kwietnia 2017 at 19:39

    Zrozumienie sztuki współczesnej wymaga pewnej wiedzy, znajomości kontekstu kulturowego i dystansu. To nie jest kwestia pieniędzy, ale edukacji i obycia kulturą. Bez wiedzy o zrozumienia mogą powstać tylko takie prymitywne recenzje – omija Państwa ważne doświadczenie kultury i dyskursu z własną, polską tożsamością.

    • Joanna d'Arc

      16 kwietnia 2017 at 09:12

      Bez wiedzy, znajomości kontekstu kulturowego i dystansu zachwycałam się pięknem fresków Giotto, Michała Anioła, czy malarstwem Rubensa i Rembrandta! Pouczanie o braku zrozumienia dla sztuki jest znakiem kabotyństwa, bo.. „Piękno na to jest, by zachwycało do pracy,praca, by się zmartwychwstało!” Z.Herbert ujął to w prosty sposób (cytuję z pamięci): Współczesna sztuka jest wykładnikiem pustki duszy artysty.

      • dron

        16 kwietnia 2017 at 21:35

        no jak ktos się zatrzymuje na etapie rembrandta czy Giotto to trochę słąbo… pewnie kwiatki w wazonie i jelen na rykowisku na scianie wisi, co?:)

        • WJTK

          16 kwietnia 2017 at 23:48

          co?:), ano pstro?, może lepsza, bo bardziej postępowa, od Rembrandta jest (przynajmniej kilka lat temu była) np. para rozciągniętych czerwonych majtek na ścianie głównej sali Muzeum Sztuki Współczesnej (MOCAK) w Krakowie wraz z innymi podobnymi „dziełami” nad którymi wisiało, równie „artystyczne” hasło: „KUNST MACHT FREI” utworzone z żelaznych dużych liter, zespawanych w charakterystycznie wygięty, dobrze nam znany napis. Może np.„Zołza” pomogła by nam wyjaśnić zrozumienie „kontekstu kulturowego” tego napisu, bo na „drona”raczej nie ma co liczyć.

          • tma

            17 kwietnia 2017 at 07:45

            @WJTK, no wiesz, może adresatami tego „perfomance” była młodzież z „kraju położonego w Palestynie”. Oni być może myślą w tych kategoriach – z Polski zapamiętają dwie rzeczy: upojne noce w krakowskich hotelach i brama do aszwic. Autor wystawy wykazał się dowcipem na poziomie IQ odbiorcy.

    • Bartłomiej Szerłomski

      18 kwietnia 2017 at 00:46

      Trudno nie odmówić Pani racji, że Pan Bodakowski „opisuje tylko to co widzi”, nie mając przy okazji „wiedzy, znajomości kontekstu kulturowego i dystansu”. Krzyż w nocniku, „kotwica” PW na czyimś zadzie, profanacja obrazu Najświętszej Maryi Panny to bez wątpienia sztuka i to najwyższych lotów. Dobrze, że mamy naszych rodzimych, genialnych „artystów”, którzy potrafią rozsławić „polską” „kulturę” po całym świecie. A piękna i atrakcyjna to kultura, biorąc pod uwagę choćby krótką listę „dzieł” wymienionych w artykule. Myślę, że Pan Rafał Blechacz, zwycięzca XV Konkursu Chopinowskiego, nie posiada się z radości, że wymieniła go Pani w jednym rzędzie z „jankami muzykantami” Ruchu Odrodzenia Żydowskiego. A propos „prac kontrowersyjnych” – mamy tutaj również wart odnotowania dorobek, np. rzeźba „Komm, Frau” Jerzego Szumczyka poświęcona dzielnym sowieckim „wyzwolicielom” Polski. Niestety, praca nie pojechała do San Paulo (ani nawet – jak twierdzą złośliwi i majętni, choć pozbawieni edukacji i nieobyci kulturalnie – do Sao Paulo), bo „kontrowersje” okazały się zbyt kontrowersyjne i środowiska lewackie, jakie Zołza raczy tu ofiarnie reprezentować, rzuciły się w amoku protestować przeciw „temu co widziały”, najwyraźniej nie wiedząc niczego o twórcy wspomnianego projektu, jego poglądach i celu pracy. Niniejszym zanoszę gorącą prośbę o uświadomienie mnie w temacie odpowiedniego doboru autorów i tematów, które są „pozytywnie kontrowersyjne”, by odróżnić je od tych, które są „kontrowersyjne negatywnie”, bo nie czytuję „Wyborczej” i nie ma mi kto uformować zdania. Szczerze podziwiam Pani wiedzę, znajomość kontekstu kulturowego i dystansu. 🙂

    • Cyprian

      20 kwietnia 2017 at 12:29

      A tą wiedzę mam czerpać z Gazety Wyb?

  12. Zołza

    15 kwietnia 2017 at 19:45

    Zrozumienie sztuki współczesnej wymaga pewnej wiedzy, znajomości kontekstu kulturowego i dystansu. To nie jest kwestia pieniędzy, ale edukacji i obycia z kulturą. Bez wiedzy o zrozumienia mogą powstać tylko takie prymitywne recenzje – autor opisuje tylko to,co widzi, a nie to co wie o twórcach, ich poglądach i celu pracy. Większym patriotą jest polski pianista, który promuje Polskę na koncercie w Japonii, i artysta pokazujący kontrowersyjną pracę w San Paulo, niż polski pseudi-patriota bijący czarnoskórego obywatela Francji. Amen.

    • WJTK

      16 kwietnia 2017 at 01:26

      O jakiej to nadzwyczajnej wiedzy potrzebnej do zrozumienia pseudoartystycznego badziewia, podszywającego się pod pojęcie „sztuka współczesna”, szanowna Zołza mówi. Uprzejmie proszę nie nazywać agresywnych i nienawistnych prowokacji, często spowodowanych frustracją wynikłą z braku talentu artystycznego i jednoczesną wzmożoną chęcią zaistnienia w mediach dyskursem o polskiej tożsamości. Notabene poziom intelektualny niektórych zaangażowanych „artystów” NICZYM NIE RÓŻNI SIĘ od poziomu intelektualnego przywołanego tu typa bijącego czarnoskórego obywatela Francji!

    • Bartłomiej Szerłomski

      18 kwietnia 2017 at 00:48

      Trudno nie odmówić Pani racji, że Pan Bodakowski „opisuje tylko to co widzi”, nie mając przy okazji „wiedzy, znajomości kontekstu kulturowego i dystansu”. Krzyż w nocniku, „kotwica” PW na czyimś zadzie, profanacja obrazu Najświętszej Maryi Panny to bez wątpienia sztuka i to najwyższych lotów. Dobrze, że mamy naszych rodzimych, genialnych „artystów”, którzy potrafią rozsławić „polską” „kulturę” po całym świecie. A piękna i atrakcyjna to kultura, biorąc pod uwagę choćby krótką listę „dzieł” wymienionych w artykule. Myślę, że Pan Rafał Blechacz, zwycięzca XV Konkursu Chopinowskiego, nie posiada się z radości, że wymieniła go Pani w jednym rzędzie z „jankami muzykantami” Ruchu Odrodzenia Żydowskiego. A propos „prac kontrowersyjnych” – mamy tutaj również wart odnotowania dorobek, np. rzeźba „Komm, Frau” Jerzego Szumczyka poświęcona dzielnym sowieckim „wyzwolicielom” Polski. Niestety, praca nie pojechała do San Paulo (ani nawet – jak twierdzą złośliwi i majętni, choć pozbawieni edukacji i nieobyci kulturalnie – do Sao Paulo), bo „kontrowersje” okazały się zbyt kontrowersyjne i środowiska lewackie, jakie Zołza raczy tu ofiarnie reprezentować, rzuciły się w amoku protestować przeciw „temu co widziały”, najwyraźniej nie wiedząc niczego o twórcy wspomnianego projektu, jego poglądach i celu pracy. Niniejszym zanoszę gorącą prośbę o uświadomienie mnie w temacie odpowiedniego doboru autorów i tematów, które są „pozytywnie kontrowersyjne”, by odróżnić je od tych, które są „kontrowersyjne negatywnie”, bo nie czytuję „Wyborczej” i nie ma mi kto uformować zdania. Szczerze podziwiam Pani wiedzę, znajomość kontekstu kulturowego i dystansu. 🙂

  13. Jasio

    15 kwietnia 2017 at 22:37

    Gdzie Gliński, gdzie Duda, gdzie PiS?

    Obcałowywują dupy koczowników.

    http://ram.neon24.pl/post/137991,stajnia-w-bloku-albo-rzeczpospolita-przyjaciol

    • juras

      16 kwietnia 2017 at 21:38

      Gdzie? na klęczkach pod skrzyzowanymi deskami…jak ciemne bezrozumne stwory…

      • WJTK

        16 kwietnia 2017 at 23:52

        Od klękania pod „skrzyżowanymi deskami” można się wymigać, ale od wyprostowanych kończyn między równoległymi dechami raczej nie!

  14. internet

    16 kwietnia 2017 at 11:14

  15. cayt-london

    17 kwietnia 2017 at 00:10

    moze w koncu panstwo przestanie tracic pieniadze na tzw,,tfu…rcow,,bo to wyjatkowy sheiss a ci co udaja zesieznaja na tej niby sztuce to zakomplexieni kretyni

  16. Bartłomiej Szerłomski

    17 kwietnia 2017 at 23:56

    Do Pana Bodakowskiego: zgadzam się w zupełności z Pańskim oburzeniem, jakie wywołują te pseudoartystyczne prowokacje (bardziej według mnie obrzydliwe i prymitywne niż skandaliczne, bo przecież wszystko dziś określa się mianem „skandalu”, byle uzyskać rozgłos i to możliwie najmniejszym kosztem). Proszę wybaczyć publiczną krytykę, ale być może ta uwaga przyda się Panu na przyszłość: radzę unikać wulgarnych sformułowań typu „pedał”/„pedały” w publikowanych tekstach. Czym innym jest uliczna pyskówka, czym innym artykuł, który powinien trzymać się pewnych norm literackich i – zwyczajnie – kulturalnych. Pan Wojciech Cejrowski pisał wprawdzie swego czasu (bodajże w „Kołtunie…”, że termin „homoseksualista” brzmi dla niego zbyt „medycznie”, z kolei „gej” – oszukańczo, stąd upierał się przy popularnym „pedale”, ale co przystoi satyrykowi, nie zawsze pasuje autorowi tekstów publicystycznych sensu stricto. Używanie określeń typu: „na dupie”, „pedał”, „buc”, „gnojek” bardzo razi w oficjalnej wypowiedzi, a ponadto sprawia wrażenie, że jej autor nie radzi sobie z kontrolowaniem emocji lub brakuje mu zwykłej kultury wyniesionej z domu (zastrzegam, że nie jest to „kamyczek” do Pańskiego „ogródka”, po prostu stwierdzam jak wygląda rzecz z perspektywy niezależnego obserwatora). Zauważyłem, że Pan Ziemkiewicz pozwala sobie czasami na wulgaryzmy (i to grubszego kalibru) w swoich książkach i felietonach, ale u niego jakoś to nie bije po oczach – może wynika to ze specyficznego „luźnego” stylu, jakim się posługuje, a może po prostu z charyzmy popularnego pisarza. Panu na razie odradzam (bez złośliwości). Zresztą po co zniżać się do poziomu lewackiej propagandy? Może w tym konkretnym przypadku określenie „pederasta” będzie najkorzystniejszym rozwiązaniem? Pozdrawiam i życzę lekkiego pióra.

  17. textile testing instruments

    19 kwietnia 2017 at 09:28

    What if I had the guts to quit my job.

  18. vir

    19 kwietnia 2017 at 15:10

    nie mam pytan.. to tak buduje sie przyjazn Polsko Zydowska? autorzy tej wystawy to antysemici i antypolacy w jednym. to mistrzostwo ze udalo im sie zachowac dwie obrzydliwe cechy w jednej formie! moim zdaniem jest to dowod na to ze patologia moze ewoluowac. przypomina mi to probe rozdzielenia blizniat syjamskich (na sile) wiedzac ze konsekwencja bedzie smierc co najniej jednej z nich. dla niekumatych. tworcami tej blazenady powinna zajac sie Jewish Deffence Ligue, bo zasiewajac tego typu klamstwa narazaja na niebezpieczenstwo Polakow i Polskich Zydow. jak chca wojny to niech jada do syrii. nie po to Zydzi walczyli w getcie warszawskim z niemcami zeby propaganda nietolerancji byla dalej napedzana.pozdro

  19. asaim

    20 kwietnia 2017 at 11:56

    Wystawa jest bardzo ciekawa. Pan Bodawkowski niestety nie doczytał kontekstu wszystkich prac.
    Na drzewie z którego został zrobiony Krzyż powiesiły się dwie nastoletnie dziewczynki z katolickich rodzin ( a nie „pedał”), które uległy linczowi z powodu swojej orientacji seksualnej. To chyba ważne żeby zwrócić uwage społeczeństwa na dramaty ludzi, które dzieją się codziennie.

  20. Galimatias

    20 kwietnia 2017 at 15:41

    Największym skandalem są komentarze niejakiego Bodakowskiego. Każdy świadczy o totalnym niezrozumieniu rzeczywistości, oglądaniu jej w krzywym zwierciadle jego chorych poglądów, a ten dodatkowo o braku jakiejkolwiek wiedzy o sztuce. No, ale czego się po człowieku o malutkim, ograniczonym umyśle spodziewać…

  21. Jurgur

    21 kwietnia 2017 at 17:25

    Tylko patrzeć jak zaczną się palić takie „wystawy” !!!!!…..będzie na co popatrzeć 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  22. kurant

    21 kwietnia 2017 at 20:47

    i jak tam pedofile w kieckach? kosciól jest tu za długo… o 1050 lat.. precz z naszych ziem i do Watykanu!

  23. textile testing equipments

    27 kwietnia 2017 at 05:19

    Good !|Cool! I love your this bolg.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najpopularniejsze

Góra