Z kraju

Cenckiewicz wściekły na prezydenta Dudę za uhonorowanie żołnierzy LWP

Członek Kolegium IPN Sławomir Cenckiewicz zamieścił na Facebooku dwa wpisy, w których krytykuje postawę prezydenta za oddanie hołdu żołnierzom LWP forsującym Odrę i Nysę Łużycką. 

 

Na początek długiego weekendu prezydent Andrzej Duda spędził na Pomorzu Zachodnim. Razem z wicemarszałkiem Sejmu Joachimem Brudzińskim czcił rocznicę forsowania linii Odry. Poza tym, że uratował przewrócony przez wiatr obraz Matki Boskiej, prezydent wygłosił przemówienie. Stwierdził m.in., że „krwi przelanej za ojczyznę nie wolno w żaden sposób dzielić i nie wolno w żaden sposób dzielić tych, którzy za nią polegli. Część dziennikarzy prawicy na czele ze Sławomirem Cenckiewiczem ma mu to wyraźnie za złe. – Nie rozumiem potrzeby pisania takich listów, nie akceptuję honorowania LWP i PRL, tej niezgodnej z prawdą historyczną nowomowy III RP – napisał Sławomir Cenckiewicz.

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

73 komentarze

73 Komentarzy

  1. z-k

    30 kwietnia 2017 at 19:07

    Cenckiewicz nie bądź bęcwał. Ci z forsowania Odry to tacy sami co u Andersa tylko ich przytrzymano w łagrach i nie zdążyli na zbiórkę.

    • Danka

      30 kwietnia 2017 at 20:48

      Jezeli mowa o Polakach to czesto tak bylo.U Kosciuszkowcow rdzennych Polakow bylo mniej, sporo komunistow.Owszem, jezeli polegli za Polske to czesc i chwala.Co oni wiedzieli o Jalcie? Na gruzach Reichstagu powiewala polska flaga.

      • panMarek

        30 kwietnia 2017 at 21:55

        … i ile NSZowców pojmali i utrupili. Nie było taki złe te LWP.

        • Tomasz

          3 maja 2017 at 20:21

          Pan Marek Narodowe Siły Zbrojne walczyły wolną Polskę wykonywali wyroki w imieniu Rzeczypospolitej-Polskiej na UB KBW zdrajcach wysługujących się Sowietom mordercach polskich patriotów.LWP to był sowiecki twór.Polska nie była wyzwalana przez Armię Bolszewicką i LWP tylko zajmowana przez nową tym razem Bolszewicką okupacje.

      • z-k

        30 kwietnia 2017 at 23:05

        U Kościuszkowców? Jeśli nie liczyć żydowskich politruków, propagandzistów i kwatermistrzów oraz kilkudziesięciu ruskich oficerów to resztę stanowili Polacy

    • Tomasz

      3 maja 2017 at 20:24

      z-k Sam jesteś bęcwał .Armia Czerwona i LWP nie przyniosły wolnej Polski tylko kolejną okupację Bolszewicką 1945-1990.

  2. Egzorcysta

    30 kwietnia 2017 at 19:16

    Prawosc i prawica w dziejszych czasach nie istneje, tylko sie pod nia podszywa np jak prawy pl.Napisz sam prawde a prawdy sie dowiesz.teatr dudowski dobry dla gawiedzi .Zaden Cenckieiwcz nigdy by nie wyplynal gdyby nie lewackie poglady prawdziwe.
    Bolkowizm bedzie najwiekszym trendem XXI w.

    • Danka

      30 kwietnia 2017 at 20:52

      Dlaczego pan prof.Cenckiewicz nie zajmie siee kolejnym prreziem,TW”ALEK”?

      • Czarek

        30 kwietnia 2017 at 23:31

        Sprawdźcie sobie, kto zacz ten cenckiewicz i z kogo się wywodzi, to wiele zrozumiecie.

        • Danka

          1 maja 2017 at 01:15

          Cenckiewicz nie odpowiada za swoich przodkow, tak jak kazdy.W tym przypadku niepotrzebnie sie wyrwal, bo Polacy z lagrow / jak mozna przeczytac w linku, jaki wyzej podalam/ szli walczyc o Polske i nie mieli pojecia, ze nas sprzedali w Jalcie alianci.Z nimi szli komunisci i za nimi Smiersz i inne formacje mordercow Polakow.Zolnierze idacy na Berlin gineli za Polske, ktira byla potem, jaka byla, ale nie przylaczyl nas Stalin, bo nas nie chcial z uwagi na buntowniczosc i nieprzewidywalnosc.Wasilewska go blagala, zeby zrobil z Polski kolejna republike, a ten odpowiedzial:” Nie nada!”
          http://www.radiomaryja.pl/informacje/prezydent-andrzej-duda-powinnismy-prowadzic-twarda-zdecydowana-polityke-historyczna/

          • Tomasz

            3 maja 2017 at 20:27

            Danka Pan Centkiewicz nigdy nie ukrywał że jego dziadek był w UB.

        • Tomasz

          10 maja 2017 at 14:01

          Czarek A z jakiej rodziny ty pochodzisz ?/

    • Krak

      3 maja 2017 at 15:01

      Jak się nazywa to co palisz?

  3. Marek

    30 kwietnia 2017 at 19:22

    Szkoda tylko ze nie było Macierewicza, albo któregoś z viceministrow, Cenckiewicz jest po prosu niemądry, przestańmy dzielić Polaków.Brawo prezydent Duda

  4. Adam

    30 kwietnia 2017 at 19:31

    Tu akurat Prezydent ma rację http://www.mysl-polska.pl/948

  5. myślę sobie że

    30 kwietnia 2017 at 20:39

    Jak nie przepadam za prezydentem i pomimo tego, że zdaję sobie sprawę, że to propagandówka, w pełni popieram zacytowane jego słowa.

  6. PrawNIK

    30 kwietnia 2017 at 20:41

    Czy IPN to Ministerstwo Prawdy?

    • Ula

      1 maja 2017 at 11:05

      Cenckiewicz uwazy chyba tak jak byly premier Ukrainy Jaceniuk, ze w 45 roku Armia Czerwona napadla Niemcy. No a wczesniej oczywiscie Ukraine. Bo Polski po drodze w jego wypowiedzi nie bylo.

      IPN, zamiest nadal dzielic Polakow, powinien oddac czesc tym, ktorzy zgineli za Polske. Krew jest zawsze czerwona, i niewazne z ktorej strony przelana. A pan Cenckiewicz wolalby pewnie, zeby Polska zostala pod niemiecka okupacja? Bo allianci jakos specjalnie sie nie spieszyli do walki z Niemcami.

      • Tomasz

        3 maja 2017 at 20:31

        ULA LWP to sowiecki twór razem z Armią Czerwoną przynieśli na bagnetach nową bolszewicką okupację.8 maja to dla Polski rocznica nowej bolszewickiej okupacji.

  7. Soroka

    30 kwietnia 2017 at 21:03

    Kto chwali ruskich sługusów oddających ojczyznę Polskę w ruską okupację?
    Wiadomo, ruscy agenci i idioci!
    Pod tą wiadomością jest lista obecności ruskiej agentury, póki co niepełna.

    • Danka

      1 maja 2017 at 01:29

      Soroka pierwszy na liscie?

    • Paweł

      1 maja 2017 at 09:29

      @Soroka

      Ty jesteś ich królem. Powiedz mi, Duda zrobił źle, czy dobrze?

    • myślę sobie że

      1 maja 2017 at 19:52

      Zapewne chciałbyś być niewolnikiem w IV Rzeszy…
      Albo wypełnieniem materaca dla Hansa i Helgi…

      • Tomasz

        3 maja 2017 at 23:28

        myślę sobie Armia Bolszewicka i Bolszewicki twór LWP przynieśli na bagnetach kolejną okupację tym razem Bolszewicką 1945-1990.8 maja to rocznica utraty wolności przez Polskę .

    • Tomasz

      3 maja 2017 at 23:23

      Soroka Proponuje wizytę u dobrego lekarza.Dokoła widzisz „RUSKICH AGENTÓW”.Kto to ma inne zdanie m in na temat Ukrainy jest nazywany „RUSKIM AGENTEM” jest to paranoja .

  8. wiesscar

    30 kwietnia 2017 at 23:23

    Racje ma prezydent Duda.
    Racji nie ma historyk Cenckiewicz.
    Dotyczy: krwi przelanej przez zolnierzy polskich za Ojczyzne.

  9. Hania

    1 maja 2017 at 00:13

    Zgadzam się z głosami, że Polskiej Krwi dzielić nie można!

    Pan Cenckiewicz niech w końcu przeprowadzi obiecana nam kwerendę dotyczącą swojego dziadka, Mieczysława Cenckiewicza, przedwojennego aktywisty KPP, a powojennego oficera UB-MBP.
    Też się Katon Lustrator trafił 🙂

    • Tomasz

      3 maja 2017 at 23:35

      Hania A Pani z jakiej rodziny pochodzi? Armia Bolszewicka i twór Bolszewicki LWP przyniosły na bagnetach okupację bolszewicką 1945-1990.Oficerowie LWP to większość byli Rosjanie a nie Polacy .Niech Pani zajmie się swoją rodziną.Rodziny nikt nie wybiera.Dzięki Prof Centkiewiczowi znamy prawdę o Tw BOLEK WAŁĘSIE .

      • Danka

        6 maja 2017 at 00:11

        Dlaczego temat tabu wsrod dzielnych odkrywcow Bolka to TW”ALEK”, ktorego teczke opisuje warszawskagazeta.pl?Alek wiecej szkod narobil i byl komunista od zarania dziejow.

  10. WJTK

    1 maja 2017 at 01:29

    Z wpisu Cenckiewicza nie wynika, że jest „wściekły”, tylko że jest nieobiektywny. W sferze moralnej jego wpis jest nie do zaakceptowania. Tymczasem prezydent Duda wyraźnie podkreślił, że poległem za Ojczyznę polskim żołnierzom należy się szacunek. Słusznie powiedział. Nie ma to nic wspólnego z gloryfikowaniem politruków, którzy szli z wojskiem (a raczej za wojskiem) do Polski by tu wprowadzić komunizm.

  11. Danka

    1 maja 2017 at 07:13

    Trzeba jednak pamietac, ze to byly oddzialy zlozone z Polakow scisla komenda nie zadnego Berlinga, ale Krasnoj Armii i Stalina. Szacunek dla przekanej krwi przy forsowaniu Odry i Nysy- tak.Jednak Prezydent Duda powinien wiecej sie doeiedziec o pogromie kieleckim, bo w 46 r tuz po sfalszowanym referendum zadnego zwiazanego z pplska racja stanu i pod wodza stalinowcow Polskiego Wojska w Polsce nie bylo.
    Byli straznicy Najjasniejszej, ktorzy nie usluchali rozkazu „Niedzwiadka” o likwidacji Armii Krajowej. Ich w Kielcach nie bylo.

    • Paweł

      1 maja 2017 at 09:30

      @Danka

      Duda to żydowski pachołek więc nie wiem czego się spodziewasz?

    • Soroka

      1 maja 2017 at 09:51

      Jesteś damskim wcieleniem Roberta B ?

      • Danka

        1 maja 2017 at 18:28

        Co ja mam z tym maniakiem sowieckim wspolnego? Soroka, tys nawet nie sroka.Moje wpisy swiadcza o moich pogladach.W Kielcach prezydent nie popisal sie wystarczajaca wiedza na temat zbrodni sowiecko-ubeckiej.

  12. Danka

    1 maja 2017 at 07:20

    Ma byc: ” zadnego zwiazanego z walka o polska racje stanu pod wodza stalinowcow polskiego wojska w Polsce wtedy nie bylo….”

  13. Dać w MORDĘ Sławomirowi Cenckiewicziwi za lżenie żołnierzowi LWP!

    1 maja 2017 at 10:02

    Członek Kolegium IPN Sławomir Cenckiewicz kompletnie ZWARIOWAŁ i jemu kompletnie odebrało ROZUM !
    Czy Sławomir Cenckiewicz to też neo-banderowiec UKRANIEC lub potomek FOLKSDOJCZA niemieckiego, który też bierze łapówki od grasującej ukraińsko-niemieckiej V-KOLUMNY grasującej w III RP bezkarnie upadlających polskiego BOHATERSKIEGO żołnierza LWP ???
    Gdyby nie armia LWP + Armia Radziecka nie wyzwoliła Polski w 1945r to ta polska by pozostała na zawsze niemiecką Generalną GUBERNIĄ !
    TY skończony BYDLAKU rusofobie Sławomir Cenckiewicz strzel sobie w ten pusty łep za kłamliwe odmawianie i poniewieranie BOHATERSTWA umęczonego żołnierza LWP !
    USUNAĆ z IPN tą kłamliwą zafałszowaną QURWĘ Sławomira Cenckiewicza za bezkarne lżenie żołnierzom LWP, których setki tysięcy oddało życie za wyzwolenie Polski z pod jarzma niemieckiego !!!!
    Gdyby to Armia Radziecka i LWP nie wyzwoliły Polski z pod okupacji niemiecko-hitlerowskiej to dzisiaj Polski i Polaków by prawie NIE było, a z BYŁEJ II RP z 1938 roku by jedynie coś pozostało, co by się nazywało „Generalną Gubernią” czy coś w tym rodzaju …
    Na tym terenie „Generalnej Guberni” ci co by się podawali za „Polaków” jako naród by zostali WYRŻNIĘCI przez Niemców, a w tym ludobójstwie Polaków by dalej POMOGLI ci WYNAJĘCI podpuszczeni-podpłaceni NAZIŚCI ukraińcy banderowcy wyhodowani na ideologii A.Hitlera, „ukraińców” MORDERCÓW Bandery, Doncowa i Szuchewicza itp.
    Gdyby nie OFIARA życia ZAPŁACONA przez setki tysięcy tych BOHATERSKICH żołnierzy LWP i najmniej 3 milionów żołnierzy Armii Radzieckiej w przegnaniu Niemców z Polski w latach 1944 – 1945 to Polski by dzisiaj po prostu NIE BYŁO !!!
    Jakby jeszcze żyli Polacy to do dzisiaj w tej Generalnej Guberni NIEMIECKIEJ pod zarządem Niemców nazioli z którymi najprawdopodobniej by się „DOGADALI” żydo-masoni finansiści z New Yorku i Waszyngtonu.
    Ty KRETYNIE Sławomir Cenckiewicz czy tobie coś się UBZDURAŁO dzisiaj pod wpływem NIEMIECKIEJ i żydowskiej propagandy, że MOŻE by przyszła wyzwalać Polskę w 1945 roku jakaś MITYCZNA „amerykańska armia wyzwoleńcza” ?
    Jeśli ty OŚLE Sławomir Cenckiewicz coś sobie takiego ubzdurałeś, że jakoby by przyszła MITYCZNA US Army wyzwalać „Polaków” od ludobujców Niemców hitlerowców, to jest autentycznym IMBECYLEM bez rozumu, który nic do tej pory faktycznie NIE wie, że NIKT w Waszyngtonie czy Londynie NIE miał najmniejszego zamiaru wysyłać amerykańskiej lub angielskiej „juchy” do Polski, aby tą Polskę wyzwalać, wiec Polacy MUSIELI się SAMI bić o swoją wolność w czym też uczestniczyła Armia Radziecka !
    Czy to do Was wy MOTŁOCHU zamieszkały w III RP dalej to nie dociera, że ci FAŁSZYWCY żydo-masony „waszyngtońscy” rządzący w USA czy UK oni NIE mieli nawet najmniejszego zamiaru UMIERAĆ w milionach ich żołnierzy za wyzwolenie JAKIEJŚ tam „polski” w czasie 2 Wojny Światowej po 1939 roku do dzisiaj ?!!!
    Oni mieli i mają Polskę z Polakami głęboko w DUPIE!
    W Londynie w 1945 nawet WZGARDZONO polskim żołnierzem-lotnikiem walczącym na śmierć i życie o wolność Anglii i NIE pozwolono temu polskiemu żołnierzowi uczestniczyć w paradzie zwycięstwa w Londynie !
    Ty BYDLAKU Sławomir Cenckiewicz zagraniczny AGENCIE też gardzisz POLSKIM żołnierzem wyzwolicielem Polski identycznie jak ten żydo-MASON Winston Cherchil !
    Na froncie zachodnim w latach 1942-1945 zgineło ok. 150 tysięcy tzw. „żołnierzy amerykańskich” i te ówczesne żydo-masońskie ZAWSZE egoistyczne rządy „waszyngtońskie” celowo OPÓŹNIALI swoje bezpośrednie zaangażowanie się w 2-ą Wojnę Światową, aby NIE-POTRZEBNIE NIE ginęli żołnierze US Army w Europie.
    Oni NIE mieli najmniejszego zamiaru wyzwalać tam jakąś niemiecką „Generalną Gubernię” czyli faktycznie Polskę zajetą przez Niemców ! Czy ty PROSTAKU Sławomir Cenckiewicz o tym nie wiesz i dlatego BEŁKOCZESZ jakieś podłe świństwa na żołnierzy LWP ??
    Ty podły zakłamany KRETYNIE Sławomir Cenckiewicz nie zapominaj też o tym, że 3 miliony Radzieckich żołnierzy ZAPŁACIŁO też swoim życiem za WYZWOLENIE Polski z pod jażma ludobójców niemieckich !
    Amerykańcy, Francuzi i Anglicy też NIE mieli najmniejszego zamiaru walczyć w zdobyciu Berlina oraz ucięciu łba niemieckiej hydrze w 1945 roku.
    Oni doskonale WIEDZIELI, że ta walka uliczna w pokonaniu hitlerowców w samym Berlinie będzie kosztować przypłaceniem SETEK tysięcy zabitych żołnierzy, a oni jak zawsze „cwani” CHCIWI taniego zysku amerykańcy NIE chcieli, NIE mieli najmniejszego zamiaru umierać w obaleniu Berlina, i czekali jak Polska i Ruska krew będzie przelana w tej strasznej bitwie !
    ZAPAMIETAJCIE to sobie wykołowani propagandą żydo-niemiecką wy LEMINGI zamieszkali w tej gównianej III RP, że to USA zarządzane przez mafię CHCIWCÓW żydo-masonów od 1913 roku do DZISIAJ JEDYNIE co zawsze „oferowali” Polakom kiedyś i też teraz tą sama JEDYNĄ „pomoc” w postaci:
    POŻYCZEK z banków ŻYDO-banksterów z New Yorku/Waszyngtonu na kupienie u NICH broni dla przybitych przez Niemców hitlerowskich do muru klęski ZSRR lub Polski.
    NIE zapominać, że dokładnie w tym samym czasie 2-j Wojny Światowej żydo-MASONSKA mafia finansowała w ukryciu A.Hitlera !
    Rządzące żydo-masońskie KASTY lewackiego estabłyszmentu waszyngtońskiego ZAWSZE jedynie myślą TYLKO o JEDNYM i tym samym:
    JAK to by PODPUŚCIĆ lub wygenerować WOJNĘ gdzieś na Świecie, ale zawsze jak NAJDALEJ od granic USA, a następnie tą wojnę BRUTALNIE WYKOŻYSTAĆ finansowo i tych bijących się wzajemnie podpuszczonych GŁUPKÓW stron konfliktu, gdzieś podpuszczonych podpłaconych wcześniej tzw. „polityków” kacyków w tych gównianych państewkach, gdzie jest taka MASOWA korupcja/ZDRADZIECKOŚĆ jaka jest w obecnej III RP rządzących super ŁAJDAKÓW zdrajców PO-PiS-PSL-SLD+Npetru !!!
    „Dobra zmiana warszawki” rządzących SPRZEDWACZYKÓW syjonistycznych neo-banderowców SPRZEDAJNYCH suqinsynów PiS, którzy NIE nawidzą polskiego żołnierza LWP wyzwoliciela Polski też zdjeła piosenkę Witka Muzyka Ulicy z Listy Przebojów Trójki za „niepoprawny” tekst tej piosenki. A co jest w tekście piosenki co tak bardzo mogło zaważyć o tym, że został on objęty cenzurą „dobrej zmiany” w mediach publicznych? Poniżej fragment tekstu:
    Lecę chyba do Londynu, do tych Brytyjczyków synów,
    Matka Polka już nie karmi, nie mam za co żyć.
    Już trzydziestka mnie przegania a ja ciągle bez mieszkania,
    Dobrze że lodówka pełna, to rodziców gest.
    Koniec z końcem się nie widzi, bo mamoną rządzą Żydzi,
    „Nie chcem ale muszem” jechać – niech to wszystko szlag! (…).
    W piosence znalazły się również gorzkie słowa o samej IMPERIALNEJ zdradzieckiej Wielkiej Brytanii:
    „Niewolnicy nowej ery, wszyscy darmo wykształceni,
    Przed królową spodnie zdjęli i jeszcze cieszą się. (…)
    Już nie lecę do Londynu, do tych Brytyjczyków synów,
    Co we wrześniu nie pomogli, a tu został gruz. (…)
    Gang PiS w Parlamencie Europejskim był w koalicji z rządzącymi żydami angielskimi w Wielkiej Brytanii, czyli Partią Konserwatywną.
    Wyobrażacie sobie ten polityczny zgrzyt, kiedy piosenka z takim tekstem zajęłaby pierwsze miejsce na „Liście Przebojów Trójki”?
    https://www.youtube.com/watch?v=AtbNC6OsjMo

    • Ula

      1 maja 2017 at 11:36

      Swieta prawda. W calosci popieram ten wpis

    • koteq

      1 maja 2017 at 14:02

      Przecież to zwycięstwo „wyzwolicielskiej Armii Czerwonej” pozwoliło żydostwu przejąć pełnię władzy w Polsce. A co do „zachodu” to zgadzam się w 100 %.
      Ale twoje myślenie jest ciasne.
      Jeżeli ktoś nie jest entuzjastyczny wobec czerwonej armii gwałcicieli, to nie znaczy, że liczy on na wyzwolenie przez anglosaskie imperium.
      Co do LWP. Niech Bóg da im wieczny odpoczynek. To byli patrioci i oni chociaż walczyli przeciwko Niemcom na swojej ziemii. Nie to co żołnierze Andersa którzy bezsensownie umierali na Monte Cassino w imię żydo-anglo-saskich interesów.

      • Niewierny

        3 maja 2017 at 14:45

        No tak Żołnierze Andersa umierali pod Monte Cassino – bo alianci zachodni postanowili iść długą górzystą droga wzdłuż włoskiego buta zamiast lądować na Bałkanach, gdzie szybko partyzantka jugosłowiańska pozwoliłaby im dostać się na Nizinę europejską.
        A stamtąd szybko do gniazda germańskich żmij. Ale to były właśnie ustalenia ZE STALINEM, że sukinsyn zajmie nasze ziemie.
        Dziwnym zbiegiem okoliczność (?) jak czerwone buraki „wyzwoliły Polskie Ziemie” na przełomie 44-45 w około rok to wyjechać dopiero raczyli po 48 latach bo w 1993′.
        Dlaczego tych „wyzwolicieli” jeszcze wiosna 93′ było w Polsce ponad 200 tys?!

    • Paweł

      1 maja 2017 at 16:13

      „Gdyby nie OFIARA życia ZAPŁACONA przez setki tysięcy tych BOHATERSKICH żołnierzy LWP i najmniej 3 milionów żołnierzy Armii Radzieckiej w przegnaniu Niemców z Polski w latach 1944 – 1945 to Polski by dzisiaj po prostu NIE BYŁO !!!”

      Bzdura. Byłaby mniej zniszczona kulturowo niż dzisiaj. Ci żołnierze armii radzieckiej to po prostu kolejny okupant. Jeszcze bardziej nieokrzesany, pijany i zezwierzęcony.

      • myślę sobie że

        1 maja 2017 at 19:57

        Byłbyś niewolnikiem albo padliną przerabianą przez machinę zbrodniczą niemieckiej Rzeszy…

        • Paweł

          2 maja 2017 at 09:35

          Owa machina zabiła mniej ludzi od stalina więc jesteś w błędzie. Poza tym armia czerwona zadała nam cios w plecy, co nas pogrążyło. Walcząc jeden na jednego z niemcami mielibyśmy znacznie większe szanse. Mówię tu o długotrwałym oporze a nie o pierwszych dniach wojny.

          • myślę sobie że

            2 maja 2017 at 19:20

            Nie wiem co palisz, ale musi dawać niezłego kopa 😉

        • Danka

          6 maja 2017 at 10:31

          Ciekawe, ze ani slowem o roli Armii Krajowej w przetrwaniu okupacji, o spektakularnych akcjach KEDYWU, o dywersji i sabotazu w czasie wojny i na tylach uciekajacych hitlerowcow z lupami do Rzeszy itd….,a tylko o Niezlomnych sie mowi. A dlaczego tak?

        • Tomasz

          10 maja 2017 at 13:59

          Myślę sobie Byłeś niewolnikiem przerabianym przez okupanta bolszewickiego 1945-1990.Który to okupant był gorszy od hitlerowskiego wymordował znacznie więcej Polaków .

    • Niewierny

      3 maja 2017 at 14:23

      „3 miliony Radzieckich żołnierzy ZAPŁACIŁO też swoim życiem za WYZWOLENIE Polski z pod jażma ludobójców niemieckich !”

      Kim ty jesteś, że wypisujesz takie bujdy na resorach ?!
      „z pod ” – ? Zamiast SPOD ?

      Sami sowieci mawiają o liczbie pięć (5) razy mniejszej ! Czyli 600 tys.
      Z drugiej strony skoro za amerykanów walczyło lotnictwo i potężne wsparcie artylerii a moskale pchali do przodu bezrozumnie gołodupca z pepeszą – to niech się nie dziwią, że tylu ich zginęło skoro „u ruSSkich ljudi mnogo”. Skoro szafuje się ludzką krwią , za nic mając swych poddanych to tak to właśnie wygląda

      • Tomasz

        7 maja 2017 at 11:55

        Niewierny Armia Bolszewicka nie wyzwoliła Polski tyko przyniosła nową okupację wraz z nią szło zbrodnicze NKWD SMIERSZ SOWIECKA ZBRODNICZA INFORMACJA WOJSKOWA.W 1945 R NASTĄPIŁA ZMIANA OKUPANTÓW.

    • Danka

      3 maja 2017 at 21:08

      INawet racjonalne argumenty traca sile prxzkonywania, kiedy sa podlane sosem chamskich inwektyw.Siejesz nienawisc, przypomina to jakis oblakanczy belkot.Opamietaj sie.

      • Danka

        3 maja 2017 at 21:11

        Moj wpis powyzej odnosi sie do 10;02 ” Dac w morde..”

    • Tomasz

      5 maja 2017 at 14:16

      Dać w mordę Armia Czerwona i sowiecki twór LWP przynieśli na bagnetach okupację bolszewicką 1945-1990.Cała generalicja to sowieci czyli Rosjanie Świerczewski zaufany Stalina Popławski ,Berling był tyko wśród nich zdrajca Rola- Żymierski oraz oficerowie to też Rosjanie.Stalin nie ufał Polakom.Wlk Brytania USA to rozbójnicy sprzedali Europę Środkowo-Wschodnią Stalinowi.Natomiast Francja jest sprzedajna,”PRAWDZIWYCH PRZYJACIÓŁ POZNAJE SIĘ W BIEDZIE””WŚRÓD PRZYJACIÓŁ WILKI ZAJĄCA ZJADŁY””PRAWDZIWYCH PRZYJACIÓŁ POZNAJE SIĘ W BIEDZIE”‚HISTORIA JEST NAUCZYCIELKĄ ŻYCIA’

      • Danka

        6 maja 2017 at 00:03

        Oczywiscie, ze okupacje prxyniesli, czytam Jozefa Swiatlo-Lichtsteina / rodowe nazwisko,a nie zaden Fleischfarb/ jednak byly roznice.Hitlerowskie Niemcy niosly nam perspektywe, malo tego, obietnice zaglady, a resztki misly sluzyc za roboli az do konca krotkiego zycia.Z kolei okupacja sowiecka niszczyla i mordowala polskie wojsko -Niezlomnych, przesladowala okreslone grupy spoleczne, zabierala majatki itp, ale dlaczego tylu Polakow od lat 90-tych teskni za komuna i wielu mowi, ze „za komuny bylo lepiej” i dlaczego „patria moskiewskiej pozycxki”, czyli obca agentura mogla zwyciezyc w dwoch wyborach pod rzsd po bandziorkej grabiezczej transformacji wlasnosciowej Sorosa, Sachsa, Bakcerowicza i Kholla?

        • Tomasz

          7 maja 2017 at 11:49

          Danka Okupacja BOLSZEWICKA trwała 1945-1990 A Niemiec Hitlerowskich 1939-1945.USA WLK BRYTANIA sprzedały Europę Środkowo-wschodnią Stalinowi są to gangsterzy .Natomiast Francja jest sprzedajna.Polska w 1945 nie była wyzwalana nastąpiła zamiana okupanta .

  14. Masław

    1 maja 2017 at 10:21

    Cenckiewicz jest obrzydliwym fanatykiem, albo zwykłym PiSiackim karierowiczem. Co mu żołnierze zawinili? DObrze, że mamy granice na Odrze i Nysie.

    • Tomasz

      5 maja 2017 at 14:24

      Martasław Już Niemcy wysuwają roszczenia terytorialne m in o Pomorze Zachodnie.Federacja Rosyjska ma stanowisko że Pomorze Zachodnie powinno wrócić do Niemiec .Wojsko Polskie tylko walczyło w wojnie obronnej 1939 i na Zachodzie Europy .Armia Czerwona i sowiecki twór „Wojsko Polskie „przyniosły na bagnetach bolszewicką okupację 1945-1990.

      • Danka

        6 maja 2017 at 00:19

        Zapomnialo Ci sie o wojsku polskim w okupowanej Polsce, „bagatela”ok.368000
        armii podziemnej, czyli o Armii Krajowej.I NSZ i innych jeszcze formacjach,
        Nie kompromituj sie, Tomek.

        • Danka

          6 maja 2017 at 00:29

          Piekna piosenka dla Tomka itp.
          https://youtu.be/CKWTwCMh0aY

        • Tomasz

          10 maja 2017 at 14:10

          Danka ty się nie kompromituj nie znajomością historii .”HISTORIA JEST NAUCZYCIELKĄ ŻYCIA”Napisałem że obecne władze Niemiec wyciągają łapy po tereny Pomorza Zachodniego i Federacja Rosyjska uważa że te ziemie powinny wrócić do Niemiec.TO, nie znasz historii sama kompromitacja.NSZ wyszyły z bronią w ręku z Polski natomiast AK zostało zniszczone przez bolszewicką agenturę.Polecam hymn NSZ jedynej nie pokonanej polskiej formaxcjii zbrojnej .

      • Danka

        6 maja 2017 at 10:24

        Wracaj do liceum, niemiecki politruku: http://www.sciaga.pl
        Proces szesnastu- pokazowyproces politycznychprzywódców Polskiego Państwa Podziemnegoprzeprowadzony 18-21 czerwca 1945 w Moskwie.W lutym1945 politycy polscy otrzymali zaproszenia przedstawiciela generała Sierowa (pełnomocnika Stalina) na rozmowy polityczne(z gwarancją bezpieczeństwa). 27-28 marca po przybyciuna spotkanie zostali aresztowani i przewiezieni z Warszawy do Moskwy, i poddani śledztwu . Do początku maja ZSRR nie informowały zachodnich aliantów otymaresztowaniu.Podczas procesu oskarżonympostawionozarzuty fałszywe m.in. prowadzenie przezAK współpracyz Niemcami, wywiadu i dywersji na tyłachArmii Czerwonej.Proces miał zdyskredytować legalne władze RP w społeczeństwie i opinii publicznej./…/

        • Danka

          6 maja 2017 at 10:39

          Dla tych, ktorzy oddawali hold PAX-owcowi, Mazowieckiemu.PAX na rozkaz wlasnie tego Sierowa zalozyl agent NKWD Boleskaw Piasecki. Tyle, bo sie spiesze…;)

  15. wg

    1 maja 2017 at 18:23

    Na Wale Pomorskim i w Berlinie walczyło Wojsko Polskie, tak się nazwało w tym czasie. Ludowe Wojsko Polskie (LWP) to nazwa przyjęta po zakończeniu II w.ś. Bez względu na okoliczności dobrze byłoby aby prezydent RP, jak również naczelny lustrator RP sprawdzili to dokładnie. Po zakończeniu wojny tysiące Polaków, żołnierzy walczących pod dowództwem sowieckim, zostało zdemobilizowanych i powrócili do domów jako żołnierze Wojska Polskiego. Tym bardziej Ci polegli po drodze do Berlina idąc ze wschodu też byli żołnierzami Wojska Polskiego.

    • Tomasz

      5 maja 2017 at 14:34

      WG To nie było „Wojsko Polskie” tylko sowiecki twór pod sowiecką komendą czyli rosyjską na rogatywkach mieli kuricę czyli orła piastowskiego,Wojsko Polskie ma orła w w koronie z Krzyżem .Cała kadra oficerska to Rosjanie oraz Politrucy tylko Polakami byli Księża Kapelani ,Zwykli żołnierze to byli Polacy z AK .Rzazem z Armią Bolszewicką przynieśli na bagnetach sowiecką okupację 1945-1990 .Jednego wroga Niemców przegonili ale przynieśli na bagnetach wroga sowieckiego czyli rosyjskiego .

      • Danka

        6 maja 2017 at 01:01

        Odmówiono Ci sławy i życia, ale symbol wyklęty i słowa imię Twoje wciąż sławią z ukrycia, ARMIO KRAJOWA. Nas nie stanie, lecz Ty nie zaginiesz, Pieśń Cię weźmie, legenda przechowa. Wichrem chwały w historię popłyniesz, ARMIO KRAJOWA.

        (SZKOCJA, ABERDEEN 1964)

      • Danka

        6 maja 2017 at 05:02

        A gdziez Tomasz sie naczytal takich rzeczy, ze AK przyszla z Krasnoj Armiej i walczyla u Berlinga? „Znaczit” zdobywala AK Berlin. Wiedzy nigdy dosyc. Tylko na litosc Boska, gdzie tego Cie nauczyli?!

      • Danka

        6 maja 2017 at 05:25

        14:34 „AK mialo na czapkach kurice”, pisze Tomasz.Czy historii uczyli Cie na kursach NKWD? Z obozu koncentracyjnego dla AK-owcow, Sowieci wysylali transporty na Sybir.Tak „szli na Berlin z Krasnoj Armiej! We Lwowie Smiersz zamordowala AKowcow, ktorzy tam mieli trzymac placowke.O obozie w Rembertowie spiewa Jacek Kaczmarski, o swoim wujku, o tym, co opowiadal.

        https://youtu.be/bwuaBchFZ40

    • Danka

      6 maja 2017 at 00:52

      Acha! Przed sfalszowanym referendum i sfalszowanymi wyborami juz w Polsce bylo Wojsko Polskie.

  16. TZ.

    4 maja 2017 at 22:36

    Cenckiewicz się wygłupił.

    • Tomasz

      5 maja 2017 at 20:25

      To TZ się wygupił

      • Danka

        6 maja 2017 at 05:27

        Ty sie wyglupiles, czy nie wiesz nic o Armii Krajowej?

  17. Latia Sadvary

    8 maja 2017 at 00:39

    roofing repair dallas

  18. 3gp porn

    16 maja 2017 at 04:32

    Oh my goodness! an amazing article dude. Thank you However I am experiencing issue with ur rss . Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting identical rss problem? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najpopularniejsze

Góra