Z kraju

Producent Tigera pokrętnie tłumaczy skandaliczną reklamę

Po tym, jak Polacy zorganizowali bojkot napoju energetycznego Tiger, a przez Internet przelała się fala oburzenia, producent zdecydował się przeprosić, jednakże jego pokrętne tłumaczenia są nie mniej skandaliczne niż sama reklama.

„Jako agencja odpowiedzialna za komunikację marki Tiger w social mediach, oficjalnie przepraszamy za przekroczenie granicy dobrego smaku i naruszenie wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie napisała Beata Turlejska-Zduńczuk, prezes zarządu J. WALTHER THOMPSON GROUP POLAND w specjalnie wydanym oświadczeniu.

„Kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło naszą czujność, doprowadzając do niedopatrzenia w kontroli jakości komunikacji, czego efektem stało się naruszenie najwyższych wartości” tłumaczyła, przy czym określanie całej sprawy „niedopatrzeniem w kontroli jakości komunikacji” jest co najmniej skandaliczne, ponieważ jakby na to nie spojrzeć, niszczenia i szargania symboli narodowych, a takim jest przecież Powstanie Warszawskie, nie sposób określić mianem „przekroczenia granicy dobrego smaku” czy „niedopatrzenia w kontroli jakości komunikacji”.

Jak poinformowała strona internetowa „Tygodnika Solidarność” Tiger Energy Drink reklamował się na portalach społecznościowych hasłem „1 sierpnia Dzień Pamięci. Chrzanić to co było, ważne to co będzie” zilustrowanym zdjęciem ręki w charakterystycznym geście. Haniebną reklamę zamieszczono 1 sierpnia, w 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

„Sytuację uważamy za niedopuszczalną i zostaną wyciągnięte konsekwencje. Naszą intencją nie było obrazić kogokolwiek, za co przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci efektem naszej pracy” przekonywała Turlejska-Zduńczuk. Pytanie tylko, czy to, co zrobili, rzeczywiście można nazwać pracą?

Swoją drogą ciekawe, dlaczego marketingowcy Tigera zdecydowali się na pokazanie środkowego palca Powstańcom Warszawskim a nie na przykład ofiarom Holokaustu? Dlaczego taką kampanię reklamową zaplanowali właśnie na 1 sierpnia a nie na 27 stycznia, kiedy to przypada Międzynarodowy Dzień Pamięci o Ofiarach Holokaustu?

Jeżeli podobają Ci się materiały publicystów portalu Prawy.pl wesprzyj budowę Europejskiego Centrum Pomocy Rodzinie im. św. Jana Pawła II poprzez dokonanie wpłaty na konto Fundacji SOS Obrony Poczętego Życia: 32 1140 1010 0000 4777 8600 1001. Pomóż leczyć ciężko chore dzieci.

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

16 komentarzy

16 Komentarzy

  1. Darek

    10 sierpnia 2017 at 14:17

    Ta reklama to wyjątkowe chamstwo.Polacy powinni olać ten pseudo napój.

    • bjd

      10 sierpnia 2017 at 15:17

      I róbmy to wszyscy!

  2. BOJKOTOWAĆ po całości te SZCZOCHY-małpi mocz "Tiger" ! ! !

    10 sierpnia 2017 at 15:47

    „Tiger” to są zwykłe szczochy i małpi mocz tej zbutwiałej zdziry Turlejska-Zduńczuk !
    BOJKOTOWAĆ te masońskie szczechy „Tiger” !!!
    Polscy obywatele NIE kupijcie tego MOCZU tej zdziry Turlejska-Zduńczuk, gdyż nabawicie się TRYPLA lub SYFILISU lub nawet HIV !

  3. Szukający Drogi

    10 sierpnia 2017 at 16:22

    Co za niekompetencja autorki. Producentem jest Maspex. To jest oświadczenie agencji reklamowej, która wykonała ich zlecenie.

  4. jok

    10 sierpnia 2017 at 17:58

    „Po tym, jak Polacy zorganizowali bojkot napoju energetycznego Tiger”.
    Trochę za daleko idący opis. Sprawa jest znana chyba od wczoraj, trudno mówić o zorganizowaniu już bojkotu.

    „Swoją drogą ciekawe, dlaczego marketingowcy Tigera zdecydowali się na pokazanie środkowego palca Powstańcom Warszawskim a nie na przykład ofiarom Holokaustu? Dlaczego taką kampanię reklamową zaplanowali właśnie na 1 sierpnia a nie na 27 stycznia, kiedy to przypada Międzynarodowy Dzień Pamięci o Ofiarach Holokaustu?”

    Krew nie woda?:)

    • Skrycier demolować stoiska z sikami Tiger

      10 sierpnia 2017 at 18:39

      Też niszczyć i demolować puszki(dziurawić, otwierać, obsypywać śmieciami, uszkadzać puszki w każdy możliwy sposób aby ciekły), oraz demolować całe stoiska w sklepach z tymi szczochami Tiger.
      Obrzydzać, wyśmiewać i drwić ze wszystkich, którzy pija te końskie siki Tiger.
      Tam gdzie rozdają za darmo te szczochy Tiger i oblewać nimi tych co te siki rozdają lub demonstracyjnie wylewać przed tymi reklamowymi stoiskami, aby tam były kałuże w które należy pluć i rzucać śmieci …

  5. stan

    10 sierpnia 2017 at 21:10

    „… Polacy zorganizowali bojkot…”
    Przedtem był Lidl z nieporównanie gorszą reklamą, i co – rodacy walą tam drzwiami i oknami. Za złotówkę się pozabijają/pozabijamy. Żadnych złudzeń!

  6. Lech Ryś

    10 sierpnia 2017 at 22:02

    „Dlaczego taką kampanię reklamową zaplanowali właśnie na 1 sierpnia a nie na 27 stycznia, kiedy to przypada Międzynarodowy Dzień Pamięci o Ofiarach Holokaustu?”
    Jednakowoż w tym przypadku pytanie nie jest retoryczne. Odpowiedź jest prosta: Bo 1 sierpnia ludzie kojarzą, a o 27 stycznia mało kto słyszał.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najpopularniejsze

Góra