Gazeta Wyborcza wycofana z urzędów. Reklamy także

Koniec z finansowaniem z publicznych pieniędzy mediów związanych z Adamem Michnikiem. Rządowe instytucje nie będą prenumerowały oraz sprzedawały reklam nie tylko Gazecie Wyborczej.
Instytucje rządowe od nowego roku nie będą otrzymywać prenumerat Gazety Wyborczej oraz Newsweeka w takiej ilości, jak dotychczas. W zależności od instytucji, pismo to będzie trafiało najwyżej w kilku egzemplarzach. Najwięcej, bo trzy egzemplarze ma otrzymać Kancelaria Prezesa Rady Ministrów – dowiedział się portal Prawy.pl. Jeden z nich powędruje do Centrum Informacyjnego Rządu, pozostałe do wybranych departamentów.
Podobna sytuacja spotka także tygodnik Newsweek.
Rządowe instytucje nie będą od grudnia zlecały żadnych materiałów płatnych, które miałyby ukazywać w obu czasopismach.
Wciąż jednak obowiązują umowy wynikające z rozpisanych w poprzedniej kadencji przetargów. Nie wygasła jeszcze umowa na „nieograniczoną” ilośc ogłoszeń na łamach prasy lokalnej i ogólnopolskiej wydawanej przez Agorę oraz Gremi (wydawca Rzeczpospolitej). W ubiegłym roku z kasy Miasta Stołecznego Warszawa Agora otrzymała 1 036 900,00 zł na drukowanie ogłoszeń w dzienniku Gazeta Wyborcza oraz Metro.
Blisko czterysta tysięcy złotych więcej otrzymała „Rzeczpospolita”.
Michał Walczyk
skontaktuj się z Autorem:
© WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Źródło: prawy.pl