Influencer nie żyje. Zmarł krótko po TYM "wyzwaniu"

0
0
3
Influencer
Influencer / Tik Tok

Jak donoszą państwowe media w Chinach, influencer mediów społecznościowych zmarł wkrótce po tym, jak na żywo transmitował wypicie kilku butelek mocnego alkoholu w chińskiej wersji TikTok, co prawdopodobnie wznowi debatę na temat tego, jak uregulować tę branżę.

Influencer "Sanqiange" (lub "Brother Three Thousand") został znaleziony martwy zaledwie kilka godzin po tym, jak transmitował swój udział w konkursie z innym influencerem, który obejmował picie Baijiu, chińskiego spirytusu o typowej zawartości alkoholu od 30% do 60%, donosi Shangyou News.

Jeden z jego przyjaciół powiedział, że Sanqiange - zidentyfikowany pod swoim prawdziwym nazwiskiem jako Wang - wziął udział w internetowym wyzwaniu znanym jako "PK" przeciwko innemu influencerowi we wczesnych godzinach 16 maja i transmitował wyniki na żywo na swoim kanale Douyin.

Wyzwania "PK" obejmują bitwy jeden na jednego, w których influencerzy rywalizują ze sobą, aby wygrać nagrody i prezenty od widzów, i często wiążą się z karami dla przegranego - najwyraźniej w tym przypadku z piciem Baijiu.

"Nie wiem, ile wypił, zanim się włączyłem. Ale w drugiej części filmu widziałem, jak skończył trzy butelki, zanim zaczął czwartą", powiedział Shangyou News przyjaciel, zidentyfikowany tylko jako Zhao.

"Gry PK zakończyły się około 1 w nocy, a o 1 w nocy (kiedy znalazła go rodzina) już go nie było" - dodał.

Źródło: CNN

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną