TRUPIA CZASZKA na soczku dla dziewczynek. AGROS NOVA znów skandalizuje!

0
0
0
/

Po marketingowej porażce związanej z produkcją napoju DEMON, firma Agros Nova wypuszcza na rynek napój o nazwie „Czarny Eliksir” z trupią czaszką na etykiecie. Producent wzoruje się na postaciach z popularnej serii lalek Monster High firmy Mattel, znanej ze słynnych lalek Barbie.

Jak zapewnia producent o wyjątkowości produktu stanowi opakowanie kartonowe z zakrętką o pojemności 500 ml oraz wizerunki postaci z popularnej serii Monster High - na każdym opakowaniu widnieje zdjęcie jednej z bohaterek Monster High oraz fragment jej dziennika. Każdy smak napoju będą firmowały dwie spośród najbardziej popularnych bohaterek serii zabawek Mattela – taką informację znajdujemy na oficjalnej stronie. 

 

Tymczasem na opakowaniu soku znalazła się trupia czaszka. Jak się okazuje tylko jedna seria zabawek firmy Mattel jest firmowana takim symbolem. Dlaczego akurat firma Agros Nova zdecydowała się wypuścić na rynek napoje akurat z tej serii? Nie wiadomo. Wiadomo, że nowy produkt skierowany jest do dziewczynek w wieku 7-11 lat i będzie kosztował 2 złote. Jego nazwa to „Czarny eliksir”.

 

Do grupy biznesowej Agros-Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DR WITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, WŁOCŁAWEK. Agros-Nova ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień. Słynie także z produkcji napoju energetycznego o nazwie DEMON, którego sprzedaż i produkcję mocno skrytykowały środowiska katolickie.

 

Jak informowaliśmy, produkt okazał się marketingowym niewypałem. Promująca swój napój energetyczny firma przetwórstwa owocowo-warzywnego Agros Nova już pól roku temu miała spore kłopoty ze sprzedażą nowego produktu. Zakładanego efektu nie przyniosła kampania reklamowa z udziałem Adama Darskiego, zadeklarowanego satanisty. „Artysta” musiał pożegnać się z 350 tysięcznym kontraktem. Nie pomogła także kampania firmy wspierająca dawców szpiku kostnego.

 

Pożądanego efektu nie przyniosła akcja reklamowa z hasłami: „Świat należy do Ciebie! Niech wstąpi w Ciebie właściwy Demon. To ty decydujesz kim jesteś: Demonem sex’u, Demonem prędkości, Demonem humoru... A może jeszcze szukasz swojego DEMONA…”.

 

Okazało się, że cena produktu nagle spadła o ponad połowę. W kilka dni po rozpoczęciu akcji katolików sprzeciwiającej się nachalnej promocji napoju oraz bojkotu pozostałych produktów, jedna z sieci handlowych znacząco obniżyła cenę „DEMONA”.

 

Wygląda na to, że Agros Nova nie składa broni, i wciąż oferuje produkty spod „znaku szatana”. W mediach jeszcze nie wystartowała akcja promocyjna. Oczywiście, jeśli się pojawi poinformujemy o tym. Liczymy na pomoc katolików całej Polsce. 

 

To nie tylko promocja satanizmu. To przede wszystkim walka o dusze. Trupia czaszka kojarzona jest przede wszystkim ze śmiercią, jednak dla katolików oznacza ingerencję szatana. Prośba o czujność – duszami dzieci może zawładnąć szatan.

Michał Polak

WESPRZYJ NAS!

Pobierz bezpłatny program do rozliczania PIT-ów, który za Ciebie wypełni zeznanie podatkowe, a 1 % przekażesz automatycznie dla naszego wydawcy, Fundacji SOS - Obrony Poczętego Życia:

 


Działania Fundacji można także wesprzeć wpłacając pieniądze na konto: 32 1140 1010 0000 4777 8600 1001 lub skorzystać z szybkiej wpłaty przez internet >>

Źródło: prawy.pl

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną