ONZ chce gender w polskiej szkole

0
0
0
/

nauczyciel-lgbtUNESCO wydało pierwszy raport w historii o stopniu genderyzacji szkół. Umacnia on propagandę LGBT. Od 18 maja 2016 Rada Europy zorganizowała spotkanie na rzecz upowszechnienia gender w UE przez edukacje. Tydzień później ONZ opublikowała raport "Out in the open. Education sector responses to violence based on sexual orientation and gender identity/expression". Wedle UNESCO płeć kulturowa (gender) jest faktem. W związku z tym od 2011 zajmuje się międzynarodowymi konsultacjami na poziomie międzynarodowym. Ich celem jest uzyskanie przywilejów dla osób LGBT w szkołach. ONZ walczy o akceptację transeksualizmu oraz sodomii. Jest to echo zadań wytyczonych w ramach Agendy 2030 na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju. Ich realizacja to program "Education and Respect for All: Preventing and Addressing Homophobic and Transphobic Bullying in Educational Institutions" wpierany przez rząd Holandii. Płaszczyzną dla upowszechniania akceptacji sodomitów oraz transeksualistów jest wprowadzenie trzech rodzajów przemocy: seksualnej, psychologicznej oraz fizycznej. Dla ich zwalczania wpaja się uczniowi przekonanie o prawach z pominięciem obowiązków. Zabrania się nauczycielowi odwołania do prawa naturalnego, czyli obiektywnego rozeznania prawdy i fałszu. Mają być traktowane jako równe sobie. Uczniowie są włączani do rządzenia szkołą. Treści nauczania mają podważać stereotypy, czyli zgodność między płcią biologiczną, a zachowaniem. ONZ zaleca wprowadzanie propagandy LGBT od najmłodszych lat z uwzględnieniem zdolności poznawczych dziecka. Dla umocnienia przekazu mają być odwołania do autorytetów naukowych, przy użyciu specyfiki zmienianego narodu i przejmowania kluczowych dla niego wartości. Ogół tych zasad ONZ nazywa "bezpiecznym uczeniem". Manipulacja nauczycielem polega na wymuszeniu na szkole rozwiązań administracyjnych oraz przez pedagogikę w ramach studiów. Zmiany te mają wzmacniać media, reguły prawne (w tym ochrony dzieci), ośrodki zdrowia, politycy. Tak, aby społeczeństwo wywierało presję na nauczyciela przez sektor edukacji, a ostatecznie przez dyrekcję. UNESCO pełni tutaj rolę koordynatora. Zbiera informacje o braku akceptacji gender w szkołach i organizuje struktury na rzecz propagandy LGBT, jak informuje asystent generalny dyrektora dla edukacji Qian Tang. Finansowanie badań nad akceptacją gender współfinansowało duńskie Ministerstwo Edukacji, Kultury i Nauki oraz Norweska Agencja dla Rozwoju Współpracy. Ze strony polskiej udział ma tutaj Piotr Maciej Pawlak, autor raportu dla Banku Światowego z 2012 na rzecz równości gender. Stworzył on wskaźniki ukazujące stopień oporu względem płci kulturowej w szkołach. Stopień prześladowania określiła GALA (Gay and Lesbian Memory in Action), współpracująca z UNESCO, Hivos, a z Polski Kampania Przeciw Homofobi. Co obejmuje propaganda gender w szkole określili m. in. Sophie Aujean z ILGA Europe (International Lesbian, Gay, Bisexual, Trans and Intersex Association), Eliza Byard z GLSEN (Gay, Lesbian and Straight Education Network, USA), Julio Cezar Dantas z Todo Mejora (Chile), Peter Dankmeijer z GALE (Holandia), Daouda Diouf z ENDA (Environment and Development Action, Senegal), Peter Gross z UNICEF oraz Remmy Shawa z Sonke Gender Justice Network (RPA). Koordynatorem jest starszy specjalista programu Christophe Cornu, a doradcą Soo Hyang Choi, dyrektor Wydziału dla Włączenia, Pokoju i Zrównoważonego Rozwoju UNESCO. Uważają oni, że pociąg do płci przeciwnej jest formą wierzenia, tzw. heteronormatywności. Wedle raportu zwalczanie takiego myślenia jest czwartym celem zrównoważonego rozwoju (SDG4): "włączania i równej jakości edukacji oraz promocji możliwości edukacji przez cały okres życia dla wszystkich". W tym celu mają być zmieniane programy nauczania, zasady kształcenia oraz rozpowszechniane materiały szkoleniowe dla uczniów, rodzin oraz nauczycieli. Raport wymaga też współpracy strategicznej na rzecz nadzoru i sprawdzania. Dla zapewnienia tego ONZ za kluczowe uznaje nadzorowanie kto zwalcza ruch LGBT, zasady dające mu przywileje, oraz zakaz rozpowszechniania informacji uderzających w płeć kulturową (tzw. informacje "neutralne światopoglądowo"). Przekazywane dzieciom treści (pozytywne) mają je włączać do środowiska LGBT. Zasłoną dla tych działań jest walka z przemocą w szkole. Już w 2006 roku raport Paulo Sérgio Pinheiro "World Report on Violence Against Children" potępiał opór względem przyjmowania płci kulturowej. Wedle założeń przemoc jest kategorią zbiorczą z podgatunkiem oporu wobec gender, a zawężając homofobią i transfobią. Jacek Skrzypacz

Źródło: prawy.pl

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną