Zdradzamy jak i po co lewica demoralizuje dzieci

0
0
0
fot. Pixabay.com
fot. Pixabay.com /

Zabawa prócz dawania dziecku radości, odpowiada za ukształtowanie psychiki dziecka, jego osobowości i intelektu, pozwala dziecku poznawać świat. Ważność zabawy w procesie kształtowania dziecka sprawia, że rodzice powinni organizować dziecku właściwe zabawy. Zabawy powinny uczyć dziecko relacji społecznych i pozwalać mu na przyjęcie norm społecznych, by w przyszłości mogło właściwie funkcjonować w społeczeństwie.

Odpowiedzialność rodziców za zabawę dzieci sprawia, że mają oni obowiązek chronić dzieci przed zabawkami, grami, książkami, które przedstawiają patologie i złe postaci w dobrym świetle. Rodzice muszą kontrolować jakie towary kupują ich dzieci i z jakimi treściami mają do czynienia. Kiedyś zabawki przygotowywały dzieci do pełnienia ról społecznych, dziś prezentując klimaty rodem z horrorów przygotowują dzieci do bycia psychopatami. Negatywne treści w zabawkach generują w dzieciach negatywne emocje z którymi dziecko sobie nie radzi, i staje się agresywne wobec rówieśników, rodziców i siebie samego.

 

Zabawki niosą ze sobą informacyjny, ideowy, symboliczny i formacyjny przekaz. Lalki od wieków uczyły dziewczynki opieki nad dziećmi, relacji z przyjaciółmi, były dla dziewczynek wzorami do naśladowania, traktowanymi jak realne byty, a nie przedmioty. Lalki w estetyce horroru mogą dziewczynki psychicznie i społecznie okaleczać, lalki podkreślające atrakcyjność seksualną kobiet wyuczać do postawy konsumpcjonistycznej.

 

Rodzice w procesie wychowywania dzieci muszą pamiętać, że religia: jest kreatorem kapitału społecznego pozwalającego społeczeństwu funkcjonować kreatywnie i rozwiązywać konflikty, narzuca normy współżycia społecznego. Rola religii w procesie wychowawczym sprawia, że rodzice powinni swoje dzieci wychowywać religijnie, bo świadomość istnienia Boga, kary za grzechy i nagrody za dobre czyny właściwie kształtuje każdego człowieka.

 

Dzieci w procesie wychowania muszą dowiedzieć się, że diabeł to nie pozytywna postać tak jak to wmawia pop kultura ale realnie istniejący zły i niebezpieczny osobowy byt, który jest zdolny do tego by skłonić dziecko zawarcia cyrografu i opętania go.

 

Wyjątkowo szkodliwe dla dziecka jest wychowanie permisywne czyli bezstresowe, nie stawianie dziecku ograniczeń i wymagań. Skutkiem wychowania permisywnego dzieci jest to, że są one niestabilne emocjonalnie, wykazują agresje, postawy roszczeniowe (czyli są przeświadczone, że wszystko im się należy, i mają dostawać to czego chcą), uleganie wszelkim zachciankom (w tym i tym szkodliwym dla zdrowia nałogom), brak umiejętności życia w społeczeństwie, i nie wykazywanie dyscypliny.

 

Konserwatywne metody wychowawcze właściwie kształtują dziecko, tłumią jego wady i zachowania aspołeczne, dzięki czemu dziecko potrafi normalnie funkcjonować w społeczeństwie. Odrzucenie narzucania dzieciom ograniczeń jest postulatem wysuwanym przez lewice, nihilistów, anarchistów. Celem lewicowego wychowania permisywnego jest wadliwe ukształtowanie dzieci by z ich stworzyć taką zbieranie, którą łatwo manipulować. Celem lewicowej tyrani jest tak zdemoralizować ludzi, tak otoczyć ich brzydotą i prostactwem, by zdemoralizowanymi i wykorzenionymi jednostkami było łatwo manipulować zapewniając im dostęp do relaksacji chorych potrzeb wygenerowanych przez lewice.

 

Wbrew głupim lewicowym postulatom dziecko nie może decydować co jest dla niego dobre a co jest dla niego złe. Dziecko poprzez swój brak doświadczenia i nie wykształcone w pełni mózg postrzega świat bardzo prymitywnie, za dobre ocenia tylko to co sprawia mu przyjemność, a nie to co jest dla niego korzystne.

 

Owoce demoralizowania dzieci przez pop kulturę widać doskonale na przykładzie zachodu, gdzie od dekad demoralizowane dzieci po tym jak dorosły stały się, zgodnie z lewicowymi planami, dorosłymi niezdolnymi do myślenia i działania, bezwolnymi konsumentami w rękach globalnych korporacji i lewicowej władzy.

 

Współczesna pop kultura w promowaniu patologii wykorzystuje nowoczesną technologie. Gry komputerowe zbyt często epatują bezsensowną przemocą i agresją, pornografią, oraz treściami satanistycznymi, które mają na celu kreowanie pozytywnych skojarzeń z satanistycznymi symbolami dzięki którym gracze mogą zdobywać nagrody.

 

Jan Bodakowski

Źródło: JB

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną