Znany, polski raper promuje spódnice...dla mężczyzn. Jest nagranie (WIDEO)

0
1
11
Żabson
Żabson / zrzut ekranu

Ostatnio w mediach pojawiła się reklama polskiego rapera. Widać na niej jak reklamuje spódnice dla mężczyzn. Na YouTube znaleźć można nagranie z reklamy.

Środowisko raperów od lat znane było z konserwatywnego podejścia do życia. Wszystko się jednak zmienia i jak widać wielu młodych raperów odwraca się od wartości konserwatywnych i propaguje lewackie "wartości", a raczej brak wartości. Tym razem przykładem tego może być polski raper Żabson, który zdecydował się na wystąpienie w reklamie nowej kolekcji marek Le Fleur i Lacoste. 

Jak zobaczyć można w reklamie raper pozuje w różowej koszulce polo oraz...spódnicy. Promuje on kolekcje pt. spódnice dla mężczyzn. 

 „Raper dołączył do grona supermęskich artystów, którzy noszą spódnice” 

-poinformował portal Vogue.

To jednak nie wszystko. 

„Płynne przechodzenie elementów z garderoby damskiej do męskiej i męskiej do damskiej to także jeden z filarów Le Fleur”

-dodano. 

Na YouTube można już zobaczyć reklamę z Żabsonem.

"Żabson, jeden z najbardziej stylowych polskich raperów, mistrz metamorfozy, który nie boi się eksperymentów z modą, jako pierwszy artysta w Polsce nosi ubrania z uniseksowej kolekcji marek Le Fleur i Lacoste. Kultowy krokodyl i charakterystyczny dla Le Fleur kwiatowy haft zdobią polówki, T-shirty i bluzy z najgorętszej współpracy roku. Limitowany drop 200 sztuk ubrań i dodatków trafi tylko do Domu Handlowego Vitkac"

-czytamy w opisie pod nagraniem.

Wideo, o którym mowa można zobaczyć tutaj:

Jak widać po wyświetleniach jak na razie nie ma zbytniego zainteresowania reklamą. Jeden komentarz, który widoczny jest pod wideo również nie jest zbyt przychylny. Zastanawiające jest, więc jak reklamę przyjmą jego fani, czy chociażby koledzy po fachu. 

ZOBACZ TAKŻE: Synod o synodalności: Włoska zakonnica twierdzi, że św. Paweł uczestniczył w "nierytualnej kobiecej liturgii"

Źródło: Redakcja

Sonda
Wczytywanie sondy...
Polecane
Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną