Igrzyska w Paryżu. Ta firma wycofuje reklamy

W ostatnim czasie bardzo wiele mówi się na temat igrzysk w Paryżu. Ceremonia otwarcia Igrzysk wywołała niemałą burze w mediach w Polsce i Europie. Jak się okazuje teraz pewna amerykanska firma zdecydowala się wycofać swoje reklamy.
Podczas otwarcia ceremoni igrzysk w Paryżu zdecydowano się na szokujący krok. Zaprezentowano "tęczową" parodię Ostatniej Wieczerzy, gdzie główne role odgrywały drag queens. Ponadto pojawiło się też dziecko które znacznie zaogniło sytuację.
W odpowiedzi na to zdarzenie jedna z amerykańskich firm postanowiła wycofać swoje reklamy z Igrzysk. Chodzi o firmę C Spire, jeden z największych dostawców usług bezprzewodowych w Stanach Zjednoczonych.
"Byliśmy zszokowani kpiną z Ostatniej Wieczerzy podczas ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. C Spire wycofa nasze reklamy z Igrzysk Olimpijskich"
-poinformowano.
Jak się okazuje decyzja ta spotkała się z pozytywną reakcją.
"Jestem dumny, widząc, że sektor prywatny w Missisipi stanął na wysokości zadania"
-napisał gubernator stanu Missisipi, Tate'
Reeves.