Igrzyska w Paryżu. Ta firma wycofuje reklamy

0
0
9
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu / Internet

W ostatnim czasie bardzo wiele mówi się na temat igrzysk w Paryżu. Ceremonia otwarcia Igrzysk wywołała niemałą burze w mediach w Polsce i Europie. Jak się okazuje teraz pewna amerykanska firma zdecydowala się wycofać swoje reklamy.

Podczas otwarcia ceremoni igrzysk w Paryżu zdecydowano się na szokujący krok. Zaprezentowano "tęczową" parodię Ostatniej Wieczerzy, gdzie główne role odgrywały drag queens. Ponadto pojawiło się też dziecko które znacznie zaogniło sytuację. 

 

W odpowiedzi na to zdarzenie jedna z amerykańskich firm postanowiła wycofać swoje reklamy z Igrzysk. Chodzi o firmę  C Spire, jeden z największych dostawców usług bezprzewodowych w Stanach Zjednoczonych. 

 

"Byliśmy zszokowani kpiną z Ostatniej Wieczerzy podczas ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. C Spire wycofa nasze reklamy z Igrzysk Olimpijskich"

-poinformowano. 

 

Jak się okazuje decyzja ta spotkała się z pozytywną reakcją. 

 

"Jestem dumny, widząc, że sektor prywatny w Missisipi stanął na wysokości zadania" 

-napisał gubernator stanu Missisipi, Tate'

Reeves. 

 

 

Sonda
Wczytywanie sondy...
Polecane
Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną