Sataniści, jak gejowscy aktywiści, chcą mieć przywileje i nie tylko...
Valentyne Hyle ma 14 lat i jest satanistką. Amerykański kanał informacyjny News Channel 4 doniósł, że "jest prześladowana". Powodem "szykan" są zdaniem ojca dziewczynki, też satanisty, ich antychrześcijańskie wierzenia.
Dziewczynce zwrócono uwagę, że ubiera się niezgodnie z regułami panującymi w szkole. Oficjalne stanowisko placówki w Del Crest brzmi: „Uczennica została poproszona wczoraj [13 maja 2015 roku] o zmianę spódniczki, ponieważ długość spódniczki została uznana za zbyt krótką względem zasad ubioru panujących w szkole”.
Według ojca dziewczynki Jamesa Hyle’a: „Szkoła tego [satanizmu] nie lubi. Szkoła jest związana [intelektualnie] i zdeterminowana do użycia wszelkich niezbędnych środków w celu sprawienia, aby przeszła na chrześcijaństwo”.
W obronie wolności religijnej satanistów stanął m. in. Brady Henderson. Należy on do oddziału ACLU w Oklahomie. Organizacja wywalczyła m. in. w sprawie Bourke vs. Beshear & Love V. Beshear w styczniu 2015 prawo do śluby cywilnego homoseksualistów z Kentucky. W marca 2015 roku podczas rozprawy Wikimedia vs. NSA zajęła się kwestią prywatności Amerykanów. Pod hasłem praw człowieka i obywatela forsuje ideologię Nowej Lewicy.
Zdaniem Hendersona dziewczynka w imię zachowania zasad konstytucji posiada prawo do wyznawania „nietypowych wierzeń religijnych”. Pomija jednak zasady satanizmu. Kościół Szatana w Stanach Zjednoczonych utworzył Anton La Vey, autor czarnej biblii. Według niego pentagram jest symbolem pięciu zadań tego kultu.
Stratyfikacja zakłada brak równości między ludźmi. W imię zerwania z „przeciętnością” znaczenie mają mieć silni, ci co dominują nad innymi. Wszystkie związki wyznaniowe mają być opodatkowane. Religie „produktywne, twórcze i zaradne powinny być dotowane” – głosi oficjalne stanowisko kościoła szatana.
Zmiana porządku prawnego zakłada odrzucenie chrześcijańskiej koncepcji winy, bo ona wynika zdaniem La Veya z obarczania Szatana winą za wszystkie przewinienia. Tym samym postuluje uznanie domniemania wpływu innej osoby na działanie oskarżonego człowieka. Zgodnie z tym założeniem przestępca nie ponosi odpowiedzialności za zbrodnie, gdyż pozostaje tylko narzędziem innych osób. Muszą być zatem znajdowane osoby wpływające na jednostkę i przestępcy jako tacy nie mogą być karani.
Przemysł, zdaniem amerykańskich satanistów, powinien być zakazany. Kościół Szatana zaleca produkcję sztucznych towarzyszy dla człowieka (artificial human companions) oraz ich rozwój. Tak powinna być osiągnięta siła władania jednostki nad innymi jednostkami, czyli, cytat: Uprzejme, wyrafinowane, technologicznie możliwe niewolnictwo.
Całość uzupełnia brak etyki oraz ochrona wymyślanych przez satanistę standardów moralnych. Kościół La Veya chce prawa do życia wbrew regułom porządku społecznego jako alternatywę dla ujednoliconej (chrześcijańskiej) kultury.
Innymi słowy Valentyne i James Hyle odwołują się do prawa dżungli, wyobcowania człowieka, braku kar dla przestępców oraz zniewalaniu oraz byciu niewolnikiem innych. Choć sprawa jest jednostkowa pokazuje, że w Stanach Zjednoczonych pojawiła się próba odrzucenia chrześcijaństwa bezpośrednio. Valentyne Hyle ubiera pentagram oraz czarne stroje. Manifestuje swój satanizm. Uczennica i jej ojciec zyskują wsparcie ACLU, co pokrywa się z programem Nowej Lewicy tj. usunięciem chrześcijaństwa z przestrzeni publicznej. Także ukazuje związki między satanizmem a ideologią lewicy.
Czternastoletnia satanistka na swym profilu Facebook wskazuje, że popiera tranwestytyzm, homoseksualizm, LGBT, czyli ideologię gender. Angażuje się w grupy przeciwdziałające tendencjom samobójczym, walką z depresją i kulturę emo oraz nimi zainteresowane. Ich nazwy takie jak, w tłumaczeniu: „świadomość zaburzeń osobowości”, „świadomość samookaleczeń”, „fiołki śmierci” sugerują istnienie problemów psychicznych u nastolatki. Tym samym wydają się zasadne działania szkoły krytykowane przez ojca dziewczynki. Wątpliwości budzi popieranie przez Hendersona z ACLU kultu satanistycznego odrzucającego podstawowe reguły współżycia społecznego, ostatecznie prowadzące do zniszczenia innych ludzi.
Jacek Skrzypacz
© WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Źródło: prawy.pl