Rząd podarował Biedronce 7,2 mln złotych w reklamach!

0
0
0
/

Jak poinformował portal branżowy press.pl, rząd zapewnił koncernowi Jeronimo Martins, właścicielowi sieci sklepów Biedronka, reklamę o wartości 7,2 mln złotych. Wynika to z tego, że aż jedna piąta lipcowych publikacji o Biedronce zawiera wzmianki o premier Ewie Kopacz lub ministrze spraw zagranicznych Grzegorzu Schetynie.

 

Przy czym nie chodzi jedynie o publikacje prasowe czy internetowe, ale także te w radiu czy telewizji, gdzie koszty reklamy są najwyższe. Tymczasem to w TVP kilka tygodni temu można było usłyszeć słynne już słowa premier Ewy Kopacz, że "w Biedronce warzywa są super". Następnie Grzegorz Schetyna przyznał Pedro Pereira da Silvie, dyrektorowi operacyjnemu grupy Jeronimo Martins, Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Z monitoringu IMM wynika, że liczba wzmianek na temat sieci dyskontów Biedronka, które od 1 do 29 lipca br. ukazały się w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, w telewizji, radiu i prasie, sięgnęła prawie 30 tysięcy.

 

JN

 

Źródło: Press.pl

 

© WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Źródło: prawy.pl

Sonda
Wczytywanie sondy...
Polecane
Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną