Reklamodawcy bojkotują Facebooka za brak cenzury Trumpa

0
0
0
/

Mark Zuckerberg nie chciał do tej pory stosować cenzury wpisów Trumpa, prawdopodobnie obawiając się, że padnie ofiarą takich ograniczeń jak Twitter, który to zrobił. Wielu reklamodawców odwróciło się jednak za to od Facebooka.

Ponad 90 reklamodawców dołączyło do bojkotu witryny.

Gigant dóbr konsumpcyjnych Unilever w piątek dodał swoją nazwę do listy, powołując się na „spolaryzowany okres wyborczy” w Stanach Zjednoczonych.

Producent mydła Dove i lodów Bena i Jerry'ego powiedział, że powstrzyma reklamy na Twitterze, Facebooku i Instagramie w USA „przynajmniej” do 2020 roku.

„Dalsze reklamowanie się na tych platformach w tej chwili nie przyniosłoby wartości dodanej ludziom i społeczeństwu” - powiedział. „W razie potrzeby wrócimy do naszej obecnej pozycji”.

Źródło: BBC

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną