„ Play ma dość zamieszania i awantur” – donosi serwis pudelek.pl. Z jego informacji portalu wynika, że firma rozpoczęła wycofywanie materiałów reklamowych i marketingowych z celebrytką. Współpraca trwała od 2013 roku, a cieniem położyła się na niej m.in. afera, która wybuchła po słowach Kurdej-Szatan, gdy nazwała polskich strażników granicznych „mordercami”.

Na początku listopada aktorka opublikowała w swoich mediach społecznościowych wpis, w którym nazwała funkcjonariuszy Straży Granicznej „maszynami bez serca i mózgu” oraz „mordercami”. Post po kilkudziesięciu godzinach usunęła. Spłynęła na nią fala krytyki, straciła m.in. kontrakt z TVP. 

Play nie przedłuży kontraktu z Kurdej-Szatan. Czekają po prostu, aż skończy się ten, który teraz obowiązuje. W branży mówi się też, że w przyszłym roku nową kampanię będzie realizowała inna agencja reklamowa niż do tej pory. Agencje już składają Playowi oferty i propozycje jej odświeżenia. W nowej kampanii nie będzie już celebrytów typu Kurdej-Szatan czy Wojewódzki – twierdzi informator serwisu.