USA "Dzieci przed narodzeniem nie powinny być pokazywane jako ludzie"

0
0
0
/

prawy.pl_images_nowe_stories_aborcja_abortionProaborcyjna organizacja amerykańska NARAL oburzyła się na reklamę, która nienarodzone dziecko pokazuje jako człowieka. O sprawie pisze portal Stopaborcji.pl Sprawa zaczęła się od reklamy wyemitowanej przez Doritos - producenta chipsów. Reklama pokazuje jak nienarodzone dziecko, widoczne na monitorze ultrasonografu, próbuje złapać chipsa, którego trzyma w ręku jego ojciec.  Jay Nordlinger, jeden z lewackich dziennikarzy uważa, że reklama przekracza pewne granice, ponieważ nadaje dziecku ludzkie cechy, a nie przedstawia go jako to, czym powinien być, a więc „nic nie znaczący zlepek protoplazmy”. Natomiast proaborcyjna organizacja NARAL skomentowała na twitterze tę reklamę jako "Uczłowieczanie’ zarodków" i wykpiwała to. Według niej, Dzieci przed narodzeniem nie powinny być pokazywane jako ludzie. Źródło: Stopaborcji.pl WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Źródło: prawy.pl

Sonda
Wczytywanie sondy...
Polecane
Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną