Proaborcyjna organizacja amerykańska NARAL oburzyła się na reklamę, która nienarodzone dziecko pokazuje jako człowieka. O sprawie pisze portal Stopaborcji.pl
Sprawa zaczęła się od reklamy wyemitowanej przez Doritos - producenta chipsów. Reklama pokazuje jak nienarodzone dziecko, widoczne na monitorze ultrasonografu, próbuje złapać chipsa, którego trzyma w ręku jego ojciec. Jay Nordlinger, jeden z lewackich dziennikarzy uważa, że reklama przekracza pewne granice, ponieważ nadaje dziecku ludzkie cechy, a nie przedstawia go jako to, czym powinien być, a więc „nic nie znaczący zlepek protoplazmy”. Natomiast proaborcyjna organizacja NARAL skomentowała na twitterze tę reklamę jako "Uczłowieczanie’ zarodków" i wykpiwała to. Według niej, Dzieci przed narodzeniem nie powinny być pokazywane jako ludzie.
Źródło: Stopaborcji.pl
WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.