Polacy nie chcą czytać Gazety Polskiej i Gazety Wyborczej
Spada sprzedaż Gazety Wyborczej oraz Gazety Polskiej Codziennie. To tytuły z największymi spadkami odnotowanymi w czasie pierwszych trzech kwartałów 2014 roku.
Dane te przedstawił Związek Kontroli Dystrybucji Pracy. W okresie od stycznia do września 2014 roku liderem, pod względem średniej sprzedaży dzienników ogólnopolskich, pozostaje dziennik Fakt z wynikiem 327 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek o 4,2 proc. w ujęciu rocznym.
Drugie miejsce rankingu sprzedaży zajmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem 171 tys. egz. (spadek o 15,1 proc.), natomiast na trzecim miejscu plasuje się Super Express z wynikiem 151,8 tys. egz. spadek o 1,5 proc.).
Kolejne miejsca sprzedaży zajmują: Rzeczpospolita - 56,1 tys. egz. (spadek o 7,6 proc.), Dziennik Gazeta Prawna - 48,2 tys. egz. (spadek o 6,7 proc.), Przegląd Sportowy - 35,7 tys. egz. (spadek o 8,4 proc.), Gazeta Polska Codziennie - 22 tys. egz. (spadek o 17,4 proc.), Puls Biznesu - 10,6 tys. egz. (spadek o 9,2 proc.) oraz Parkiet - 4,5 tys. egz. (wzrost o 19,6 proc.).
Michał Polak
fot. arch.
© WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Źródło: prawy.pl