FedEx – kontakt na infolinię. Co warto wiedzieć?
W tym artykule zamieszczamy przydatne informacje na temat firmy FedEx i tego, jak znaleźć kontakt na infolinię tej globalnej firmy kurierskiej.
Nieco o firmie FedEx
FedEx (Federal Express Corp) to amerykańska firma kurierska założona w 1971 roku. Specjalizuje się w przewozie przesyłek oraz w logistyce. Firma ma zasięg globalny i dostarcza przesyłki do 220 krajów i terytoriów na całym świecie. Aby było to możliwe, korzysta prawie wyłącznie z samolotów i jako pierwsza firma kurierska na świecie zaczęła wykorzystywać odrzutowce. Skrót FedEx powstał od Federal Express, co miało ułatwić uzyskiwania rządowych zleceń z USA. Obecnie przedsiębiorstwo ma własną bardzo rozbudowaną flotę powietrzną, na którą składa się m.in. niemal 70 odrzutowców Airbus A300, prawie 120 Boeingów 757 i prawie 50 Boeingów 767.
FedEx to korporacja bardzo aktywna w sieci i w mediach społecznościowych. Serwisy takie jak Facebook, Twitter czy Instagram wykorzystuje do komunikowania się z klientami, a także do działań PR-owych. Za pośrednictwem oficjalnych profili marki można dowiedzieć się więcej o aktualnościach, nowościach i zmianach w zakresie kontaktu z biurem obsługi i wielu innych kwestiach. Na oficjalnej stronie FedEx publikowane są także ważne informacje i zmiany dotyczące zasad przesyłania różnego rodzaju towarów, np. baterii litowych czy produktów medycznych.
Kontakt na infolinię firmy FedEx
Klienci korzystający z usług kurierskich firmy mogą śledzić swoje przesyłki w czasie zbliżonym do rzeczywistego na stronie firmy. Dużą zaletą narzędzia do śledzenia przesyłek FedEx jest brak konieczności logowania i możliwość wygodnego przeglądania danych dotyczących wielu przesyłek w jednym miejscu. Dla klientów udostępniony jest także telefon kontaktowy Fedex (801 002 800 dla klientów w Polsce) oraz wirtualny asystent. Główna siedziba firmy znajduje się w Memphis, w stanie Tennessee w USA, natomiast europejską centralę ulokowano w mieście Hoofddorp w Holandii.
Infolinia FedEx dla klientów w Polsce umożliwia wykonanie takich czynności jak sprawdzenie statusu przesyłki, uzyskanie wyceny kosztów przesyłki krajowej i międzynarodowej, a także telefoniczne zlecenie przesyłki. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Alternatywny numer na infolinię FedEx to numer stacjonarny 22 211 80 00.
Źródło: Redakcja