„Dzisiejsze rodziny w Wielkiej Brytanii daleko odbiegają od tzw. tradycyjnego modelu. W większości są to rodziny mieszane, zastępcze, jednopłciowe czy osoby samotnie wychowujące dzieci. Mimo tej dysproporcji, niestandardowe modele rodziny są niechętnie pokazywane w mediach czy w przestrzeni reklamowej. Dlatego marka odzieżowa River Island rozpoczęła kampanię "This is Family" mającą na celu pokazanie zmieniającego się modelu rodziny. W reklamach zaprezentowano między innymi pary jednopłciowe w rolach rodziców. Kampania #ThisIsFamily próbuje na nowo zdefiniować stereotyp rodziny i pokazać wszystkie oblicza dzisiejszego społeczeństwa. Właściciele marki chcą tego dokonać za pomocą obrazów - na portretach reklamowych pokazano m.in. parę mężczyzn tulących i całujących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem. Kampania będzie prowadzona w sklepach River Island, na stronach internetowych oraz w social mediach”. - oficjalnie oświadczyła z dumą firma.

– Kampania #ThisIsFamily postawiła sobie ambitny plan zmiany nieaktualnych stereotypów na temat rodziny. Inkluzywność, celebrowanie różnorodności to wartości, które od zawsze stanowią podstawę działania marki River Island. Mam nadzieję, że najnowsza kampania będzie kontynuowała to dziedzictwo - stwierdziła. Victor Pyk, jeden z twórców kampanii, dodał: - River Island to marka, która zawsze stara się być częścią swoich klientów, dlatego chcieliśmy pokazać, czym naprawdę jest dziś rodzina.

– opowiada bzdury szefowa marketingu River Island Angela Asiedua.

Cóż nowoczesność niejedno ma imię, ale większość z tendencji nowoczesności są skrajną degeneracją. Co gorsza to co do tej pory było sprawą prywatną teraz staje się powodem "dumy" i "nowoczesności". Do tej pory środowiska dewiantów w Polsce były marginesem, jednak dzięki Robertowi Biedroniowi, Rafałowi Trzaskowskiemu, Pawłowi Rabiejowi, Jackowi Jaśkowiakowi i Aleksandrze Dulkiewicz homosie dostają coraz więcej przestrzeni publicznej, przez co eskalują swoje żądania. Teraz chcą "edukować" dzieci od przedszkola. Mocno ich w tym wspiera... Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. Zresztą czego się spodziewać po potomku przesiedleńców z Akcji "Wisła" pracującym do tej pory po żydowskich i niemieckich fundacjach i organizacjach pozarządowych. I oczywiście globalne firmy od Google'a i Coca Coli po właśnie River Island.