Polska Bezgotówkowa to program, dzięki któremu zwiększa się dostępność do urządzeń płatniczych. Przedsiębiorcy zyskują realne wsparcie, a klienci możliwość wyboru metody płatności.

Darmowe terminale bez abonamentu, czyli oferta Polski Bezgotówkowej

Nawet do 3 terminali płatniczych za darmo, 0% prowizji od transakcji kartami Visa i Mastercard przez 12 miesięcy i wsparcie techniczne. Ponadto, przedsiębiorcy korzystający z oferty eService otrzymują nowoczesne terminale płatnicze na własność, przez 12 miesięcy nie płacą prowizji od transakcji innymi kartami takimi jak JCB, UPI, Diners Club i od płatności BLIK-iem. Mają też możliwość zawarcia umowy i przeprowadzenia całego procesu w sposób online! Jak dołączyć do grona uczestników programu?

Udział w Polsce Bezgotówkowej jest bezpłatny. By otrzymać darmowy terminal należy wejść na stronę bezgotowki.pl, a następnie wybrać urządzenie dopasowane do potrzeb swojego przedsiębiorstwa. Kolejnym etapem jest uzupełnienie formularza. Po przejściu weryfikacji kurier dostarcza terminal pod wskazany adres.

Do wyboru są dwa rodzaje terminali. Pierwszy to urządzenie standardowe w wersji stacjonarnej lub przenośnej. Gwarantuje ono bezpieczeństwo transakcji, akceptuje płatności najpopularniejszymi kartami płatniczymi, telefonem komórkowym oraz kartami płatniczymi. Drugi rodzaj urządzenia to nowoczesny, bezprzewodowy, wyposażony w ekran dotykowy terminal typu smart. Co istotne, podczas gdy po zakończeniu programu miesięczny koszt wynajęcia urządzenia standardowego wynosi 39 zł, w przypadku terminala smart jest to 0 zł, ponieważ przechodzi on bezpłatnie na własność przedsiębiorcy.

Terminal smart, poza funkcjami standardowego urządzenia, ma także m.in. opcję przechowywania elektronicznych potwierdzeń transakcji dzięki czemu nie trzeba kupować papieru do terminala. Jest lekki, poręczny i przyjazny w obsłudze. Ma też ekran dotykowy i wytrzymałą baterię, która pozwala na przeprowadzenie nawet do 200 transakcji.

Bez gotówki? Klienci coraz chętniej płacą bezgotówkowo!

Z licznych ankiet i badań opinii wynika, że konsumenci chętniej robią zakupy w miejscach gdzie mogą wybrać preferowaną metodę płatności. Okazuje się też, że są wówczas skłonni wydać więcej. Nie ogranicza ich bowiem ilość gotówki w portfelu - płacąc kartą mają dostęp do wszystkich środków na koncie.

Udostępnienie klientom terminala płatniczego, oprócz zwiększenia wygody transakcji, bezpieczeństwa i szybkości obsługi, ma też inną zaletę. Urządzenia płatnicze wpływają na wizerunek firmy. Jak przyznają sami konsumenci, przedsiębiorstwa, które oferują różne metody płatności, w tym bezgotówkowe, postrzegane są przez nich jako nowoczesne i przyjazne klientom.